ED9 schympanze crx SK
Napsal: 13 črc 2009 10:58
tak.dam sem aj ja nieco na citanie.nebude to dlhe.v slohoch som nebol dobry
preco som sa rozhodol pre CRX: toto auto som vlastne až tak nepoznal.teda vobec:) teda videl som ho už predtim ale nezaujimal som sa on.možno preto lebo som nikdy nepomyslel že by som ho mohol mat.moje prve auto bola samozrejme skoda 120.na tej som si odjazdil asi tak 1a pol roka,potom som ju daroval otcovi (za trest)
moje druhe auto bola tiež skoda ale už felicia combi a k tomu dízel.na nej som sa naucil dake zakladne veci a furt som na nej nieco skumal,vyberal dake restriktori a podobne.dokonca som chcel riesit aj naporove sanie... proste to neslo a ja som bol z toho zufaly.pri predbiehani som musel ratat hadam aj s vetrom aby som sa odhodlal predbehnut kamion.no po 2 rokoch uživania feldy poputovala tiež k otcovi pre ktoreho je felicia vrchol techniky a stara sa o nu ako o ferrari.ani sa necudujem ked mal same 120 105 a pod
to bolo pred mesiacom no a vtedy som si zadovažil crx dohc d16 a8 od jedneho chlapika z martina.riesil som to klasickou cestou.mal inzerat na internetovej stranke.cena 2000E
dovezena z rakuska,povodny stav.strieborna.na foto vizerala ako nova.tak som sa vybral do martina v den ked su na policajnej stanici strankove dni aby sme to aj hned odhlasili.auto už bolo na sk znackach takže s tym nebol problem.ako pisem,na fotkach vizerala super no na živo to už až take super nebolo.ale na vyber už na sk nebolo vela crx a ak hej tak len same polepene spoilere a pod.nakoniec som ju samozrejme zobral lebo som proste nemohol odolat a ine auto som už nechcel.po odhlaseni a vyrovnaní sa,sme sa pobrali každy svojou cestou.hned som musel hladat benzinku lebo v nadrži bol už len asi vzduch
pri ceste spet som spozoroval že motor ma dost nizku teplotu.nevedel som este kolko ma ukazovat rucicka teploty tak som to neriesil.myslel som si že tomu treba trochu pridat kedže je to japonec a nebrani sa ani 6000 otackam.po dialnici som trochu zrychlil.nechcel som hned riskovat.isiel som asi 160km/h.myslim že sa až potom zohrial.po prichode domov som zistil že som isiel už na kordoch
chlapik ma aj upozornoval na pneu,že su už v zlom stave ale ze su vidiet kordy?...
no každopadne som kupil nove gumy.
od vtedy som sa v aute sprtal kyždy den.a s radostou:) vymenil som termostat palivovy filter,precistil rozdelovac ,sviecky,nastriekal som nanovo viko ventilov(cierna matna).foto mam len pred striekanim .potom pridam ako to vizera už po nastreku..opravil som klucku aj zamok pretože auto bolo tuknute z boku.vymenil olej v motore aj prevodovke,nove brzdove platnicky na zadnych brzdach a tiež som cistil aj kontakty na palubovke a hlavne na spinaci pre stresne okno ktory som musel zatlacat dost silno aby sa zopol kontakt.
rucnu brzdu sa mi vsak opravit nepodarilo co ma stve.je chyba v strmenoch a zrejme budem musiet kupit nove ak chcem brzdit rucnou
dalsia taka dost zavažna chyba je,že mam vybite puzdro riadenia ktore sa dost komplikovane da zohnat.skor neda ako da.to znamena že mi treba kupit celu prevodku riadenia,no už je na ceste z civica ktora by mala mat tieto puzdra v poriadku.mam v plane ju trochu zrenovovat.gulove cepi mam už nove nahodene. takže este možno kupim axialne tiahla a prevodka bude ako nova.musim si zvyknut na to že to nema posilovac.vo felde som mal a parkovanie bolo jedna basen.na crx sa musim snažit o trochu viac.aj ked je o dost kratsie.ten posilovac tam pri parkovani proste chyba.ale zase crx nieje na parkovanie že?
