EE8 - černá - Job!k a jeho love ,,CRX" story
Napsal: 29 bře 2011 00:18
Tak konečně jsem si našel malou chvilku abych nějak začal.
Začalo to před deseti lety když mi bylo 11let o autech jsem toho doposud moc nevěděl pouze od mého dědy a strejdy z vyprávění a to jsem dostal k narozeninám první tuning časopis všechny ty auta a úpravy mě fascinovaly a velmi zaujaly v té chvíli jsem si řekl, že to je má životní volba. V časopisech jsem furt hledal TO auto, protože koncernům a jiným autům furt něco chybělo. Neuběhl celý rok a stal se ten osudový den vím, že to byly prázdniny (pamatuji to jako by to byl dnešek), při sledování televize jsem zaslechl ten krásně linoucí se zvuk, který se řítil naší ulicí hned za barákem, má dětská zvědavost mi nedala a hned jsem vystřelil k oknu a roztáhl žaluzie. Během pár vteřin se v mém výhledu objevilo TO auto. Ano byla to Honda CRX 2. generace dosti designově upravená v nádherné žluté barvě. A vše v tu chvíli bylo jasné TO je to auto co má vše na správném místě každá křivka zdokonaluje tu druhou a v duchu jsem si řekl ,,TO auto musim mít". Jak šel postupně čas já dokázal trávit hodiny za oknem pozorováním onoho skvostu od doby příjezdu do doby odjezdu, sledoval jsem postupné úpravy a opravy vozidla. To vše skončilo po chvíli kdy honda dostala nový žlutý celolak a na bočním trojúhelníku se objevilo Prodám s telefonním číslem. Honda s tímto jezdila ještě pár měsíců až jednoho dne přijel majitel v nablejskaném Accord Coupé z roku 1996. Vše pro mě padlo až zase přišel čas kdy si můj o pět let starší bratr udělal řidičák a dostal do ruky fotky celorepublikově známeho červeného CRXa s kompletními úpravami (snad nebude vadit když sem vložím zmiňované CRXo od Haleše Petra http://www.hondaclub.cz/default.aspx?a=310). To i on se rozhodl, že Honda CRX je ta nejlepší volba a začel se po nějakém kousku poohlížet, požadavky byly jasné musí být v originálním stavu bez úprav s třírameným volantem, ale za žádnou cenu to neměl být ten klasický tříramený co se dával do CRX a aby CRXo bylo nejlépe v černé barvě. v té době jich nebylo na prodej příliš málo, ale ani jedna se nechtěla nechtěa bratrovy zalíbit až jenoho dne našel inzerát od prodejce z pardubic. Brácha sebral všecky peníze co si na auto půjčil a s kámošem jeli do pardubic ještě ten den na večír jsem slyšel stejně nádherný zvuk linoucí se naší ulicí a koho to sem čerti nesou brácha v krásném černém CRXu. Obul jsem se a hned běžel mu ven naproti bratr s úsměvem stál u auta volal na mě z dáli, že mě hned sveze. Jízda byl jedinečný zážitek ten zvuk a vše ty tvary a hlavně představa, že v tom vysněném autě dokonce sedím no nádhera. (pár fotek někde jsem je už dával) No a co bratrovy nepřálo místo radostí samé starosti a to, že se v našem městě někdo rozhodl že to auto ukradne několikrát se mu do něj vloupaly poničily zámky spínačku až se jim to jednoho večera podařilo. Bratr nabízel kde jakou odměnu za nalezení až se ozval přímo náš souse(fetka) že ví kde je kluci co ho ukradli ho chtěli v době kdy bylo v našem městě přihlášeno všehovšudy 3 CRXa z toho jedno bylo to bráchovo přihlásit a jezdit s nim. Když jsme věděli kde bydlí a vše okolo uspořádal se hon vzalo se pár lidí slečna jako návnada jim zavolala že se s nima chce sejít kluci přijely v dobitim favoritu vyběhlo se a už to lítalo nakonec stejnak ujeli, ale se strachem že víme kdo to má do týdne se ozvali že se honda předá určilo se místo hodina. Ten den bratr přijel auto mělo komplet olamané lišty strhané prahy v kufru byl svařený výfuk z železa ten mohl vážit víc jak crxa sama. Bratr celý zklamaný byl tak znechucen se rozhodl že CRXka půjde z domu. udělal inzeráty a ozval se kluk z H-Cže si pro ní přijede na prodej jsem jel s nim lidi přijely dvěmi C4G a jedním accordem projelo se podepsalo se a my šli z benzinky pěšky a měli jsme jen vzpomínky a já v tu chvíli věděl že jí musim mít taky. Uběhlo pár let začal jsem dělat řidičák a jelikož