Moric (Moravskoslezský, D16Z5)
MrBlue0553 (Plzeňský kraj)
Úpravy: Generálka motoru (nyní cca 6tis. km), keramické svody 4-1, otevřený výfuk (3A RACING), ponechán rezonátor, katalyzátor spálen při zkoušení nové ECU. Odlehčená řemenice cca 250g, odlehčený setrvák o 3,5kg, spojka EXEDY ORGANIC, otevřené sání s K&N filtrem, na 2x srovnaná hlava. ECU jsme prodloužili dobu vstřikování a posunuli omezovač na 8100ot/m, což je maximum pro Z5-tku, pokud jí chceme uchovat pohromadě (pak jedině tvrdší pružinky, aby se ventily stíhaly vracet). Výkon odhadovat nebudu, chystám se v nejbližší době na Zbraslav na brzdu. Cokoliv nad 126bhp beru :0)
Podvozek stavitelný ve 3 směrech D2 RACING, rozpěrná tyč vepředu i vzadu.
Kompletně vyvařená, zavařil jsem šíbr a boční blinkry. Lišty, okapničky atd. ponecháno. Barva červeno-fialovo-růžová (podle úhlu pohledu a momentálního stavu oblohy) střecha černá
V interiéru sedačky LICO PROHEAD (neboli SPARCO CIRCUIT), short-shift, semišový velký volant, přídavný 12cm otáčkoměr se shift-lightem, zadní gauč pryč, místo něj jsem si vyrobil jinou podlahu. Autorádio, komponentní repráčky..spíš si poslechnu výfuk.
Super lehounká kola KOSEI, pneu vepředu GOODYEAR, vzadu TOYO PROXES, všechno 195/45/15.
Ondra-CRX (Zlínský kraj, D16A8)
Ozz (Praha, D16A8)