ED9 Shuty
Napsal: 02 led 2016 16:29
Ahojte,
aj ked mam CRX uz celkom dost dlho tak az teraz som zacal na nej konecne nieco robit. A to je dovod zalozenia tejto témy a prezentovania mojej CRX pre Vás.
Dopredu upozornujem ze som ako automechanik uplny amater
Časť prvá - ÚVOD
Co na zaciatok?
CRX som prvy krat videl na strednej skole okolo roku 2000. A od vtedy som ju nemohol dostat z hlavy
Po strednej som si našiel pracu ale nebola bohvie ako platena a tak na kupu auta nebolo. Neskor sa mi vsak natrafilo lepsie zamestnanie a tak som hned zacal pokukovat po CRX. V tej dobe ich bolo na inzeratoch vela a tak na zaciatku roku 2008 som s kamaratmi zacal jednotlive auta chodit pozerat. Myslel som si ze pridem kuknem kupim a idem domov. Ale kdezeee
take auta som vam videl ze som si myslel ze asi schopnu CRX nikdy nenajdem - Prevarene VIN, dymiace motory, buracky, vytuningovane obludy.... a ked som sa v jednej previezol bol som sklamany z toho ako slabo isla - hadam aj s favoritom by sa dala predbehnut. Uz som tomu ani nedaval nadej ze zozeniem nieco ako tak schopne ale zavolal som na posledny inzerat - najprv som tam ani nechcel ist koli farbe auta - fialova, ufff sak kto by chcel fialovu??? Snival som o ciernej, cervenej... no ale nakoniec sme tam isli a ... na moje prekvapenie ked som tu CRX videl na zivo ta farba nebola vobec az taka zla, celkom jej to pristalo. Tak sme ju zobrali na testovaciu jazdu no a to vam bola parada... presne tak som si CRX predstavoval - "Trhač asfaltu" !!! Bolo rozhodnute - KUPUJEM!
Kratko po kupe mi na aute strelili oba tlmice - kamarat to vtedy rozobral a zistil ze boli amatersky upravene k upilenym pruzinam - aby bolo auto nizsie. Tak sa s tym vtedy dako pohral a podarilo sa mu to dat dokopy no a asi to spravil dobre lebo to tak funguje doteraz
Po tejto oprave sa vymenili brzdove platnicky a kotuce + homokineticke klby a par veci na prednej naprave - capy, ticky atd...
Auto som si potom uzival bez nejakych velkych oprav, uprav celych 7 rokov. Len som lial benzin, menil olej a sviecky. Akurat na 7 CRX zraze mi odpadol prehrdzaveny vyfuk tak som kupil novy - seriovy.
V roku 2015 som doplatil na to ze som auto zanedbaval a znacna korozia sa nemilosrdne zacala drat na povrch. A tak som sa rozhodol ze s tym zacnem nieco robit. Ako prvy som si vzal na musku siber - po otvoreni mi padala hrdza do vlasov a oci a navyse tade zatekalo. Ked som vsak zacal opravovat siber objavil sa iny problem - od zadneho lemu mi odskocil obrovsky kus tmelu a v aute zoatala po hrdzavom plechu len obrovska diera - cely lavy zadny kus pod smerovkou bol pretmeleny velkym mnozstvom tmelu. Teraz uz viem preco bolo auto predoslym majitelom prestriekane do fialovej
Na zaciatok asi tolko.
Momentalne uz je na aute toho dost spraveneho, postupne to tu budem priadavat, myslel som ze ho do zimy stihnem dat dokopy ale nestihol som tak na jar sa bude pokracovat, je to teraz take divoke, jedna cast auta v jednej farbe, druha v inej...
tak uvidim kam to povedie a ci sa mi ho podari aspon ako tak zlepit dokopy...
aj ked mam CRX uz celkom dost dlho tak az teraz som zacal na nej konecne nieco robit. A to je dovod zalozenia tejto témy a prezentovania mojej CRX pre Vás.
Dopredu upozornujem ze som ako automechanik uplny amater
Časť prvá - ÚVOD
Co na zaciatok?
CRX som prvy krat videl na strednej skole okolo roku 2000. A od vtedy som ju nemohol dostat z hlavy
Kratko po kupe mi na aute strelili oba tlmice - kamarat to vtedy rozobral a zistil ze boli amatersky upravene k upilenym pruzinam - aby bolo auto nizsie. Tak sa s tym vtedy dako pohral a podarilo sa mu to dat dokopy no a asi to spravil dobre lebo to tak funguje doteraz
Auto som si potom uzival bez nejakych velkych oprav, uprav celych 7 rokov. Len som lial benzin, menil olej a sviecky. Akurat na 7 CRX zraze mi odpadol prehrdzaveny vyfuk tak som kupil novy - seriovy.
V roku 2015 som doplatil na to ze som auto zanedbaval a znacna korozia sa nemilosrdne zacala drat na povrch. A tak som sa rozhodol ze s tym zacnem nieco robit. Ako prvy som si vzal na musku siber - po otvoreni mi padala hrdza do vlasov a oci a navyse tade zatekalo. Ked som vsak zacal opravovat siber objavil sa iny problem - od zadneho lemu mi odskocil obrovsky kus tmelu a v aute zoatala po hrdzavom plechu len obrovska diera - cely lavy zadny kus pod smerovkou bol pretmeleny velkym mnozstvom tmelu. Teraz uz viem preco bolo auto predoslym majitelom prestriekane do fialovej
Na zaciatok asi tolko.
Momentalne uz je na aute toho dost spraveneho, postupne to tu budem priadavat, myslel som ze ho do zimy stihnem dat dokopy ale nestihol som tak na jar sa bude pokracovat, je to teraz take divoke, jedna cast auta v jednej farbe, druha v inej...