byvam v panelaku takže opravy robim na 90% pred barakom.nastastie mam otcovu skodu 120 ako nahradu ak nieco pokafrem
este ma caka gitovanie a nastrek zadneho praveho blatnika a kusok dverí.no a samozrejme musim kupit kolesa lebo teraz tam mam iba plechace
tu je par foto:
tak a to je cele.este male upozornenie.davajte si velky pozor pri praci s odstranovacom naterov.mne plechovka buchla v ruke a skoro som prisiel o oci
zdar
preco som sa rozhodol pre CRX: toto auto som vlastne až tak nepoznal.teda vobec:) teda videl som ho už predtim ale nezaujimal som sa on.možno preto lebo som nikdy nepomyslel že by som ho mohol mat.moje prve auto bola samozrejme skoda 120.na tej som si odjazdil asi tak 1a pol roka,potom som ju daroval otcovi (za trest)
moje druhe auto bola tiež skoda ale už felicia combi a k tomu dízel.na nej som sa naucil dake zakladne veci a furt som na nej nieco skumal,vyberal dake restriktori a podobne.dokonca som chcel riesit aj naporove sanie... proste to neslo a ja som bol z toho zufaly.pri predbiehani som musel ratat hadam aj s vetrom aby som sa odhodlal predbehnut kamion.no po 2 rokoch uživania feldy poputovala tiež k otcovi pre ktoreho je felicia vrchol techniky a stara sa o nu ako o ferrari.ani sa necudujem ked mal same 120 105 a pod
to bolo pred mesiacom no a vtedy som si zadovažil crx dohc d16 a8 od jedneho chlapika z martina.riesil som to klasickou cestou.mal inzerat na internetovej stranke.cena 2000E
dovezena z rakuska,povodny stav.strieborna.na foto vizerala ako nova.tak som sa vybral do martina v den ked su na policajnej stanici strankove dni aby sme to aj hned odhlasili.auto už bolo na sk znackach takže s tym nebol problem.ako pisem,na fotkach vizerala super no na živo to už až take super nebolo.ale na vyber už na sk nebolo vela crx a ak hej tak len same polepene spoilere a pod.nakoniec som ju samozrejme zobral lebo som proste nemohol odolat a ine auto som už nechcel.po odhlaseni a vyrovnaní sa,sme sa pobrali každy svojou cestou.hned som musel hladat benzinku lebo v nadrži bol už len asi vzduch
pri ceste spet som spozoroval že motor ma dost nizku teplotu.nevedel som este kolko ma ukazovat rucicka teploty tak som to neriesil.myslel som si že tomu treba trochu pridat kedže je to japonec a nebrani sa ani 6000 otackam.po dialnici som trochu zrychlil.nechcel som hned riskovat.isiel som asi 160km/h.myslim že sa až potom zohrial.po prichode domov som zistil že som isiel už na kordoch
no každopadne som kupil nove gumy.
od vtedy som sa v aute sprtal kyždy den.a s radostou:) vymenil som termostat palivovy filter,precistil rozdelovac ,sviecky,nastriekal som nanovo viko ventilov(cierna matna).foto mam len pred striekanim .potom pridam ako to vizera už po nastreku..opravil som klucku aj zamok pretože auto bolo tuknute z boku.vymenil olej v motore aj prevodovke,nove brzdove platnicky na zadnych brzdach a tiež som cistil aj kontakty na palubovke a hlavne na spinaci pre stresne okno ktory som musel zatlacat dost silno aby sa zopol kontakt.
rucnu brzdu sa mi vsak opravit nepodarilo co ma stve.je chyba v strmenoch a zrejme budem musiet kupit nove ak chcem brzdit rucnou
byvam v panelaku takže opravy robim na 90% pred barakom.nastastie mam otcovu skodu 120 ako nahradu ak nieco pokafrem
este ma caka gitovanie a nastrek zadneho praveho blatnika a kusok dverí.no a samozrejme musim kupit kolesa lebo teraz tam mam iba plechace
tu je par foto:

tak a to je cele.este male upozornenie.davajte si velky pozor pri praci s odstranovacom naterov.mne plechovka buchla v ruke a skoro som prisiel o oci
zdar
