Stránka 1 z 1

Sportovní vzduchový filtr K&N

Napsal: 31 říj 2010 15:54
od lazzzik
nazdárek,chtěl bych si koupit filtr K&N do origininál boxu,ale neni zrovna nejlevnější,tak nechci prohloupit.Myslíte že se to vyplatí,že v tom bude náky rozdíl než když tam budu mít náky filtr z auto kelly,děkuju za rady *honda*

Re: Sportovní vzduchový filtr K&N

Napsal: 31 říj 2010 16:06
od jazzik
ahoj,heled osobni zkusenost - zvuk motoru se zmeni,zvuk vejfuku taky .... ale nepocitej s konema ... spis to maximalne udela to,ze to pude zivnejsi v nizkych otackach :)

Re: Sportovní vzduchový filtr K&N

Napsal: 31 říj 2010 16:32
od lazzzik
díky za názor,samožřejmě že nepočítám že by mi to přidalo náké koníky ;)

Re: Sportovní vzduchový filtr K&N

Napsal: 26 led 2011 10:58
od PAKO
tak ponyho to přidá ,ale nečekej nárůst stáda kladrubáků. motor se začne i lépe chovat v nižších jak zde již bylo psáno.motor je de fakto kompresor na vzduch...čím má menší odpor při sání tím lépe.Ale počítej i s nárůstem ceny za udržbu filtru...protože je řidší nežli papír tak se na něj používá spešl oil který na sebe zachytává prachové částice.A počet mytí versus výměna papírového je dost rozdílný. Zašpinění papírového ti dá motor najevo pružností motoru a výkonem.Opomenutí vyčištění a nanesení oilvrstvy na KNko či podobný typ.ti motor znát tak rozdílně nedá ,začne prostě tu špínu prosávat do sebe.A kdy přesně časově nebo kilometrově udržovat filtr se nedá říct...Dáš si v létě nějakou tu polní cestu ,či zaprášenou asfaltku v chatové oblasti nebo u babičky na vsi,nebo jezdíš ideál stopu na okrsce po krajnicích a filtr pereš pořád...jezdíš dálnici a město a na filtr nešáhneš málem po 10tkm.Ale pozor hlídat si údaje výrobce ochraného oilu a při udržbě je lepší být papežštěší nežli papež.