Sajlem - karoserie

Ukažte ostatním své CRX!

Moderátor: Minor

Swingal
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 841
Registrován: 26 bře 2011 20:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - 300HP

Příspěvekod Swingal » 24 dub 2012 17:44

Myslim ze 300hp je privela na D16A8, ale ako prve by som uvazil swap za Bckovy motor ktory ako kazdy tvrdi vydrzi viac a mas nanho aj viac performance veci. Az potom by som riesil turbo/kompresor ...

Uživatelský avatar
sajlem
CRX velení
CRX velení
Příspěvky: 590
Registrován: 08 kvě 2010 15:37
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - 300HP

Příspěvekod sajlem » 24 dub 2012 18:00

Swingal píše:Myslim ze 300hp je privela na D16A8, ale ako prve by som uvazil swap za Bckovy motor ktory ako kazdy tvrdi vydrzi viac a mas nanho aj viac performance veci. Az potom by som riesil turbo/kompresor ...

Já se chtěl vyhnout převařování uchytu motoru atd, navíc další investice za Bčkovej motor atd ... , pokud se to má podařit každá koruna navíc dobrá.
První uvaha byla o K20A jenže, to je moooc práce všude kolem to vyřešit aby to fungovalo jak má , navíc to lanovodné řazení. cca 60tis, porízení , a pak to doladit do auta je cca 100tis celkem ,
Za 100 tis, si udělám generálku motoru , pumpu, vstřiky, kování motoru ,atd ... , tot práve ta otázka.
Já bych potřeboval profíka co ty motory staví normálně, aby řekl co má cenu a co ne a o jakých penezích se bavíme.

Uživatelský avatar
mooonwalker
Miminko
Miminko
Příspěvky: 97
Registrován: 19 čer 2009 09:23
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - 300HP

Příspěvekod mooonwalker » 24 dub 2012 19:37

zkus kontaktovat wheelmana na honda-clubu. myslim ze tech 300koni by ti z ni vymackal s d16. klika to vydrzi, takze koupis jen kovany pisty a ojnice. Davat B motor na 300koni je blbost, pisnu mu, treba se domluvite.

Uživatelský avatar
Hira
Žáček
Žáček
Příspěvky: 253
Registrován: 19 dub 2011 08:26
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - 300HP

Příspěvekod Hira » 24 dub 2012 21:54

mooonwalker píše:zkus kontaktovat wheelmana na honda-clubu. myslim ze tech 300koni by ti z ni vymackal s d16. klika to vydrzi, takze koupis jen kovany pisty a ojnice. Davat B motor na 300koni je blbost, pisnu mu, treba se domluvite.

K pístům a ojnicím bych přihodil i kvalitní ložiska :)

Uživatelský avatar
PAKO
CRXař
CRXař
Příspěvky: 495
Registrován: 24 led 2011 14:31
Bydliště: Praha-Běchovice,Škvorec
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - 300HP

Příspěvekod PAKO » 24 dub 2012 22:10

300hp na D16 na to ti 100 nestačí v ATM . Apropo co se ti nelíbí na lanovodech ? alespoň si na ně můžeš udělat sekvenční řazení...to z tyčí neuděláš.

Uživatelský avatar
mooonwalker
Miminko
Miminko
Příspěvky: 97
Registrován: 19 čer 2009 09:23
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - 300HP

Příspěvekod mooonwalker » 24 dub 2012 22:43

Jasne, tak ono toho bude vic nez jen ojnice pisty a loziska, to bylo jako "". Tu d16 jsem myslel nafouknout, atmu urco ne, ale turbem by se mohl vejit i lehce pres 50

Uživatelský avatar
sajlem
CRX velení
CRX velení
Příspěvky: 590
Registrován: 08 kvě 2010 15:37
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - 300HP

Příspěvekod sajlem » 25 dub 2012 16:58

PAKO píše:300hp na D16 na to ti 100 nestačí v ATM . Apropo co se ti nelíbí na lanovodech ? alespoň si na ně můžeš udělat sekvenční řazení...to z tyčí neuděláš.

Ani nevím proč ne ,ale někde kdosi psal že to je jednen z problému co se musí řešit při změně motoru k20, tak jsem se toho zalekl , je to nezkušeností, proto bych radši zustal u D16ky, pokud se z toho dá vydupat 300HP. Bylo by to krásný tam mít K20A a dostat tam třeba 500Hp ale ... to už chceš pak 4x4 a to jsou další a další peníze. sekvenční řezení jsou další peníze, a .. propravdě netuším jak to pořádně funguje takže bych to dohromady dával hoodně dlouho :-D, asi bych na to časem přišel ale.. netroufám si. Ale máš pravdu že pokud k20 s lanama tak to skevneční řazení by stálo za to.

Uživatelský avatar
sajlem
CRX velení
CRX velení
Příspěvky: 590
Registrován: 08 kvě 2010 15:37
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - 300HP

Příspěvekod sajlem » 25 dub 2012 17:14

mooonwalker píše:zkus kontaktovat wheelmana na honda-clubu. myslim ze tech 300koni by ti z ni vymackal s d16. klika to vydrzi, takze koupis jen kovany pisty a ojnice. Davat B motor na 300koni je blbost, pisnu mu, treba se domluvite.