to byl sdružený výcvik ve škole na Ba C trváý rok mě už bylo dávno 18let a vyhlížel jsem první auto rozhodobání bylo mezi BMW E30 318is, Nissan 200SX 1.8 turbo, a Honda CRX. Z toho vše hrálo pro Hondu pořizovací cena nissana byla úplně jnde a spotřeba nissana a Bmw byla v dosti nebeských výškách oproti Hondě a co teprve ta pojistka a díly. bylo jasno musí to být Honda CRX a když tak 2G jako měl můj bratr. takovou dobu se koukalo až se našel inzerát na Hondu CRX EE8 za 50tis. s blížící se ekodaní jsem si musel pospíšit sebral jsem všechny peníze vydělané našetřené a konzultoval to s otcem a následně s bratrem který v té době dělal testovacího jezdce pro AAAauto a 5.12.2008 jsme vyrazily do vesničky která neni snad ani na mapě. Dojelo se na místo CRXko stálo za plotem mě se rozbušilo srdce až mi bylo blbě. Auto se obhlédlo bratr projel vše zkonzultoval nebylo v top stavu ale naše neinformovanost o verzi EE8 byla velká proto ty chyby byly přehlédnuty a že za 50tis. jí vemem v tom majitel že cena byla 52tis. no a mi neústupně odcházeli když z dáli se ozvalo ,,však je ten Mikuláš za 50tis. je vaše" (do dnes nevím jestli toho mám litovat či naopak) předali se peníze podepsalo se a byli jsme na odjezdu. A znova ten pocit posezení a ta jízda no bomba. Od té doby začla naše pouť na dlouhou trať. Tak to bylo něco málo jak jsem k mé lásce přišel tady pár fotek před koupí http://amstaff.rajce.idnes.cz/CRX_pred_koupi
Začalo to před deseti lety když mi bylo 11let o autech jsem toho doposud moc nevěděl pouze od mého dědy a strejdy z vyprávění a to jsem dostal k narozeninám první tuning časopis všechny ty auta a úpravy mě fascinovaly a velmi zaujaly v té chvíli jsem si řekl, že to je má životní volba. V časopisech jsem furt hledal TO auto, protože koncernům a jiným autům furt něco chybělo. Neuběhl celý rok a stal se ten osudový den vím, že to byly prázdniny (pamatuji to jako by to byl dnešek), při sledování televize jsem zaslechl ten krásně linoucí se zvuk, který se řítil naší ulicí hned za barákem, má dětská zvědavost mi nedala a hned jsem vystřelil k oknu a roztáhl žaluzie. Během pár vteřin se v mém výhledu objevilo TO auto. Ano byla to Honda CRX 2. generace dosti designově upravená v nádherné žluté barvě. A vše v tu chvíli bylo jasné TO je to auto co má vše na správném místě každá křivka zdokonaluje tu druhou a v duchu jsem si řekl ,,TO auto musim mít". Jak šel postupně čas já dokázal trávit hodiny za oknem pozorováním onoho skvostu od doby příjezdu do doby odjezdu, sledoval jsem postupné úpravy a opravy vozidla. To vše skončilo po chvíli kdy honda dostala nový žlutý celolak a na bočním trojúhelníku se objevilo Prodám s telefonním číslem. Honda s tímto jezdila ještě pár měsíců až jednoho dne přijel majitel v nablejskaném Accord Coupé z roku 1996. Vše pro mě padlo až zase přišel čas kdy si můj o pět let starší bratr udělal řidičák a dostal do ruky fotky celorepublikově známeho červeného CRXa s kompletními úpravami (snad nebude vadit když sem vložím zmiňované CRXo od Haleše Petra http://www.hondaclub.cz/default.aspx?a=310). To i on se rozhodl, že Honda CRX je ta nejlepší volba a začel se po nějakém kousku poohlížet, požadavky byly jasné musí být v originálním stavu bez úprav s třírameným volantem, ale za žádnou cenu to neměl být ten klasický tříramený co se dával do CRX a aby CRXo bylo nejlépe v černé barvě. v té době jich nebylo na prodej příliš málo, ale ani jedna se nechtěla nechtěa bratrovy zalíbit až jenoho dne našel inzerát od prodejce z pardubic. Brácha sebral všecky peníze co si na auto půjčil a s kámošem jeli do pardubic ještě ten den na večír jsem slyšel stejně nádherný zvuk linoucí se naší ulicí a koho to sem čerti nesou brácha v krásném černém CRXu. Obul jsem se a hned běžel mu ven naproti bratr s úsměvem stál u auta volal na mě z dáli, že mě hned sveze. Jízda byl jedinečný zážitek ten zvuk a vše ty tvary a hlavně představa, že v tom vysněném autě dokonce sedím no