Stránka 1 z 1

Ladění ECU, chiptuning ...

Napsal: 10 čer 2011 15:27
od Warezz.K
Zdarec :) Chci se zeptat, existuje nějaký software pro CRX? Něco pro ECU. Propojit to nař. s noťasem a pohrát si s ECU. Je něco takovýho? Popř. jestli s tím má někdo zkušenost. :) Jen mě to napadlo a zajímá mě to. Dík.

Re: Ladění ECU, chiptuning ...

Napsal: 10 čer 2011 22:53
od Martin666
Warezz.K píše:Zdarec :) Chci se zeptat, existuje nějaký software pro CRX? Něco pro ECU. Propojit to nař. s noťasem a pohrát si s ECU. Je něco takovýho? Popř. jestli s tím má někdo zkušenost. :) Jen mě to napadlo a zajímá mě to. Dík.


Zkusit tohle ? :-)

http://www.crxklub.cz/forum/viewtopic.php?f=18&t=1579

Re: Ladění ECU, chiptuning ...

Napsal: 11 čer 2011 00:44
od Hira
Dělají se přímo chipy do ŘJ, které dokážou zvednout výkon... Např já mám chip, který zvedá o 36 koní, což je prý max.

Re: Ladění ECU, chiptuning ...

Napsal: 11 čer 2011 01:27
od Martin666
Hira píše:Dělají se přímo chipy do ŘJ, které dokážou zvednout výkon... Např já mám chip, který zvedá o 36 koní, což je prý max.


Ho*no..... to jde ? Rozpovídej se o tom více :-)

Re: Ladění ECU, chiptuning ...

Napsal: 11 čer 2011 06:45
od Redy

Re: Ladění ECU, chiptuning ...

Napsal: 11 čer 2011 09:26
od J!R!
Hira píše:Dělají se přímo chipy do ŘJ, které dokážou zvednout výkon... Např já mám chip, který zvedá o 36 koní, což je prý max.


Promin,ale tomu proste neverim....moc rad nabizim sve auto pro porovnani :) a jiste bude zajimave srovnani i s obyc ED9...
Moje zkusenost s chipem je takova:kamos mel radu let chip pro vteca,me se do teho moc nechtelo,pac znam nazory,ze atmosfera se horko tezko da vic naladit jen pouze elektroniky.Nakonec kdyz jsem mel dve origo ECU,tak ze jednu "obetuji".Odpajel se seriovy chip,napajela se patice,aby bylo mozne chipy kdykoliv prehazovat a vysledek?Nejdriv takova nejistota...VTEC se spinal v 4500 namisto seriovych 5300,omezovac odstranen.Pocitove se zdalo ze to jede lip,hlavne se to nemuselo tolik tocit,abych na dalsi kvalt chytl vteca.Takze jsem si rikal,jo dobry....Ale vtec nebyl az tak znatelny jako na serii.Sepl se v 4500,ale nebylo to uplne ono,pak bylo citit dalsi "kopnuti" kolem 6tis.Mnoooo a jednou jsme si zajeli s zenou na letiste a ze si kazdej dame par sprintu,pak prehodime ECU a srovname je.S ladenou se mi lip jezdilo,pac nemam rad,kdyz preradim a nechytnu 5300otacek.Ovsem kdyz jsme si merili casy,tak jsme oba dosahovali lepsiho casu prave se seriovou.Kdyby nekdo s B16A1 mel zajem,klidne mu tu ladenou ECU zapujcim.Tento chip je v CR vcelku znamy,mel ho i Cocks na svoji byvalce,ma ho kamos v C4g.
Mnoooo a kdyz se tak zamyslim :) jak muze chip pridat vykon na motoru,kdyz kazdy motor je jiny?Kazdej je po vyrobe uplne jiny a za tech 20let se tuplem odlisi.A dalsi veci jako ruzny filtry,sani,svody....Kdyz se upravuje,tak se musi udelat tyto "hardware" veci a az jsou,tak pote se muze doladovat software.Ale pro ten dany motor a na motorove brzde.Takze na serii to nema smysl.
Ano chipem se da dost ziskat,ale na TDi....jinak je to jen placebo efekt

Re: Ladění ECU, chiptuning ...

Napsal: 11 čer 2011 10:27
od stechi
J!R! to řekl přesne chip u techto vozidel nefunguje. a 36 koni je nesmysl.. kdyz se chipuje tak se upravuje ridicijednotka k upravě motoru aby to fungovalo všechno jak ma :-)

Re: Ladění ECU, chiptuning ...

Napsal: 11 čer 2011 11:13
od J!R!
stechi píše:J!R! to řekl přesne chip u techto vozidel nefunguje. a 36 koni je nesmysl.. kdyz se chipuje tak se upravuje ridicijednotka k upravě motoru aby to fungovalo všechno jak ma :-)


Ale bylo by krasny takto ziskat 36koni :) o tom zadna.... ;)

Re: Ladění ECU, chiptuning ...

