Stránka 1 z 1

ED9 - červená - story by Iron Men :-)

Napsal: 06 zář 2012 01:27
od ironmen
Zdravím všechny.
Můj příběh se začal odehrávat od června roku 2011 kdy jsem prodal své první auto Fiesta 1,8 xr2i a začal jsem koukat po crx, které se mi líbilo už od 15. Nějak jsem nemohl na nic narazit a jelikož se mi docela líbil tuning tak jsem si přivezl tuhle krásku kterou stavěl kdysi dávno chick z honda clubu.. :-)
246588_3488697618301_621148818_n.jpg
Moje první crx, když jsem ho dovezl :-)

Byla parádní, ale časem mě omrzela tak jsem se rozhodl pro úpravu a nový celolak, ale motor mi udělal pár neplech takže to muselo chvíli počkat :-) Motor tlačil vodu ven s chladiče, takže hlava musel dolů a dát nové těsnění, po sundání hlavy jsem se zděsil toho jak jsou vložky válců úplně hladké a po honování není ani známky :? takže jsem se rozhodl pro nové písty a přebrus válců, při sundání kliky jsem zjistil, že je na tom obdobně jak válce, takže jsem byl donucen nechat přebrousit i kliku... Asi po měsíci jsem našetřil penízky tak jsem objednal písty, šály, axiální ložiska a gufera ventilového vodítka a poslal blok na přebrus a kliku též. Abych nezahálel, tak jsem si vyleštil výfukové kanály sací jen trochu a samozřejmě spalováky. Takže s opravy fouklého těsnění pod hlavou byla komplet go motoru :lol:
Motor se poskládal a vrní si :-)
Tak když už byl vyřešen motor tak jsem se rozhodl pro úpravu kastle :-)
Při vyměnění laminátových krytů prahů za plastové mi nějaký závistivec, otevřel zámky kapoty, bohužel jsem si toho nevšimnul a kapota se mi zvedla, takže přišlo na řadu nové čelní okno, které naštěstí uhradila pojišťovna ;)
Po všech problémech a když jsem měl po škole, jsem konečně se dostal na to auto odstrojit a celé nalakovat do původní ferrari barvičky :-)
547465_3488695578250_439438159_n.jpg

179572_3488696218266_11988575_n.jpg
Stříkání :)

7992_3488692458172_360987053_n.jpg
Před začátkem kitování :-)

550780_3488694258217_336910588_n.jpg

Po úmorných 14 dnech makání a broušení do rána do 6 byl výsledek celkem kladný :)
378299_3681480157744_1014437191_n.jpg
Konečný výsledek :-)


A dneska při večerní projíždce, jsem kousek od tud kde bydlím objevil u jednoho domu pod plachtou schovaného něco cosi co připomínalo crx, a při cestě zpět mi to nedalo tak jsem se tam zastavil a bylo to cerko, tak jsem vyhledal majitele a domluvil se s ním co stím a on, že má tp v depozitu a že to bude chtít dát do šrotu tak jsem se s ním domluvil na cenně, a přivezl jsem si kastli celkem zachovalou dva motory a tři káry dílů :-) Podařilo se mi jedno zachránit před hroznými stroji na šrotišti a postupně ho budu dávat dohromady zde je pár fotek které jsem pořídil před koupí :-)
223919_3836182545207_147732685_n.jpg
Další mrcha do baráku :)

386199_3836183785238_84634126_n.jpg

Re: story by Iron Men :-)

Napsal: 06 zář 2012 08:22
od Redy
Hezký příběh! *fin* *pohladit* u toho prvního cérka je na mě až moc děr vepředu :D kdyby tam byla origo kapota, vypadalo by to určitě o stupeň o dva líp *fin* záchranu druhého cérka chválím! chvilku jsem si říkal "proboha, snad to není moje bejvalka" ale evidentně není, ke kupu gratuluju a udělej z ní kočku! ;)

Re: story by Iron Men :-)

Napsal: 06 zář 2012 10:12
od Ajsik

Re: story by Iron Men :-)

Napsal: 06 zář 2012 12:36
od PAKO
jen dotázek,jak přesně fungují na tvém konečném výsledku náporové vstupy a ten podtlakoví na haupně ?

Re: story by Iron Men :-)

Napsal: 06 zář 2012 12:52
od ironmen
Ajsik píše:Takový práce a pak je na prodej?
http://www.sportovnivozy.cz/26826-honda-crx-nova-vcelnice

Chtěl jsem volvo c70 2,3 T5, ale už nechci takže si nechávám.

Re: story by Iron Men :-)

Napsal: 06 zář 2012 12:53
od ironmen
PAKO píše:jen dotázek,jak přesně fungují na tvém konečném výsledku náporové vstupy a ten podtlakoví na haupně ?

Od haupny je naveden na hřiba a ty dirky ve předu jsou kvůli lepšímu chlazení....

Re: story by Iron Men :-)

Napsal: 06 zář 2012 13:41
od PAKO
počkej ten horní je ryze podltakoví(samozřejmě až na stání na místě),pak tam v haupně máš dva náporové...tudíž to co tam se vtlačí to je odsáno a tudíž to ani moc nemůže chladit. pak tam máš otevřenou tlamu jak do stodoly ta ti předpokládám vzduchem již propláchne motoroví prostor ,ale dle mne né dost účině protože tam pustíš tolik vzduchu ,že podtlak vzniklí pod a za autem nebude už dostatečný aby motoroví prostor odsával(a ten byl obtékán) , ty díry pod blinkry předpokládám máš zajisté svedeny trubkou až ke kotoučům pro chlazení brzd. Můj názor je že série verzus toto chladí účiněji. ono ani nejde o to někam "nacpat" vzduch ale ,ale aby jím býl omýván homogenicky motor s převodovkou a samozřejmě primár jsou taktéž horké svody které i pod termoomotávkou značně vyzařují. Není to jen o tom, že chladí chladič sání saje.

Re: story by Iron Men :-)

Napsal: 06 zář 2012 20:33
od noha
Ty woe už sem se lekl, ž si to stříkal v garáži u starejch :lol: pak sem si všim z dalších fotek, že je to jinde :lol:
Takže u CRX zůstáváš? to rád slyším......cinkni...dáme někde káfu a cígo. pic nohajz