nádhera. (pár fotek někde jsem je už dával) No a co bratrovy nepřálo místo radostí samé starosti a to, že se v našem městě někdo rozhodl že to auto ukradne několikrát se mu do něj vloupaly poničily zámky spínačku až se jim to jednoho večera podařilo. Bratr nabízel kde jakou odměnu za nalezení až se ozval přímo náš souse(fetka) že ví kde je kluci co ho ukradli ho chtěli v době kdy bylo v našem městě přihlášeno všehovšudy 3 CRXa z toho jedno bylo to bráchovo přihlásit a jezdit s nim. Když jsme věděli kde bydlí a vše okolo uspořádal se hon vzalo se pár lidí slečna jako návnada jim zavolala že se s nima chce sejít kluci přijely v dobitim favoritu vyběhlo se a už to lítalo nakonec stejnak ujeli, ale se strachem že víme kdo to má do týdne se ozvali že se honda předá určilo se místo hodina. Ten den bratr přijel auto mělo komplet olamané lišty strhané prahy v kufru byl svařený výfuk z železa ten mohl vážit víc jak crxa sama. Bratr celý zklamaný byl tak znechucen se rozhodl že CRXka půjde z domu. udělal inzeráty a ozval se kluk z H-Cže si pro ní přijede na prodej jsem jel s nim lidi přijely dvěmi C4G a jedním accordem projelo se podepsalo se a my šli z benzinky pěšky a měli jsme jen vzpomínky a já v tu chvíli věděl že jí musim mít taky. Uběhlo pár let začal jsem dělat řidičák a jelikož to byl sdružený výcvik ve škole na Ba C trváý rok mě už bylo dávno 18let a vyhlížel jsem první auto rozhodobání bylo mezi BMW E30 318is, Nissan 200SX 1.8 turbo, a Honda CRX. Z toho vše hrálo pro Hondu pořizovací cena nissana byla úplně jnde a spotřeba nissana a Bmw byla v dosti nebeských výškách oproti Hondě a co teprve ta pojistka a díly. bylo jasno musí to být Honda CRX a když tak 2G jako měl můj bratr. takovou dobu se koukalo až se našel inzerát na Hondu CRX EE8 za 50tis. s blížící se ekodaní jsem si musel pospíšit sebral jsem všechny peníze vydělané našetřené a konzultoval to s otcem a následně s bratrem který v té době dělal testovacího jezdce pro AAAauto a 5.12.2008 jsme vyrazily do vesničky která neni snad ani na mapě. Dojelo se na místo CRXko stálo za plotem mě se rozbušilo srdce až mi bylo blbě. Auto se obhlédlo bratr projel vše zkonzultoval nebylo v top stavu ale naše neinformovanost o verzi EE8 byla velká proto ty chyby byly přehlédnuty a že za 50tis. jí vemem v tom majitel že cena byla 52tis. no a mi neústupně odcházeli když z dáli se ozvalo ,,však je ten Mikuláš za 50tis. je vaše" (do dnes nevím jestli toho mám litovat či naopak) předali se peníze podepsalo se a byli jsme na odjezdu. A znova ten pocit posezení a ta jízda no bomba. Od té doby začla naše pouť na dlouhou trať. Tak to bylo něco málo jak jsem k mé lásce přišel tady pár fotek před koupí http://amstaff.rajce.idnes.cz/CRX_pred_koupi
která mi dělá jen radost
to fialové nalakování je fakt blbinec, věřím že je s tím hrozná práce
tak jsme se s přítelkyní vydaly na cestu za Codym mám pocit na podzim roku 2009 s tim že jedu pro levý blatník po setkání a pár slovech nás Cody vzal na blízké letiště kde jsem si zajezdil jak já tak i Cody vyzkoušel mou cééérušku poté jsme zajeli ke Codyho garáži a začlo se obchodovat a místo jednoho levého blatníku už jsme montovali 3bodové pásy schroth nandaly do auta blatník a zadní nárazník k tomu všemu mi Cody přibalil ještě manžetu řadičky po rozloučení už jsme zase pelášily domu ( jinak ještě jednou díky Cody pásy tam jsou do dnes jen jsem pozměnil zadní uchycení na doporučení blatník jsem na konec poslal dál a to Redymu a nárazník čeká na další mé plány s ním). To se pak už blížila další zima tak se zase cerunka uložila k zimnímu spánku. Po zimně se holka vytáhla a chytla hned na první škrtnutí čim mě hodně potěšila mezi tim jsem se zúčastnil hromadného nákupu spreje VHT wrinkle na honda clubu a bylo v plánu nastříkání a vypálení víka to se ale muselo koupit těsnění pod víko těsnění šteftů a jeden stržený šteft víko se nalakovalo a dalo nazpět a bylo nádherné i když se mi moc nepovedlo