Stránka 1 z 15

EE8 Chilli Pepper (Wláďa)

Napsal: 20 pro 2012 07:07
od Wláďa
Jak už mnozí z Vás ví, v neděli dne 16.prosince jsem si splnil svůj životní sen a dovezl si od Codyho z Blatný vysněnou EE8čku.
Nebudu to tady nějak dlouze rozepisovat protože nejsem žádnej pisálek a hlavně nevim čím bych měl asi zažít.
No dobře začnu tím jak jsem se do *honda* *crx* zamiloval a jak jsem se k ní dostal.
Jak už jsem psal kdysi v tématu "Ako ste si zarobili na svoju CRX ???", do tohoto auta jsem se zamiloval na první pohled v 8 třídě ZŠ když jsem jí viděl project v Sokolově na náměstí. Časem jsem si pak i zjistil kde parkuje a komu patří a chodil se na ní každej den koukat. Byla to taková oprejskaná ospojlerovaná ed9ka ale v té době ten "tuning" hrozně letět a já si to hrozně moc přál mít taky...
V roce 2006 jsem měl 18 a dělal si řidičák, to už jsem taky měl domluvenou a přislíbenou černou CRXku po 2 majiteli z Německa. Tenkrát jsem ještě o nějaký EE8čce neměl ani tušení (možná že to je dobře :) ), celkově jsem o tom ještě moc nevěděl a teprve se všechny vlastnosti CRX učil... Když mi jí pak 15.dubna 2007 dovezl strejda na plaťáku tak jsem byl strašně šťastnej a nic mi nechybělo, měl jsem dostatek financí a velké plány že jí na podzim odstavim do garáže, rozeberu na kastli a všechno co na ní budu potom dávat bude nějak upravený a z garáže pak vyjede navoněný, těžcne "vytuningovavý" fáro co si pak budu už jen užívat, byl jsem ještě nezkušenej,mladej a najivní smrad kterýmu bych asi dneska nafackoval...
Podle plánu se taky tak stalo a moje milovaná šla v listopadu do garáže a začalo se odstrojovat, pak zase nastrojovat, řezat, kitovat, laminovat a to pořád dokola, prostě blbnout. Chtěl jsem mít to po čem jsem vždy slintal do Tuning magazínů a dalších takových dnes už celkem směšných časáků...
Jak už to bývá, finanční prostředky mi moc dlouho nevydrželi protože přišli partnerský problémy a povinnosti který tu nechci rozpitvávat, tak jsem usoudil že to bude hold trvat trošku dýl, ale když něco trvá moc dlouho tak se názory na daný úpravy a další kraviny co mě tenkrát napadali mění. Takže to vypadalo tak že jsem jí pořád rozebíral a skládal a rozebíral a skládal že už mě to i přestávalo bavit. Jsem kretén, já vim *cry*
25.května 2010 ve 12:11 Jsem se poprvé zaregistroval zde a začal jsem s údivem a nadšením hltat veškerý témata a příspěvky Vás členů *pratele* a mé názory na "tuning" se předimenzovali na názory typu "origo top stav". a doufám že tomu už tak zůstane... (ještě teda jediný co mě zatim nepřešlo je mugen kit)
Zde jsem taky přišel na to že existuje i něco víc než ED9tka a zamiloval jsem se podruhý *zamilovanost* *vtec*
Svou rozdělanou Hondičku jsem tedy rozebral na díli, pro kastli si přijel kluk až z Třebíče, něco už jsem rozprodal a zbytek dílů co na EE8 nepatří,nepasujou nebo už je nejspíš nebudu potřebovat mám na prodej ZDE Výtěžek z prodeje samozřejmě poputuje do oprav a údržby mojí současný lásky *vtec*
To by mohlo pro představu stačit a teď už konečně k EE8čce...
