Cocks is back ( :D )
Napsal: 07 led 2020 23:00
Ahoj, je to velka ostuda, ale velmi dlouho jsem tu nebyl, tedy je na case to alespon castecne napravit.
V rijnu jsem privezl svou treti CRX, samozrejme opet EE8, inzerovanou na autoscoutu v Rakousku a k ni temer celou EE8 na dily, ktera mela (udajne, ale nenasel jsem zatim jediny duvod, ktery by to rozporoval, naopak) najeto 101tkm a byla havarovana na LP cast.
Cena i s prihlasenim a eko lehce presahla 200.000,- CZK.
Auto je rok 1992, prodane jako nove v Rakousku.
Pred prodejem byly zcela restaurovany sedacky, na ktere jsem velmi pysny, renovace udajne vysla na cca 1300€. Najeto ma ted cca 218.000km a je ve zcela originalnim stavu krome nizsich pruzin, ventiloveho vika z A2 a celolaku, ktery neni uplne 100%, ale nic co nezvladnu s lestickou do leta vyresit.
K autu mam kompletni dokumentaci a zajimavosti je v dokladech uvedeny "typ ED9-provedeni EE8", coz ale bylo pro Rakousko tak dane.
Na aute je z meho pohledu samozrejme nejaka prace, aby bylo dle mych predstav, v planu je kompletni osetreni spodku a dutin, rozvody, geometrie a klasicky servis vcetne vsech naplni a rozvodu, instalace folii, hudby, repase brzdovych trmenu, instalace samolepek DOHC VTEC na dvere a kolem dokola klasicky cervena linka, tedy se bude blizit me ex, jelikoz tento stav shledavam jako oku lahodici.
Prvotni prohlidku u Salata alias R3S Performance jiz mame za sebou s vysledkem "velmi dobry", coz me velmi potesilo.
Zuby nehty se budu branit dalsim upravam a ponecham tak auto v co nejpuvodnwjsim stavu vcetne svodu, katalyzatoru atp., zkratka uz bych to mel rad jen na nedelni svezeni a dobrou investici.
Nize par fotek..
V rijnu jsem privezl svou treti CRX, samozrejme opet EE8, inzerovanou na autoscoutu v Rakousku a k ni temer celou EE8 na dily, ktera mela (udajne, ale nenasel jsem zatim jediny duvod, ktery by to rozporoval, naopak) najeto 101tkm a byla havarovana na LP cast.
Cena i s prihlasenim a eko lehce presahla 200.000,- CZK.
Auto je rok 1992, prodane jako nove v Rakousku.
Pred prodejem byly zcela restaurovany sedacky, na ktere jsem velmi pysny, renovace udajne vysla na cca 1300€. Najeto ma ted cca 218.000km a je ve zcela originalnim stavu krome nizsich pruzin, ventiloveho vika z A2 a celolaku, ktery neni uplne 100%, ale nic co nezvladnu s lestickou do leta vyresit.
K autu mam kompletni dokumentaci a zajimavosti je v dokladech uvedeny "typ ED9-provedeni EE8", coz ale bylo pro Rakousko tak dane.
Na aute je z meho pohledu samozrejme nejaka prace, aby bylo dle mych predstav, v planu je kompletni osetreni spodku a dutin, rozvody, geometrie a klasicky servis vcetne vsech naplni a rozvodu, instalace folii, hudby, repase brzdovych trmenu, instalace samolepek DOHC VTEC na dvere a kolem dokola klasicky cervena linka, tedy se bude blizit me ex, jelikoz tento stav shledavam jako oku lahodici.
Prvotni prohlidku u Salata alias R3S Performance jiz mame za sebou s vysledkem "velmi dobry", coz me velmi potesilo.
Zuby nehty se budu branit dalsim upravam a ponecham tak auto v co nejpuvodnwjsim stavu vcetne svodu, katalyzatoru atp., zkratka uz bych to mel rad jen na nedelni svezeni a dobrou investici.
Nize par fotek..

