Stránka 1 z 1

Povolující se matka

Napsal: 24 črc 2011 16:05
od Hugy
Zdravím, nainstaloval jsem new svody (china 4-2-1), jenže jsou na nich 2 otvory pro lambdu, ten co je na vrchu tak tam je samozřejmě lambda, ale ten co je dole u konce svodů, tak je zaslepen matkou společně s červenou podložku na vodovodní potrubí, nebo na co se používá :D. Jenže ujel jsem 100km a matka se povolila, teď jsme to dotahli ještě víc, udělal jsem testovací jízdu (vytáčení do 7tot/min a podobně :D ) a matka je zase povolená. Poraďte co s tím, díky moc :)

Re: Povolující se matka

Napsal: 24 črc 2011 16:08
od Martin666
Hugy píše:Zdravím, nainstaloval jsem new svody (china 4-2-1), jenže jsou na nich 2 otvory pro lambdu, ten co je na vrchu tak tam je samozřejmě lambda, ale ten co je dole u konce svodů, tak je zaslepen matkou společně s červenou podložku na vodovodní potrubí, nebo na co se používá :D. Jenže ujel jsem 100km a matka se povolila, teď jsme to dotahli ještě víc, udělal jsem testovací jízdu (vytáčení do 7tot/min a podobně :D ) a matka je zase povolená. Poraďte co s tím, díky moc :)

Zatáhni nějakou pistolou na plastové náboje nebo to zabal to alobalu :-)

Re: Povolující se matka

Napsal: 24 črc 2011 16:31
od Wláďa
Hele vim co máš na mysli, já je mam taky, ale ta lambda musí přijít dolu právě tam kde se ti svody spojujou, uzavřít musíš tu vrchní díru páč tam ti jdou výpary jen z jednoho válce a to je špatně, musíš prodloužit drát od lambdy....

Re: Povolující se matka

Napsal: 24 črc 2011 16:56
od Minor
Umístění lambdy pod motorem je pro motory s vyhřívanou lambdou, což céro není. U motoru typu D16xx jsem to nezažil, ale u motorů B16A1, kde jsou lambdy dvě na začátku větví u motoru, to bývá zdrojem chybových hlášení číslo 43 a 44, protože lambda tam dole pracuje v jiném teplotním rozsahu než má. Ecu se pak často přepíná do nouzového režimu.
Tu matku dole stačí lehce přibodovat a je po problémech.

Re: Povolující se matka

Napsal: 24 črc 2011 17:06
od Wláďa
A že je potom lambda jen u jednoho válce to nevadí? Já jí mam teda dole a bez problémů...

Re: Povolující se matka

Napsal: 24 črc 2011 17:51
od Minor
No, směs by ideálně měla jít ze všech válců stejná. Jestli to vadí, nevím, ale nevyhřívaná lambda tam dole dobrá není.

Re: Povolující se matka

Napsal: 24 črc 2011 19:45
od Hugy
Minor píše:Umístění lambdy pod motorem je pro motory s vyhřívanou lambdou, což céro není. U motoru typu D16xx jsem to nezažil, ale u motorů B16A1, kde jsou lambdy dvě na začátku větví u motoru, to bývá zdrojem chybových hlášení číslo 43 a 44, protože lambda tam dole pracuje v jiném teplotním rozsahu než má. Ecu se pak často přepíná do nouzového režimu.
Tu matku dole stačí lehce přibodovat a je po problémech.

ok, a myslíš že to pujde přibodonout elektrikou, COčko totiž nemám :( ?

Re: Povolující se matka

Napsal: 24 črc 2011 23:19
od stechi
hele ja ti reknu jak sem to udelal ja aby se mi ten sroub nepovoloval možná nekdo řekne ze to je prasarna ale me to drzi udel do šroubu do ty hlavy drazku a kup si stahovaci kovovou sponku :-)

Re: Povolující se matka

Napsal: 29 srp 2011 21:24
od PAKO
eletrikou to půjde ,nebo vem teflonovou pakovací pásku(na vodotrubí)napakuj šroub a zatáhni.jestli to budeš brát trafem,tak si odpoj altík

Re: Povolující se matka

Napsal: 30 srp 2011 18:25
od Hugy
tak vyřešil jsem to tak, že jsem závit omotal tou teflonovou páskou (doufám že to je teda ona :D ) a na dosedací plochu jsem dal červený silikon, nechal jsem to den schnout - už tak jezdím zhruba 3 týdny a zatím to drží, tak uvidíme :)

Re: Povolující se matka

Napsal: 30 srp 2011 19:50
od Vendik
[quote="Minor"]No, směs by ideálně měla jít ze všech válců stejná. Jestli to vadí, nevím, ale nevyhřívaná lambda tam dole dobrá není.[/quotetim co si napsal sni nadhodil asi reseni meho probnemu mam na z5 take ladene svody ale zavit na lambdu mam dole a auto porad tak nak skyta v nizkych otackach muze to byt tim ze patri nahoru ?

Re: Povolující se matka

Napsal: 31 srp 2011 08:36
od PAKO
může to být tím...