Nejdříve jsem měl zálusk na tu co prodává Cocks, ale jeho cena je pro mě takřka nedosažitelná i když to za ty prachy stojí ale bohužel no *western* . Koupi jsem sice plánoval až na léto ale nedalo se odolat Codyho inzerátu s prodejem jeho červený vtečky, prověřil jsem si jí tedy u pár z Vás který auto znají a doneslo se mi převážně pozitivního hodnocení, tak jsem se s Codym zkontaktoval a netrvalo dlouho a jel jsem si pro ní... Když jsem jí poprvé spatřil tak se mi upřímně moc na první pohled nelíbila ale názor jsem změnil když mě Cody vyzval že jí půjdem project, první jízda mě uplně dostala a musim říct že jak jsem šlápl na plyn tak jsem se doopravdy bál a Cody asi taky, utkvěla mi v hlavě jeho věta "Šlápni na to ať sepne vtec - PO..PO..POZOR zatáčka" :lol:
No prostě bylo rozhodnuto že už je moje, naposledy jsem tedy Codyho hodil domů a šlo na něm vidět že se nerad loučí...
Tímto mu děkuji za potěšení který si budu moct teď dopřávat a doufám že se brzy zase k CRX vrátí protože by byla škoda přijít o takovýho zprávnýho člena jako je on.
Cestu domů jsem si na plno užíval a když jsem dorazil, seběhla se u garáže hrstka mojich zvědavích kamarádů, sice z toho nebyli tolik nadšený jako já ale to mi vůbec nevadilo, nerozumí tomu co je závislost na tomhle autě. *jupii*
Pořád ještě nemůžu uvěřit že jí mam a proto musim chodit každou chvíli do garáže abych se přesvědčil že tam opravdu je... Tak dlouho jsem na ní šetřil a čekal že ještě pořád nevim jestli se mi to zdá nebo je to sladká realita...
Motorově to vypadá všechno v pořádku až na to že to vyblikává chybu 43 což je lambda ale na to mě Cody upozorňoval a prý se za tu chybu schovává to že jsou tam vačky z Integry a když Monty předělával mapu tak se zaměřoval na vyšší otáčky a v nízkejch se to zdálo dobrý tak to nechal ale občas se stane že to vyhodí chybu motoru což je prý jen estetickej nedostatek, tak budu doufat že to tak je a že se to časem neposere a vydrží to aspoň do tý doby než se mi podaří sehnat někoho v okolí kdo mi to doladí...
Jinak mam v nejbližší době v plánu se do toho pustit a dostat jí do co nejlepšího,nejhezčího a nejvymazlenějšího samozřejmě origo stavu.
Práce na ní bude ještě dost ale slibuju teď Vám všem že všechno budu dělat s rozvahou a s co největší láskou a trpělivostí.
No a do čeho se pustim nejdřív? Tak nejprve vyndám ten příšernej kočkochyt co je v předním nárazníku, nalakuju zadní nárazník do barvy auta páč je takovej oranžovější než všechno ostatní, vyměnim lišty a prahy za černý, sundám zástěrky, vyměnim středovej díl zadních světel kterej už mám přislíbenej od Sabria, no a postupně budu prostě zkrášlovat protože je na ní miliony malých nedostatků jako jsou třeba poškrábaný lak na křídle a zrcátkách, vyvrtané dirky v plastech, nedopasovaný nárazníky, světla a pozičky atd. Sice drobnosti ale chci to mít tipťop...
Pro představu přidávám pár fotek jak vypadala když jsem si jí dovezl a postupně budu aktivně přidávat přízpěvky z pokračování a oprav... *oprava*
Tak to je tak asi v hodně zkrácený verzi všechno a doufám že jsem Vás těmahle kecama moc neunavil...