Díky, právě jsem tam napsal.

Uživatelský avatar
sajlem
CRX velení
CRX velení
Příspěvky: 590
Registrován: 08 kvě 2010 15:37
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - Homologované nárazníky

Příspěvekod sajlem » 15 črc 2012 18:27

Posílejte se odkazy všech nárazníku co mají homologace TUV (honda crx ED9) , tudíž by se měli dát zapsat do TP.

Swingal
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 841
Registrován: 26 bře 2011 20:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - Homologované nárazníky

Příspěvekod Swingal » 15 črc 2012 20:42

Ten čo mám ja :D ale ten už nezoženieš

Uživatelský avatar
kottitko
Klouček
Klouček
Příspěvky: 132
Registrován: 12 úno 2011 20:05
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - Homologované nárazníky

Příspěvekod kottitko » 15 črc 2012 22:09

Jestli chceš tak ti mužů prodat svůj zadní... Na autě byl cca 6 let a v pohodě *fin*

Uživatelský avatar
sajlem
CRX velení
CRX velení
Příspěvky: 590
Registrován: 08 kvě 2010 15:37
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - Homologované nárazníky

Příspěvekod sajlem » 16 črc 2012 20:14

kottitko píše:Jestli chceš tak ti mužů prodat svůj zadní... Na autě byl cca 6 let a v pohodě *fin*

Ten zadní má homologaci ? na nárazníku a homologační list ?

Uživatelský avatar
kottitko
Klouček
Klouček
Příspěvky: 132
Registrován: 12 úno 2011 20:05
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - Homologované nárazníky

Příspěvekod kottitko » 17 črc 2012 12:27

jo až takhle k tomu teda nic nemám ale několikrát prošel technickou a nikdy nikde nebyl problém ;)

Uživatelský avatar
sajlem
CRX velení
CRX velení
Příspěvky: 590
Registrován: 08 kvě 2010 15:37
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - Homologované nárazníky

Příspěvekod sajlem » 17 črc 2012 21:24

Jakej je rozdíl v nárazníku ED9 a EE8 ? jen v delším výřezu na světla ? , a jiných blinkrů teda

Uživatelský avatar
sajlem
CRX velení
CRX velení
Příspěvky: 590
Registrován: 08 kvě 2010 15:37
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6

Příspěvekod sajlem » 06 říj 2012 12:45

co je potřeba zaměnit aby se dal osadit D16Z6 motor místo D16A9, ? Je nutné zaměnit i kompletně kabeláž (tzn. celkou kabeláž až k poseldní žárovce na spz ? )
Navíc ... dá se to udělat legálně ?

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6

Příspěvekod J!R! » 06 říj 2012 15:51

Legalne nee(jedine klasika.....klep klep.....) a rekl bych ze se musi menit jen motorova kabelaz, pac to uz to bude nejspis OBD1...dalsi vec je prevodvoka(nahon tachometru) a drzaky motoru....neznam nikoho kdo to ma ci delal, ale jen tak to rozhodne nebude

Uživatelský avatar
Minor
Správce fóra
Správce fóra
Příspěvky: 1712
Registrován: 08 čer 2009 20:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6

Příspěvekod Minor » 06 říj 2012 21:37

sajlem píše:co je potřeba zaměnit aby se dal osadit D16Z6 motor místo D16A9, ? Je nutné zaměnit i kompletně kabeláž (tzn. celkou kabeláž až k poseldní žárovce na spz ? )
Navíc ... dá se to udělat legálně ?

A co si od toho slibuješ? D16A9 má výkon 130 koní, D16Z6 asi 125. Výkonově si nepomůžeš, jen se budeš crcat s haldou předělávání.
Minor@honda-club.cz, 737574121, whatsapp 776408287

Uživatelský avatar
Slávek
Žáček
Žáček
Příspěvky: 282
Registrován: 30 lis 2011 21:56
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6

Příspěvekod Slávek » 07 říj 2012 02:55

tenhle swap mám ja :D nevim ale duvod
Kazdej me rika ze do ni rvu jen prachy a ze je to auto k hovnu :D

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6

Příspěvekod J!R! » 07 říj 2012 08:31

Slávek píše:tenhle swap mám ja :D nevim ale duvod


???

Jinak tento motor je zvolen jiste kvuli budoucimu preplnovani ;)

Uživatelský avatar
Slávek
Žáček
Žáček
Příspěvky: 282
Registrován: 30 lis 2011 21:56
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6

Příspěvekod Slávek » 07 říj 2012 12:01

Jestli se bude neco delat s motorem tak spis swap na v-tec ale asi ne preplnovani ale zajmalo by me co vyjde levneji :D
Kazdej me rika ze do ni rvu jen prachy a ze je to auto k hovnu :D


Zpět na „Vaše CRX / Your CRX“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů