Stránka 1 z 1

Swap d16z5 na b16a1/2

Napsal: 02 říj 2012 19:37
od Barbone
Nazdárek pánové mám otázku na zkušené ba dlouhodobé CRXaře. Jelikož jezdím amaterské závody a výkon mého D16kového motoru je nedostačující a investice do zvýšení výkonu by mě vyšla na stejné peníze jako Swap a ještě bych neměl výkon Bčka tak přemýšlím o Swapu motoru za Bčko co to obnáší po elektrické stránce po mechanické je mi jasné že se budou muset převařit držáky motoru, poloosy s těchlicema EE8, táhla řazení, ale co ta eletrika je u všech stejná nebo je jiná jen v motoráku? Popřípadě byl by mi to někdo schopen poradit postup popřípadě zapojit když bych se do toho pustil?

Re: Swap d16z5 na b16a1/2

Napsal: 02 říj 2012 19:44
od Martin666
Barbone píše:Nazdárek pánové mám otázku na zkušené ba dlouhodobé CRXaře. Jelikož jezdím amaterské závody a výkon mého D16kového motoru je nedostačující a investice do zvýšení výkonu by mě vyšla na stejné peníze jako Swap a ještě bych neměl výkon Bčka tak přemýšlím o Swapu motoru za Bčko co to obnáší po elektrické stránce po mechanické je mi jasné že se budou muset převařit držáky motoru, poloosy s těchlicema EE8, táhla řazení, ale co ta eletrika je u všech stejná nebo je jiná jen v motoráku? Popřípadě byl by mi to někdo schopen poradit postup popřípadě zapojit když bych se do toho pustil?


B16 má například 2 lambdy, těhlice myslím ani nemusíš, ale je lepší mít zrovna i brzdy z EE8.

jinak hodně štěstí ze swapem :-) mám jej taky :-)

Re: Swap d16z5 na b16a1/2

Napsal: 02 říj 2012 19:51
od Minor
Raději B16A1 než B16A2.
Návod http://www.crxresource.org/modules.php?name=News&file=article&sid=134
A jediný návod v češtině, o kterém vím, i když dost obecný - http://forum.hondaclub.sk/viewtopic.php?t=89&highlight=swap+b16a1

Re: Swap d16z5 na b16a1/2

Napsal: 02 říj 2012 20:01
od Martin666
Minor píše:Raději B16A1 než B16A2.
Návod http://www.crxresource.org/modules.php?name=News&file=article&sid=134
A jediný návod v češtině, o kterém vím, i když dost obecný - http://forum.hondaclub.sk/viewtopic.php?t=89&highlight=swap+b16a1


A2 ne jen kvůli tomu, že se musí dávat z lanka na hydro? Kvůli budíkům? A kvůli jinému uchycení silentů motoru? Nebo ještě kvůli něčemu. Zase tam je ale vyšší výkon ne?

Re: Swap d16z5 na b16a1/2

Napsal: 02 říj 2012 20:28
od Minor
A1 máš generačně stejnou, takže ti aspoň sedí některé konektory. U A2 ti nesedí žádný. U A2 musíš dávat redukci na ecu OBD0/OBD1, musíš převádět lankové ovládání na hydraulickou spojku, celý swap bývá dražší a hůř se shání.
Vyšší výkon dělá větší klapka, o něco lepší sací komora a jiné mapy v ecu.
To všechno se dá udělat na A1 celkem snadno taky.

Re: Swap d16z5 na b16a1/2

Napsal: 02 říj 2012 20:36
od Martin666
Minor píše:A1 máš generačně stejnou, takže ti aspoň sedí některé konektory. U A2 ti nesedí žádný. U A2 musíš dávat redukci na ecu OBD0/OBD1, musíš převádět lankové ovládání na hydraulickou spojku, celý swap bývá dražší a hůř se shání.
Vyšší výkon dělá větší klapka, o něco lepší sací komora a jiné mapy v ecu.
To všechno se dá udělat na A1 celkem snadno taky.


Jasný, to jsem chtěl vědět :-) teda spíš jsem to tak nějak tušil :-) A1 má 58mm klapku a A2 má 60mm klapku.

p.s. došlo Ti to dneska ?

Re: Swap d16z5 na b16a1/2

Napsal: 02 říj 2012 20:39
od Fegut
Na ten slovenskej návod bych asi musel mít registraci, ale co jsem koukal ten english, tak jestli to dobře chápu tak 4 drátky? Ten žlutej je jenom pro jiný typy aut, nebo se musí dávat i ten 5tej drát? Třeba nakonec ten swap dělat budu, ale zatím se mě do toho nechce hlavně z důvodu že chci aspon jedno auto udělat pořádně a ne to postupně lepit...

Re: Swap d16z5 na b16a1/2

Napsal: 02 říj 2012 21:06
od Minor
Já to podrobně nečetl, oni to dávají místo motoru SOHC, kde jim například sedí konektory rozdělovače, což u DOHC neplatí, ale v zásadě je potřeba dotáhnout kabely k ovládání vtecu, nic víc.

Re: Swap d16z5 na b16a1/2

Napsal: 02 říj 2012 21:44
od PIWEL
nejlepší by prej bylo sehnat VTEC bouraný na zadek a převařit celý předek...nesedí tam úchyty, musí se natáhnout nová elektrika, prostě nic...když už, tak sehnat komplet B16 motor s převodovkou, elektrikou a poloosami a připravit si cca 15 000 pro mechanika za swap...ale dohromady by to teda vyšlo cca na 45 000...

Re: Swap d16z5 na b16a1/2

Napsal: 02 říj 2012 22:01
od Barbone
Po mechanické stránce pro mě není problém to udělat horší je to právě s tou elektrikou to už bych nezvládl. Právě je lepší někoho sehnat kdo to dělal než jít naslepo a doufat že to pojede