Aktuální podoba k 10.5.2014
DSC01734.jpg


Při koupi
DSC00800.jpg
DSC00801.jpg
DSC00796.jpg
DSC00797.jpg
DSC00787.jpg
DSC00786.jpg
DSC00784.jpg


Uděláno:
Exterier
Vyměněné prahové i dveřní lišty za nenalakované
Vyměněné ostřikovače čelního skla za jiné v lepším stavu
Vyměněné zadní světla za jiné v lepším stavu
Vyměněné prasklé levé přední světlo
Nalakované lišty a spodky na náraznících
Oranžové žárovičky v pozičkách
Oranžové LEDky v bočních blinkrech
Zapojení světla zpátečky (byl přetržený drát)
Vyměněné baňky na osvětlení SPZ
2x13LED osvětlení SPZ
Vyměněné dveřní sklo u řidiče za nepoškrábané
Žluté mlhovky
Lízátlo replika Js´Racing
Vyměněný zadní ostřikovač za jiný v lepším stavu
Zrcátka repliky Spoon
LED žárovky do zadních světel
Sehnat dveřní lišty bez laku

Nálepky:
Domo kun - boční okýnka (sundáno)
Chilli Pepper - čelní sklo
CRX klub - zadní okno
CRX VTEC - zadní světlo
SiR - pravý trojúhelníček na zadku
1.6i-VT - zadní nárazník
16 VALVE DOHC - kufrové dveře
DOHC VTEC - boční dveře

Interier
Radio Sony + vyrobený konektor (z Honda+euro a euro+Sony na Honda+Sony)
Rámečky na zadní repráky
Zakoupené plato do kufru
Zapojená elektrika do zapalovače a popelníku
LED osvětlení zapalovače a popelníku
LED osvětlení ve stropním světle a v kufru
Opravené trojúhelníčky zrcátek
Vyměněná gumová podnožka na koberci mezi sedadlem a pedály
Vyměněný panel ovládání oken u řidiče s automatickou polohou na obě strany (opět nefunkčí obě strany, AUTO jde jen dolů)
Vyměněný plast pod volantem za jiný v lepším stavu
Vyměněný plast na pojistky za jiný v lepším stavu
Vyměněný popelník za jiný v lepším stavu
Vyměněný střešní tapec za jiný v lepším stavu od Petk@
Vyměněné dveřní tapece za jiné v lepším stavu
Vyměněný zadní pravý spodní plast za jiný v lepším stavu
Vyměněný zadní pravý vrchní plast za jiný v lepším stavu
Vyměněný zapalovač za originál s natištěnou cigaretou
LED osvětlení budíků

Motorový prostor
Plynové vzpěry kapoty s vyrobenýma držáčkama
Fironová vložka do nasávání vzduchu do interieru
Umyté zapalovací kabely NGK
Vyměněný kostřící drát k víku
Vyměněné mínusové kabely od baterky
Nalakovaný držák baterky
Výroba vlastního OCT
Sportovní alu sací potrubí
Vyčištěná nádobka na brzd. kapalinu
Celonerez výfuk od svodů dozadu SRS

Podvozek
Vyměněná protrhlá vnitřní manžeta na poloose u řidiče
Repas brzdových třmenů: Opískování, pozink, epoxidová barva
Nové přední brzdové desky Brembo
Použité zadní desky ATE
Brzdová kapalina ATE Dot 4

Kola a pneu
Nejdříve bílé od Sabria (prodány)
Repliky Spoon Sports
Pneu TOYO proxes t1-r
Skryté ventilky
Středové samolepky *honda* na zakázku
Přebarveny třmeny z bronz na bílou

Čeká mě
Celolak - torino red R72P
Nové brzdové kotouče
Některé interierové plasty v top stavu
(Tažná oka)
Sehnat EE8 přední nárazník s mřížkou (sehnaný ale zatím nenahozený)
Karbon kryt na víko motoru
Barva na víko motoru
Nová muzika
Oprava ošoupané části na sedadle řidiče
Oprava plata kufru
Nějaké koberečky
Nové delší štefty na kola
Odlehčené matice
Mugen křídlo