Napsal: 11 čer 2011 12:01
od Minor
3,6 koně bych byl ochoten akceptovat, ale 36 ani náhodou :) To by ses obyčejným chipem za pár korun (jistě, nepočítám vývoj), dostal na nějakých 160 koní. Závodní 1,6 od mugenu měla myslím 180 koní a zahrnovalo to úpravu celého motoru se vším všudy a u závodního motoru nemuseli brát ohledy na volnoběh, emise, spotřebu, projev v nízkých otáčkách atd, šlo jen o honbu za výkonem.
Čili, nezlob se, je to blbost. Sice se dobře poslouchá a asi ještě líp prodává, ale to je asi tak všechno.
U vtecových motorů se sice často posunuje bod sepnutí vtecu níž, ale je to zbytečné a spíš ke škodě.
Nějaké čtení:
http://www.hondaclub.cz/blog/Dany/2008/6/chiptuning-ano--ci-ne-
a
http://www.hondaclub.cz/blog/Desperado/2009/5/projekt-p3g-p72--vzdor-jpn-techniky
+ pokračování tohoto příběhu - http://www.hondaclub.cz/blog/Desperado/2009/7/projekt-p3g-p72---jak-to-dopadlo-

Re: Ladění ECU, chiptuning ...

Napsal: 11 čer 2011 12:31
od stechi
J!R! píše:Ale bylo by krasny takto ziskat 36koni :) o tom zadna.... ;)
stechi píše:J!R! to řekl přesne chip u techto vozidel nefunguje. a 36 koni je nesmysl.. kdyz se chipuje tak se upravuje ridicijednotka k upravě motoru aby to fungovalo všechno jak ma :-)


přesně až se bude prodávat budu první :D

Re: Ladění ECU, chiptuning ...

Napsal: 11 čer 2011 13:25
od Warezz.K
Páni vy jste se mi tady rozpovídali :D Díky za info :)

Re: Ladění ECU, chiptuning ...

Napsal: 11 čer 2011 18:24
od Hira
O tom chipu me rekli borci v servisu co me to auto delaj. Kdo vi, co oni o tom vi...

Re: Ladění ECU, chiptuning ...

Napsal: 11 čer 2011 18:30
od Minor
Hira píše:O tom chipu me rekli borci v servisu co me to auto delaj. Kdo vi, co oni o tom vi...

Ehm, abych tak řekl... zřejmě nic :)

Re: Ladění ECU, chiptuning ...

Napsal: 11 čer 2011 18:31
od J!R!
Reknou to,co bys rad slysel,respektive co chces slyset...

Re: Ladění ECU, chiptuning ...

Napsal: 11 čer 2011 18:56
od Hira
J!R! píše:Reknou to,co bys rad slysel,respektive co chces slyset...

Už je to tak :lol:

Re: Ladění ECU, chiptuning ...

Napsal: 11 čer 2011 19:04
od sajlem
Hira píše:O tom chipu me rekli borci v servisu co me to auto delaj. Kdo vi, co oni o tom vi...

*vytlem* *vytlem* pardon

Re: Ladění ECU, chiptuning ...

Napsal: 12 čer 2011 10:47
od LJay
Hira: 36koní jen díky poladěný jednotce, tak to páni v servisu budou celkem znalci :lol: Pokud by se jednalo o atmosferickej 8litr, nebo něco přeplňovanýho, taky bych to ještě bral, ale na seriový NA 1,6 je to holej nesmysl.

Aby si se dostal s D16 DOHC k tomuhle číslu, tak by si musel, zvýšit kompresi, změnit časování ventilů, přeportovat hlavu, upravit sání, vyměnit komplet výfukový trakt, nejspíš vyměnit i vstřiky a pak k tomu celýmu doladit jednotku. Samozřejmostí by byla i generálka motoru, a možná i výměna seriových ojnic za nějaký performance, protože ty jsou asi ten nejslabší článek v tomhle motoru, ale do nějakých 180-200 koní na klice by měly být ok, pokud jsou v dobrým stavu.

Ještě jedna rada, nevím sice co to máš za chip, ale pokud máš odstraněnej omezovač, tak to rozhodně nevytáčej víc jak 8000ot. jinak to časem zadřeš. D16 DOHC mají hůř řešený mazání, než B16 motory a nad tyhle otáčky už dost špatně mažou a proto se dost často zadírají na klice. Nemluvě o tom, že sériovej motor už v těhle otáčkách ztrácí výkon i krouťák, takže je zbytečný ho takhle hrotit.

Re: Ladění ECU, chiptuning ...

Napsal: 21 zář 2011 12:11
od PAKO
a ještě bych přidal tu o tabletách do paliva,turbonizátoru,magnetizátoru a koncák z 1,6 feldy dýzla :D

Re: Ladění ECU, chiptuning ...

Napsal: 21 zář 2011 14:20
od J!R!
:) ono se to uz tak trosku zadrelo.... ;)

Re: Ladění ECU, chiptuning ...

Napsal: 21 zář 2011 18:11
od ironmen
Zdar pokud chceš zvednout výkon tak bych asi zkusil tohle.
http://viewitem.eim.ebay.cz/HONDA-CIVIC ... 51239/item
http://viewitem.eim.ebay.cz/HONDA-CRX-C ... 87638/item
http://viewitem.eim.ebay.cz/8991-HONDA- ... 83773/item
ale rozhodně počítej s tím že budeš muset dát kovaný ojnice a popřípadě i jiný písty nevím jestli by to ty seriový vydržely zase takový info jsem o tom nezjišťoval, ale já osobně se do toho za čas pustit chci, ale potřebuju ještě jeden D16A9 bo A8 neboť si nechci ničit ten co tam mám origo.. *jizda*