Stránka 1 z 1
Táhla řazení
Napsal: 02 čer 2012 16:58
od Wláďa
Pořádně jsem to neprohlížel a určitě bych na to za chvilku přišel ale i tak se zeptám, jdu vyndavat motor a potřebuju vyndat táhla řazení, to jedno je jasný, je tam šroub a to druhý (otočný) právě nevim jak odpojit ale myslim si že by mělo jít z převodovky normálně vytáhnout ne?
A když už tak se i zeptám jak od převodovky odpojim bovden s náhonem tachometru, taky jsem ještě neměl možnost se tam dozadu pořádně podívat ale když mi poradíte, usnadní mi to práci...
Re: Táhla řazení
Napsal: 02 čer 2012 21:00
od Dalpol D8
Jo to je oříšek co? Tak já ti napovím - stáhni tu prachovku směrem k převodovce a narazíš na díru, kde je umístěn takový čep, vlož tam nějaký šroub trochu menšího pruměru a poklepem směrem nahoru dostaneš čep ven a táhlo upadne

. Náhon tachometru zajištuje 6 šroub na 10 klíč, povolit a vytáhnout náhon, je to v poho. Tak hodně úspěchů

.
Re: Táhla řazení
Napsal: 03 čer 2012 01:19
od Wláďa
Supr, díky, usnadní mi to práci.
Re: Táhla řazení
Napsal: 03 čer 2012 08:55
od PAKO
konkrétně tam je duté pero-čep průměr 7mm schován jak zde bylo psáno pod gumou a ještě pod převlečným prstýnkem.
Ideál je mít tyčku(i ze šroubu) o průměru 6 až 6,5mm s odsoustruženou ,nebo odbroušenou špičkou kůli vedení . pak to jde na jeden dva poklepy.Není radno se netrefovat a zbytečně rubat do trnu

.Ideál je samozřejmě vylisovat...kdo by to ale dělal,že

Re: Táhla řazení
Napsal: 03 čer 2012 15:53
od Wláďa
Pecka, přesně jak píšeš jenom stim rozdílem že ten čep je osmička. Stočil jsem si na to tyčku a šlo to jak po másle. Díkes hoši