Re: Část mého srdce - EE8 V-tec (Wláďa)

Napsal: 20 pro 2012 07:49
od J!R!
A Ty ze nejsi pisalek? :o Pche, si pis, ze jsi... ;) Paradne napsany! Strasne rad, si rano u kavy ctu a jeste navic cist "lekarsky zpravy" *vytlem* super!Uz jsem se obaval, jestli nebudu muset drzet tajemstvi ;) Ja si myslim, ze spravny CRXkar by mel svoje auto nejmin 3x rozlozit a samozrejme i 3x slozit.... :lol:
Tak velka gratulace se splnenim snu, at se nezneni v nocni muru a taky preji co nejkratsi sneni ohledne Mugen kitu... *fin*

Re: Část mého srdce - EE8 V-tec (Wláďa)

Napsal: 20 pro 2012 08:30
od lazzzik
Velká gratulace pane *fin* Věřím,že z ní uděláš vyvoněnou krasavici se vším všudy,tyhle auta si to opravdu zaslouží,pač mají duši *love*
Pamatuji si,když jsem se poprvé svezl ve svém vtecu i když je to jen swap,jak já říkám,byl to orgazmus:-)Držím palce dál a budu sledovat novinky:-)

Re: Část mého srdce - EE8 V-tec (Wláďa)

Napsal: 20 pro 2012 09:16
od Martin16
dobře jsi koupil *fin* nechť ti dělá do budoucna jen radost :D

Re: Část mého srdce - EE8 V-tec (Wláďa)

Napsal: 20 pro 2012 09:23
od Jimmy_CRX
Gratulujem clovece! *pohladit* vela *crx* orgazmov prajem *vytlem*

Re: Část mého srdce - EE8 V-tec (Wláďa)

Napsal: 20 pro 2012 09:56
od Minor
Gratuluju k autu i k hezkému čtení :)
Cody musí bejt smutnej, přece jen to nebylo jeho první céro a tohle dával dokupy srdcem.
JInak ta chyba 43, pokud se správně pamatuju, je spíš daná velkou klapkou. Když to Monty ladil, kvůli velikosti klapky se už nemohl řídit v nízkých otáčkách údaji (teď si to možná pamatuju blbě) z MAP senzoru, ale musel to nahradit údaji z TPS čidla nebo opačně, tak něco.
Pro případné doladění bych se zase obrátil na něj, ví o tom autě nejvíc.

Re: Část mého srdce - EE8 V-tec (Wláďa)

Napsal: 20 pro 2012 15:46
od Redy
Gratulace! *fin* je dobře že skončila v dobrých rukou *drinks* držím s ní palce *vtec* prej že pán není pisálek :lol: ale pěkně se to četlo, zblajznul jsem to jedním dechem *fin* teď mě tak napadlo, že bych mohl docela aktualizovat vlastníky vteců :D od dob poslední aktualizace se toho hodně změnilo a zdá se že opravdu k lepšímu, čím dál víc vteců v rukou crxařů *crx*

Re: Část mého srdce - EE8 V-tec (Wláďa)

Napsal: 20 pro 2012 21:56
od Sabrio
Gratuluji jsem zvedav jak ti to tedy jede az bude hotova tak zase zvedneme trosku latku nasi CRX sceny :) tesim se na to jelikoz mam take v planu spoustu zmen na svem V-tecu takze se muzeme navzajem trochu motivovat do dalsich uprav Lazziku tobe to jede moc pekne a ten podvozek je famozni vyrazilo mi to dech kdyz jsi me vezl

Re: Část mého srdce - EE8 V-tec (Wláďa)

Napsal: 20 pro 2012 23:46
od Akuma no Zeto
Nádherny stroj *fin* nech sa darí *crx* *oprava*

Re: Část mého srdce - EE8 V-tec (Wláďa)

