ED9 Můj kamarád CRX ( By Army )
Napsal: 09 čer 2014 01:22
Zdravim všechny přítomné hondaře i nehondaře
Rozhodl sem se vyrobit tendle příspěvek , protože se letos chystám na sraz a nechci , aby lidem naskakovali otázníky nad hlavou až tam dorazim. Tak bych se vám rád toudle formou představil ale hlavně bych vám rád přednesl příběh mého vozu 
Všechno začalo zjíštěním , že moje škoda 120 po mém otci neměla dostatečný výkon a prostě to nebylo ono . To mi bylo 18-19 let . Tak sem začal hledat vůz nový. Po pár inspirácích sem si vzpoměl na mého kamaráda Ne-moce ( nazdar ty draku
) který mě motivoval svojí hondou crx. No prostě sem se do toho auta zamiloval
. Nešlo to jinak než si sehnat vlastní 
Od rodičů sem nedostal ani korunu příspěvek , protože se jim honda ani trochu nelíbila a dokonce mi ji i zakázali . Ale já se nedal a šel sem si za snem
Tvrdě sem na auto makal o prázdninách dva měsíce v kuse ve dvanáctihodinových směnách jako hlídač v jednom skladu
+ sem vyučenej malíř takže sem i brigádničil navíc. Byl sem o krok blíže. Zároveň chodim stále do školy , dodělávám maturitu a po škole sem si přivydělával.
Po pár návštěvách naprosto příšerných vraků sem narazil na jednu velice zajímavou hondici . Do teď na ní existuje tendle inzerát
http://honda-club.cz/forum/viewtopic.php?t=24632" onclick="window.open(this.href);return false;
Po návštěvě sem se rozhodl pro koupi tohoto vozu ( co se později ukázalo jako pěkná blbost
) roku 2010
Motor vrčel tak sem do toho šel. Auto bylo po krádeži takže nic moc
nebyl k tomu ani klíč k zámkům. a spínačka chyběla úplně
startoval sem přes dráty. No u kamaráda se dala do kupy.Timto chci poděkovat veřejně Vágusovi za dlouholetou spolupráci
Navařil se katík kterej tam nebyl
a odcestoval sem za Nemocem pro spínačku a pro zámky(nebavilo mě mít dva klíče tak sem nakonec zámky přenastavil na klíč od spínačky). Auto jelo slušně . Měl sem radost
Po pár týdnech sem objevil pár závad . Jako klepající Homokineťáky , vyteklé tlumiče , prasklá pružina , střešákem zatejkalo , nedržela sedačka , zadní silentbloky na rameni odvál čas .. Tak sem si dal druhý kolečko k nemocovi pro tlumiče s pružinama ( Koni ) který mám na autě do dnes
auto si kvalitně sedlo .
Zbytek oprav sem provedl u kámoše na dvorku . Auto bylo opět v kurzu
Přibližně dva roky sem auto nemusel nijako extra opravovat . Ale pak přišel největší kámen úrazu .Dal sem na auto liťáky
a Zjístil sem , že se mi nějak neobvykle moc sjíždějí gumy . Po bližším zkoumaním sem si všimnul , že mi auto stojí nakřivo a zadní levý kolo je podseknutý . Auto se oholilo a zjístil sem , že byl přední pravej bok celej nabouranej. Proto ten náklon. A zadní kolo je podseknutý proto , že nosník ramene je o dva centimetry jinde , než má být. Docela mě to zklamalo . Podložil se tlumič pro vyrovnání a přibližně rok sem jezdil dál. Jednoho dne o letních prázdninách roku 2013 sem to nevydržel a rozhodnul sem se pro výměnu celé kastle. Sehnal sem jednu docela fajnou . Tady je :

Naštěstí na ní byl podvozek což se nakonec ukázalo jako hrozná výhoda.Dalo se s autem popojíždět ale nakonec sem stejnak musel vyměnit komplet všechno krom zadního podelnýho ramene které bylo na původní kasli ohnutý
Dodnes nechápu , jak se to někomu povedlo .
Všechno , opravdu skoro všechno z původní asi bouraný kastle sem přendaval do nově sehnaný kastle.
Dal sem se tedy do přestavby :


Motor v nové kastli

To naštěstí dopadlo hodně slušně
trvalo to i s přestávkami , dovolenou a čekáním na nové díly 3 týdny a auto se dalo do kupy
Tímto bych chtěl poděkovat Kamendovi za pomoc . Bez něho bych to dělal do teď 
jediný co sem nemusel měnit byla nádrž a brzdový systém. Jinak mi každý díl v autě prošel rukou.
Teď mám k autu díky této přestavbě větší a pevnější vztah.
Jinak stará kastle byla samé překvapení . Předek vařenej snad šimpanzema v laboratoři na makeup. A nakonec se i proletěla

