Ahoj.Ona je to vzdy sazka do loterie,kdyz se kupuje ojety auto a pak hlavne sportovni a 22let stary....Nahodou se mi ta bila docela libi,az na ten made in home lak.Dalsi vec jsou ty puchyrky u nadrze a prednim blatniku.Jenze to jsou veci ktery se driv ci pozdeji objevi na vetsine CRX a stale se s tim bude bojovat,pokud se bude jezdit v zime.Urcite to chce kastli poradne projit,zkontrolovat prahy,jak dosedaji dvere,sibr,viko kufru atd....proste zda to nedosatlo nejakou vetsi perdu.Pac co si budem povidat,kazda CRX zazila nejaky ten tukanec.Stejne tak dulezity je technicky stav....urco to chce poradne projet,aby bylo videt zda to nehuli,pripadne netece nekde olej,jak je na tom spojka,podvozek,brzdy...Dalsi dulezity udaj je prave eko dan.Muze se stat ze das 3-5tis,ale taky 10tis,coz je nejpravdepodobnejsi.Urcite se poptej za kolik je ochotny ji pustit a pak se to muze resit dal.Majitel musi vedet na kolik si ji ceni.To ze neni spasovany predek bych nevidel jako tragedii,da se aspon "dohadovat" s cenou a sladeni muzes provest svepomoci.Kazdopadne pocitej s tim ze do ni treba 10-15tis jeste nasypes,ale klidne to muze byt vic.A tim nemyslim za performance a tuzing dily.
Z tady tech dalsich inzeratu me nejak neuzaujala ani jedna.Jednak kvuli cene a treba ta posledni-spatna spojka,skrta dvojka-to je problem v prevodovce,synchron.
Opravdu zalezi na tvych finacnich moznostech,chuti se v tom sem tam rejpat,trpelivosti....Tim netvrdim ze jsou Hondy spatny,to v zadnym pripade,spis nekteri jejich majitele by jen a jen jezdili.
Kdybys mel zajem,jsem ochotny se do Uherskyho Hradiste podivat az tam pojedes.Kdyz me vyzvednes,anebo das penize na naftu,muzem ji spolecne omrknout.
Kazdopadne hodne stesti a vitej mezi nami