Napsal: 21 pro 2012 11:28
od noha
No ty bláho...tak jsem to řešil s Codym a měl na ní chuť, ale až po novém roce no a teď je to to už pasé :lol:
Gratuluju ke koupi a užívej ji pořádně zač je toho loket :lol:
Budu muset kontaktovat Cockse...... :lol:

Re: Část mého srdce - EE8 V-tec (Wláďa)

Napsal: 21 pro 2012 21:58
od Wláďa
Díky moc kluci, Vaše odezvy mi udělaly radost... Jinak:
J!R!, o čem držet tajemství? O novim majiteli?
Od tebe Lazzziku bych chtěl prosím nějaký typy na kosmetiku (autošampon, vosk, impregnaci na kůži adt) si v tom podle mně docela odborník a já totální laik. Něco kvalitního a né moc drahýho ;) Nejlíp vlasní zkušenosti...
Minore já v tom dávání dokupi srdcem budu hrozně rád pokračovat :) Cody mi přeposílal zprávu od Montyho kde se zmiňoval jen o vačkách z integry ale je pravda že klapkou to může nejspíš být taky. Až budu mít příležitost tak se s ním zkusím zkontaktovat a snad se vše vyřeší...
Ty Redy už nemáš tu modrou viď? Vzpomínám si že si jí prodával ale pak už nevim kam šla. A co? Chystáš se na dalšího Vteca? Vím že je to těžký s financema, taky jsem na ní musel několik let škudlit každou korunu a pak si ještě zhruba 30% půjčit od rodiny ale když člověk opravdu moc po něčem touží tak jde skoro všechno..
Sabrio vždyť Ty s Vendíkem jste tak trošchu moje morální podpora a motivace....
A noho, jestli vemeš tu Cocksovo tak ti opravdu budu mít co závidět a nebudu sám, držim palce ať se taky co nejdřív dočkáš stavu šílenství zvaném Vtec.. :D

Re: Část mého srdce - EE8 V-tec (Wláďa)

Napsal: 24 pro 2012 17:05
od Wláďa
Ajaj, dneska na štědrý den jsem se stavil na chvilku u svojí lásky a ta mě při výměně dveřních spodních lišt moc mile nepotěšila. Tak to vypadá tak, že až budu plánovat ten celolak tak tam dám dveře ze svojí bejvalky který jsou ve výbornym stavu...

Re: Část mého srdce - EE8 V-tec (Wláďa)

Napsal: 27 pro 2012 16:06
od Sabrio
No na to ze cody v inzeratu tvrdi ze je auto ve stavu jak kdyz vyjelo z linky "Investice cca 200 000,- kompletně vyvařeno, ošetřeno a nalakováno lakem dle originálu". citace z inzeratu Nic proti codymu a neznam ho ale pokud toto pise do inzeratu a wlada pak objevi toto co si ma clovek potom myslet tohle neni moc hezke byt tebou sundal bych vsechny plasty a omrknul jak je na tom spodek *fin*

Re: Část mého srdce - EE8 V-tec (Wláďa)

Napsal: 27 pro 2012 16:45
od lazzzik
Sabrio píše:No na to ze cody v inzeratu tvrdi ze je auto ve stavu jak kdyz vyjelo z linky "Investice cca 200 000,- kompletně vyvařeno, ošetřeno a nalakováno lakem dle originálu". citace z inzeratu Nic proti codymu a neznam ho ale pokud toto pise do inzeratu a wlada pak objevi toto co si ma clovek potom myslet tohle neni moc hezke byt tebou sundal bych vsechny plasty a omrknul jak je na tom spodek *fin*

Chtěl jsem napsat něco podobného ale říkal jsem si,že nebudu rýpat a dělat chytrého ale sdílím stejný názor.Určitě je důležité,v jakém stavu je motor a tady zrovna myslím,že to bude ok.Ale když se kouknu na ty fotky,lak mi nepřijde zrovna v moc dobrém stavu(třeba fotky klamou)A pod větami,,kompletně vyvařeno atd" bych opravdu nečekal díru na dveřích...