Bohužel sem stále student a přestavba mi vzala víc peněz , než sem myslel tak mi nezbylo na úpravu exteriéru a v současné době mám auto dvoubarevné
No a poslední úpravy na autě. Rád experimentuju tak sem se rozhodl pro test výfuku z motorky
Po vyndání střeďáku a katíku zní slušně
drnčí jako na motorce

Někdy v listopadu 2013 mi odešla vodní pumpa takže sem dělal komplet rozvody s kamarádem u mě v garáži. Díky Tichoši
A když sem byl v tom motoru tak sem mu dal nový kabát
+ vyvedeno náporové sání z nárazníku do motoráku a trochu snaha o odstínění 

Experimentování mě nepustilo tak sem chtěl zkusit 14" kola
Jede to na nich o dost líp
tak o 30%. Ale bohužel na úkor vzhledu .

No a u experimentování sem zůstal . Jelikož sem příznivcem rat tuningu chtěl sem to zkusit i u sebe:
(blaťák se dá vždycky vyměnit a tendle už byl v dost mizernym stavu)

Na boku mám napsáno Decent Rat Tuning
protože mám vzadu ohnilý blatníky.. Do srazu nestihnu opravit

a na předním skle nalepený nápis Mad Viking . Abych zakryl prasklinku
.. ale pššt.
Taky fotka zezadu :

Takže , současný stav vozu odpovídá mému statusu studenta . Jen co budou prachy
bude hezký auto 
zakončil bych to dnešním fotem a s pozdravem ! Uvidíme se na Srazu
zatim čao

PS: Až bude hotovej exteriér přidám fota


Všechno začalo zjíštěním , že moje škoda 120 po mém otci neměla dostatečný výkon a prostě to nebylo ono . To mi bylo 18-19 let . Tak sem začal hledat vůz nový. Po pár inspirácích sem si vzpoměl na mého kamaráda Ne-moce ( nazdar ty draku



Od rodičů sem nedostal ani korunu příspěvek , protože se jim honda ani trochu nelíbila a dokonce mi ji i zakázali . Ale já se nedal a šel sem si za snem

Tvrdě sem na auto makal o prázdninách dva měsíce v kuse ve dvanáctihodinových směnách jako hlídač v jednom skladu

Po pár návštěvách naprosto příšerných vraků sem narazil na jednu velice zajímavou hondici . Do teď na ní existuje tendle inzerát


Po návštěvě sem se rozhodl pro koupi tohoto vozu ( co se později ukázalo jako pěkná blbost

Motor vrčel tak sem do toho šel. Auto bylo po krádeži takže nic moc








Zbytek oprav sem provedl u kámoše na dvorku . Auto bylo opět v kurzu

Přibližně dva roky sem auto nemusel nijako extra opravovat . Ale pak přišel největší kámen úrazu .Dal sem na auto liťáky


Naštěstí na ní byl podvozek což se nakonec ukázalo jako hrozná výhoda.Dalo se s autem popojíždět ale nakonec sem stejnak musel vyměnit komplet všechno krom zadního podelnýho ramene které bylo na původní kasli ohnutý

Všechno , opravdu skoro všechno z původní asi bouraný kastle sem přendaval do nově sehnaný kastle.
Dal sem se tedy do přestavby :


Motor v nové kastli

To naštěstí dopadlo hodně slušně



jediný co sem nemusel měnit byla nádrž a brzdový systém. Jinak mi každý díl v autě prošel rukou.
Teď mám k autu díky této přestavbě větší a pevnější vztah.
Jinak stará kastle byla samé překvapení . Předek vařenej snad šimpanzema v laboratoři na makeup. A nakonec se i proletěla


Bohužel sem stále student a přestavba mi vzala víc peněz , než sem myslel tak mi nezbylo na úpravu exteriéru a v současné době mám auto dvoubarevné

No a poslední úpravy na autě. Rád experimentuju tak sem se rozhodl pro test výfuku z motorky

Po vyndání střeďáku a katíku zní slušně



Někdy v listopadu 2013 mi odešla vodní pumpa takže sem dělal komplet rozvody s kamarádem u mě v garáži. Díky Tichoši

A když sem byl v tom motoru tak sem mu dal nový kabát



Experimentování mě nepustilo tak sem chtěl zkusit 14" kola

Jede to na nich o dost líp


No a u experimentování sem zůstal . Jelikož sem příznivcem rat tuningu chtěl sem to zkusit i u sebe:
(blaťák se dá vždycky vyměnit a tendle už byl v dost mizernym stavu)

Na boku mám napsáno Decent Rat Tuning



a na předním skle nalepený nápis Mad Viking . Abych zakryl prasklinku

Taky fotka zezadu :

Takže , současný stav vozu odpovídá mému statusu studenta . Jen co budou prachy


zakončil bych to dnešním fotem a s pozdravem ! Uvidíme se na Srazu



PS: Až bude hotovej exteriér přidám fota
