ED9 - černá - Rocco´s crx D16Z5
Napsal: 17 zář 2011 23:49
Tak jsem vás tu všechny chtěl pozdravit a podělit se o příběh jedné krasavice
Všechno začalo jednoho krásného večera, kdy si jeden muj kamarád odvezl moje vejvalé vozítko a já měl v kapce krásných 40 tis, v hotovosti.
Volba byla jasná.. s třicítkou na krku je mi jasný, že když si nepořídim nějakou kravinu teď, tak už nikdy a do smrti se budu houpat v 60ti KW TDI v kombiku ..
O CRX jsem věděl tak nějak od utlého mládí ale nějak na ní nedošlo, protože si mě auta až do teď tak nějak našla sama a já neměl moc šancí si vybírat - byla to pokaždé taková ta jasná volba že za takový peníze by byla blbost nekoupit.. a poslední jsem "dostal" za mrzký peníz od rodičů...
tak s vidinou když ne teď tak snad nikdy, si taky vyberu něco sám. Samozřejmě padla volba na staré dobré CRX a začlo hledání ..
Klasicky jsem si prolezl po internetu nabídku, která byla o to jednodužší, že jsem věděl, co chci. Hledal jsem zachovalej neotuzenej kousek, pokud možno v dobrém stavu v ceně do 50 ti tisíc ...
Po nějakej těch prohlídkách více méně aut ve špatném stavu, nebo votuzenejch, na mě vykoukla nabídka krásné černé Hondice, dotáhlá z Německa v super stavu. 72tis. mil najeto, vše original, 16ky kola zapsané v TP včetně pneu a to vše za 35000.-
Po konzultaci s jednim místním členem (Cocks - tímto by jsem mu chtěl také poděkovat, za zodpovězení více či méně přihlouplých otázek)jsem se dozvěděl, na co si dát asi tak pozor, ale stejně to na mě všechno působilo, jako velká sázka do loterie, ale tady sem věděl, že když už nic, tak je aspoň hezká, neotuzená černá ... a jediný čeho jsem se bál byl motor ...
Mno auto jsem koupil, celej nadšenej si ho přivezl domu.. ( mimochodem, na tu cestu s novim autem.. staženým šibrem asi nikdy nezapomenu .. fakt krásnej pocit)
následovalo nějaký to běhání po všemožnejch kontrolách, a ouřadech a auto jsem slávoslavně postavil na český SPZ a přihlásil na sebe.
Následovala klacická debordelizace, všechno z interieru šlo ven, koberec a sedačky jsem nechal vytepovat prostě klasika. Do dveří jsem nainstaloval kompa zapojená do aktivu, nové rádio, natahnul jsem 50 ku napájecí kabel a pod zadní sedačku jsem nainstaloval jeden čtyřkanál na přední kompa v aktivu a monoblok na sw, kterej si pobrukuje v kufru. Všechno je krásně skované, tak že nepřispůsobiví nemaj ani šajna, že tam něco je
pak následovala klasika - výměna filtrů a oleje, dolití kapaliny a tady byl první problémek - přepadová nádobka byla umaštěná a voda byla taková černá srágora ... tady jsem už viděl, že bude asi problém ...
Po tejdnu ježdění a myšlenkou kladenou na srdce snad každým - nehonit to studený jsem skončil s uvařenym motorem ve Velvarech..
Po odtáhnutí do Prahy a znaleckou diagnostikou jednoho mého kamaráda automechanika, byla diagnoza jasná - podfouklé těsnění a voda ve vejfuku ..
Myslim si, že jsem to koupil už načlý, kuli tomu oleji ve vodě a možná asi jestli tomu nějak nepomohla ta výměna oleje ..?
následovala generálka hlavy, vybroušení sedel a ventilu, výměna gufer a těsnění. Výměna rozvodu, oleje... prostě všechno co se dá, tak nový.