Re: Část mého srdce - EE8 V-tec (Wláďa)

Napsal: 27 pro 2012 16:51
od Minor
Ono je to zrádný - pár z vás by asi taky mohlo o svém autě říct, že tam jsou nové lemy, komplet vyvařeny a tak dál, a když jste se pak podívali po roce například zevnitř pod plasty, chtělo se vám brečet, protože to byla odfláknutá práce člověka, který tu měl kdysi dobrou pověst. Jenže člověk holt běžně plasty nesundává a nekouká pod ně.

Re: Část mého srdce - EE8 V-tec (Wláďa)

Napsal: 27 pro 2012 17:03
od lazzzik
v tom bezesporu souhlasím ale zas na druhou stranu,když cody napíše do inzerátu,, ze je auto ve stavu jak když vyjelo z linky" tak pod tím si představím opravdu něco jiného...

Re: Část mého srdce - EE8 V-tec (Wláďa)

Napsal: 27 pro 2012 17:11
od Minor
Jo, to máš pravdu.

Re: Část mého srdce - EE8 V-tec (Wláďa)

Napsal: 27 pro 2012 18:36
od J!R!
To je tezky.Myslim, ze za ty prachy je to dobrej kup.Pokud by clovek chtel mit uplnou jistotu, tak by musel shodit vsechny plasty, tesneni okolo oken a omrknout jak na tom auto skutecne je.Zase tady na klubu by mi stacily fotky techto mist, at se to nemusi sundavat pred samotnym prodejem.Cody tu nikdy myslim zadnou fotodokumentaci nevedl, coz je trosku skoda.Tady je fajn videt jak to bylo predtim shnile.Ale byly by naivni si myslet, ze se proda krasna, vymazlena a slusne poladena EE8 za 80tis.S lemama a prahama je to tezky, da se to asi udelat i za par kacek, ale behem roku dvou se ukaze,me to sice stalo 20tis, ale klempir se mi zarucil, ze to spis pokvete na jinym miste.A dalsi vec, vemte si ze upravy motoru jsou za taky slusny ranec.... aspon 30tis....Zkratka toto auto je z vetsi casti hotove a slupne jeste par desitek tisic.Je tezky si pripustit ze mam v aute 200tis a jeste to bude neco stat....Ale Wlada je v dobre pozici a myslim, ze z teho udela krasneho mazla.Drzim mu palce *drinks*

Re: Část mého srdce - EE8 V-tec (Wláďa)

Napsal: 27 pro 2012 18:37
od Wláďa
No drobných nedostatků je na tom opravdu hodně, plasty už jsem měl všechny dole a prahy nemají jedinej puchejřek a lemy blatníků vypadají zevnitř taky hodně dobře, tohle je největší rezavej flek kterej sem zatim našel, jinak docela ok... Ještě mě teda docela štve že řidičovo dveře v pravim dolnim rohu moc nelícujou ale když se o tom člověku neřekne tak si toho ani nevšimne... Ten lak jsem s Codym řešil a už když jsem si pro ní jel tak jsem věděl jak to je ale stejně budu dávat origo zadní nárazník z bejvalky a po koupi nějakých kol je na řadě celolak. Práce hodně ale je to radost, jak už jsem psal...

Re: Část mého srdce - EE8 V-tec (Wláďa)

Napsal: 27 pro 2012 19:59
od Cody
Sám jsem na to nevěřícně koukal-to co je pod lištama jsem netušil ale tohle bych neočekával-jak sjela z linky-jsou to Cocsova slova které jsem s jeho svolením použil a týká se to tuzingu=plasty které tam nepatří,prahy,spojlery,doplnky a "vychytávky" křídla atd. Prostě jen kola a lišty v barvě-ty už ale byly při dovozu.

Pár fotek pro představu jak auto vypadalo před vyvařením: