Stránka 1 z 1

výměna vaček

Napsal: 17 čer 2013 15:45
od kapid
Potřebuji radu :). Kamarád přijel s crx 2 s tím, že vyměníme vačky za ostřejší. Po výměně vaček kolísaj otáčky okolo cca 500-1000 a nemá zrovna dobrej zvouček, viz. video :). Během prvních startů v tom něco solidně prásklo, ale to bylo snad palivo a bouchlo to do výfuku :|. Prostřídal jsem rozdělovače, svíčky, kabely OK, ECU. Jde mi hlavně o to, že předchozímu majiteli fungovaly na seriovém motoru v pohodě a nerad bych tam vracel sériové vačky a ono to stále zlobilo. Nevim co bych měl ještě zkontrolovat než tam vrátim sériové vačky :|

http://kapid.rajce.idnes.cz/CRX_4/#20130616_172031.jpg

Re: výměna vaček

Napsal: 17 čer 2013 17:03
od J!R!
kapid píše:Potřebuji radu :). Kamarád přijel s crx 2 s tím, že vyměníme vačky za ostřejší. Po výměně vaček kolísaj otáčky okolo cca 500-1000 a nemá zrovna dobrej zvouček, viz. video :). Během prvních startů v tom něco solidně prásklo, ale to bylo snad palivo a bouchlo to do výfuku :|. Prostřídal jsem rozdělovače, svíčky, kabely OK, ECU. Jde mi hlavně o to, že předchozímu majiteli fungovaly na seriovém motoru v pohodě a nerad bych tam vracel sériové vačky a ono to stále zlobilo. Nevim co bych měl ještě zkontrolovat než tam vrátim sériové vačky :|

http://kapid.rajce.idnes.cz/CRX_4/#20130616_172031.jpg


A nejsou potreba stavitelny rozvodovy kola, pro presnejsi nastaveni?

Re: výměna vaček

Napsal: 17 čer 2013 17:06
od Martin666
J!R! píše:
kapid píše:Potřebuji radu :). Kamarád přijel s crx 2 s tím, že vyměníme vačky za ostřejší. Po výměně vaček kolísaj otáčky okolo cca 500-1000 a nemá zrovna dobrej zvouček, viz. video :). Během prvních startů v tom něco solidně prásklo, ale to bylo snad palivo a bouchlo to do výfuku :|. Prostřídal jsem rozdělovače, svíčky, kabely OK, ECU. Jde mi hlavně o to, že předchozímu majiteli fungovaly na seriovém motoru v pohodě a nerad bych tam vracel sériové vačky a ono to stále zlobilo. Nevim co bych měl ještě zkontrolovat než tam vrátim sériové vačky :|

http://kapid.rajce.idnes.cz/CRX_4/#20130616_172031.jpg


A nejsou potreba stavitelny rozvodovy kola, pro presnejsi nastaveni?


To je způsob, jak to naladit nebo potom naladit přimo na jednotce dávky a naladit to. Ale se seriovou jednotkou horko, těžko. Na OBD1 by se to krásně ladilo

Re: výměna vaček

Napsal: 17 čer 2013 18:55
od kapid
Kola a ladit by bylo nejlepší, budu tam muset dát ty serieové. Snad to pak bude zase cajk a pokud ne tak to bude blbý :lol:

Re: výměna vaček

Napsal: 17 čer 2013 21:06
od murtin
jestli jsou to předělávaný vačky,bylo by dobrý zkontrolovat při 1.montáži úhly otevření a zavření.jestli to nakoplo ventil,tak nějakej hrnec ztratil kompresi,tak změřit tlaky.u hodně "ostých" vaček může mít otevření sa.v.velmi strmý náběh už od h.ú. nebo vytahané vent.pruž.u výfuku nestačí v.ventily dovřít.stačí nepřesnost o pár stupňů a je zaděláno.. :cry:

Re: výměna vaček

Napsal: 17 čer 2013 21:30
od kapid
Výřešeno, nahodil jsem seriové vačky a je klid ;) . A ano, jsou to předělávaný serie :D