Teď se nacházím ve stádiu opatrného zajíždění a zase se těšim, až se pěkně projedu
přiložím nějaké fotky, snad se holka bude líbit
Všechno začalo jednoho krásného večera, kdy si jeden muj kamarád odvezl moje vejvalé vozítko a já měl v kapce krásných 40 tis, v hotovosti.
Volba byla jasná.. s třicítkou na krku je mi jasný, že když si nepořídim nějakou kravinu teď, tak už nikdy a do smrti se budu houpat v 60ti KW TDI v kombiku ..
O CRX jsem věděl tak nějak od utlého mládí ale nějak na ní nedošlo, protože si mě auta až do teď tak nějak našla sama a já neměl moc šancí si vybírat - byla to pokaždé taková ta jasná volba že za takový peníze by byla blbost nekoupit.. a poslední jsem "dostal" za mrzký peníz od rodičů...
tak s vidinou když ne teď tak snad nikdy, si taky vyberu něco sám. Samozřejmě padla volba na staré dobré CRX a začlo hledání ..
Klasicky jsem si prolezl po internetu nabídku, která byla o to jednodužší, že jsem věděl, co chci. Hledal jsem zachovalej neotuzenej kousek, pokud možno v dobrém stavu v ceně do 50 ti tisíc ...
Po nějakej těch prohlídkách více méně aut ve špatném stavu, nebo votuzenejch, na mě vykoukla nabídka krásné černé Hondice, dotáhlá z Německa v super stavu. 72tis. mil najeto, vše original, 16ky kola zapsané v TP včetně pneu a to vše za 35000.-
Po konzultaci s jednim místním členem (Cocks - tímto by jsem mu chtěl také poděkovat, za zodpovězení více či méně přihlouplých otázek)jsem se dozvěděl, na co si dát asi tak pozor, ale stejně to na mě všechno působilo, jako velká sázka do loterie, ale tady sem věděl, že když už nic, tak je aspoň hezká, neotuzená černá ... a jediný čeho jsem se bál byl motor ...
Mno auto jsem koupil, celej nadšenej si ho přivezl domu.. ( mimochodem, na tu cestu s novim autem.. staženým šibrem asi nikdy nezapomenu .. fakt krásnej pocit)
následovalo nějaký to běhání po všemožnejch kontrolách, a ouřadech a auto jsem slávoslavně postavil na český SPZ a přihlásil na sebe.
Následovala klacická debordelizace, všechno z interieru šlo ven, koberec a sedačky jsem nechal vytepovat prostě klasika. Do dveří jsem nainstaloval kompa zapojená do aktivu, nové rádio, natahnul jsem 50 ku napájecí kabel a pod zadní sedačku jsem nainstaloval jeden čtyřkanál na přední kompa v aktivu a monoblok na sw, kterej si pobrukuje v kufru. Všechno je krásně skované, tak že nepřispůsobiví nemaj ani šajna, že tam něco je
pak následovala klasika - výměna filtrů a oleje, dolití kapaliny a tady byl první problémek - přepadová nádobka byla umaštěná a voda byla taková černá srágora ... tady jsem už viděl, že bude asi problém ...
Po tejdnu ježdění a myšlenkou kladenou na srdce snad každým - nehonit to studený jsem skončil s uvařenym motorem ve Velvarech..
Po odtáhnutí do Prahy a znaleckou diagnostikou jednoho mého kamaráda automechanika, byla diagnoza jasná - podfouklé těsnění a voda ve vejfuku ..
Myslim si, že jsem to koupil už načlý, kuli tomu oleji ve vodě a možná asi jestli tomu nějak nepomohla ta výměna oleje ..?
následovala generálka hlavy, vybroušení sedel a ventilu, výměna gufer a těsnění. Výměna rozvodu, oleje... prostě všechno co se dá, tak nový.
Teď se nacházím ve stádiu opatrného zajíždění a zase se těšim, až se pěkně projedu
přiložím nějaké fotky, snad se holka bude líbit

a po 1200km vicekrat zavtecknout.V 1500km jsem vymenil olej a zacal jezdit svym stylem,no a rozhodne bych nerek ze mi to nejede

!!! Aspon to není vydět
