ED9 - červená - story by Iron Men :-)
Napsal: 06 zář 2012 01:27
Zdravím všechny.
Můj příběh se začal odehrávat od června roku 2011 kdy jsem prodal své první auto Fiesta 1,8 xr2i a začal jsem koukat po crx, které se mi líbilo už od 15. Nějak jsem nemohl na nic narazit a jelikož se mi docela líbil tuning tak jsem si přivezl tuhle krásku kterou stavěl kdysi dávno chick z honda clubu..
Byla parádní, ale časem mě omrzela tak jsem se rozhodl pro úpravu a nový celolak, ale motor mi udělal pár neplech takže to muselo chvíli počkat
Motor tlačil vodu ven s chladiče, takže hlava musel dolů a dát nové těsnění, po sundání hlavy jsem se zděsil toho jak jsou vložky válců úplně hladké a po honování není ani známky
takže jsem se rozhodl pro nové písty a přebrus válců, při sundání kliky jsem zjistil, že je na tom obdobně jak válce, takže jsem byl donucen nechat přebrousit i kliku... Asi po měsíci jsem našetřil penízky tak jsem objednal písty, šály, axiální ložiska a gufera ventilového vodítka a poslal blok na přebrus a kliku též. Abych nezahálel, tak jsem si vyleštil výfukové kanály sací jen trochu a samozřejmě spalováky. Takže s opravy fouklého těsnění pod hlavou byla komplet go motoru
Motor se poskládal a vrní si
Tak když už byl vyřešen motor tak jsem se rozhodl pro úpravu kastle
Při vyměnění laminátových krytů prahů za plastové mi nějaký závistivec, otevřel zámky kapoty, bohužel jsem si toho nevšimnul a kapota se mi zvedla, takže přišlo na řadu nové čelní okno, které naštěstí uhradila pojišťovna
Po všech problémech a když jsem měl po škole, jsem konečně se dostal na to auto odstrojit a celé nalakovat do původní ferrari barvičky
Po úmorných 14 dnech makání a broušení do rána do 6 byl výsledek celkem kladný
A dneska při večerní projíždce, jsem kousek od tud kde bydlím objevil u jednoho domu pod plachtou schovaného něco cosi co připomínalo crx, a při cestě zpět mi to nedalo tak jsem se tam zastavil a bylo to cerko, tak jsem vyhledal majitele a domluvil se s ním co stím a on, že má tp v depozitu a že to bude chtít dát do šrotu tak jsem se s ním domluvil na cenně, a přivezl jsem si kastli celkem zachovalou dva motory a tři káry dílů
Podařilo se mi jedno zachránit před hroznými stroji na šrotišti a postupně ho budu dávat dohromady zde je pár fotek které jsem pořídil před koupí 
Můj příběh se začal odehrávat od června roku 2011 kdy jsem prodal své první auto Fiesta 1,8 xr2i a začal jsem koukat po crx, které se mi líbilo už od 15. Nějak jsem nemohl na nic narazit a jelikož se mi docela líbil tuning tak jsem si přivezl tuhle krásku kterou stavěl kdysi dávno chick z honda clubu..
Byla parádní, ale časem mě omrzela tak jsem se rozhodl pro úpravu a nový celolak, ale motor mi udělal pár neplech takže to muselo chvíli počkat
Motor se poskládal a vrní si
Tak když už byl vyřešen motor tak jsem se rozhodl pro úpravu kastle
Při vyměnění laminátových krytů prahů za plastové mi nějaký závistivec, otevřel zámky kapoty, bohužel jsem si toho nevšimnul a kapota se mi zvedla, takže přišlo na řadu nové čelní okno, které naštěstí uhradila pojišťovna
Po všech problémech a když jsem měl po škole, jsem konečně se dostal na to auto odstrojit a celé nalakovat do původní ferrari barvičky
Po úmorných 14 dnech makání a broušení do rána do 6 byl výsledek celkem kladný
A dneska při večerní projíždce, jsem kousek od tud kde bydlím objevil u jednoho domu pod plachtou schovaného něco cosi co připomínalo crx, a při cestě zpět mi to nedalo tak jsem se tam zastavil a bylo to cerko, tak jsem vyhledal majitele a domluvil se s ním co stím a on, že má tp v depozitu a že to bude chtít dát do šrotu tak jsem se s ním domluvil na cenně, a přivezl jsem si kastli celkem zachovalou dva motory a tři káry dílů
u toho prvního cérka je na mě až moc děr vepředu