ED9 LJay: Honda CRX 2G - R.I.P.

Ukažte ostatním své CRX!

Moderátor: Minor

Uživatelský avatar
Stean
CRXař
CRXař
Příspěvky: 447
Registrován: 27 čer 2012 16:25
Bydliště: Jih Čech
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod Stean » 12 lis 2013 07:17

Sabrio píše:No to je další věc je hodně fejkovejch HKS filtrů tak kdo ví jak to je :)


to je pravda, asi ljay bude muset zacit dalsi projekt a to ceskou kopii hks :D

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 12 lis 2013 21:01

Wláďa: cena by byla výborná, ale ta cesta pro ni by se mi z Liberce bohužel fakt nevyplatila.

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 12 lis 2013 21:29

Co se týká filtrů jako takových, tak u sériových, nebo jen lehce poladěných motorů je většinou nejlepší zachovat původní air box a celý vedení vzduchu, tak jak to navrhla automobilka (pokud v něm není výrobní vada). Nejlepší je jen vyměnit filtr v airboxu a zbytek nechat být, protože sání je u NA docela věda. Při jeho návrhu se počítá s délkou, průměrem, harmonickýma, rázovýma vlnama od ventilů, atd. a to obyč člověk doma nemá šanci podchytit. Možná snad na dynu metodou pokus omyl, ale to by by bylo neúměrně nákladný v porovnání s tím co by tím člověk získal.

Dalším činitelem je teplota nasávanýho vzduchu. Po montáži short ramu, nebo jinýho sání se většinou musí řešit jak odstínit filtr a jak k němu dostat čerství vzduch. Obě tyhle věci ale už byly předtím pořešený seriovým airboxem a jeho demontáží si člověk jen přidělává problémy, který by jinak nemusel vůbec řešit.

Ono se stačí kouknout třeba k Ferrari. Na jejich motorech sou taky klasický air boxy a výkonově je to rozhodně neomezuje :)

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 12 lis 2013 21:33

Pár fotek od Honzy Fučíka:

01.jpg


02.jpg


03.jpg


04.jpg


05.jpg


06.jpg

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 13 lis 2013 11:51

Kdyby se chtěl někdo podívat, tak tady je odkaz na kompletní galerii fotek co mi Honza nafotil.
http://www.jfperformance.cz/galerie.html#galerie_04

Uživatelský avatar
Akuma no Zeto
Klouček
Klouček
Příspěvky: 170
Registrován: 03 úno 2012 22:19
Bydliště: Slovinsko
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod Akuma no Zeto » 13 lis 2013 15:02

Super fotky 8-) *fin*
わたしわ CRX が大好きです。
Engage the cool.

Uživatelský avatar
Wláďa
Správce fóra
Správce fóra
Příspěvky: 946
Registrován: 25 kvě 2010 12:11
Bydliště: (Sokolov) Těšovice
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod Wláďa » 13 lis 2013 16:26

Krásný fotky *fin*
crx EE8 Vtec B16A1
Obrázek
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
wlada.777@email.cz
773 099 676
Facebook

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 20 lis 2013 21:49

Díky, Honza je fakt super fotograf, díky kterýmu i ta moje plechovka vypadá na fotkách pěkně.

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 20 lis 2013 21:51

Filtr už je doma. Ještě musím nechat obrobit na CNC přírubu na turbo a půjde do auta. Doufám, že ho stihnu testnout, ještě před tím než napadne sníh.

filtr 01.jpg

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod J!R! » 22 lis 2013 19:00

Moc pěkný :) pyšný na našeho člena *pohladit*

http://www.shatsu.cz/feature-jf-performance-honda-cr-x/

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 03 pro 2013 08:39

J!R!: Jj kluci ze Shatsu byli hodný a napsali článek o Céru a JF performance jako takovým.

Co sem koukal, tak v příštím čísle Autosport & Tuning by měl vyjít článek o mým prdítku. Sem celkem zvědavý co tam napíšou, protože redaktor vypadal, že se mu auto docela líbí, hlavně potom co sem ho protáhnul po letišti v Hoškovicích :)

ast 01.jpg

Uživatelský avatar
Redy
Šéfík!:)
Šéfík!:)
Příspěvky: 2911
Registrován: 06 čer 2009 17:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod Redy » 03 pro 2013 08:42

Oo, tak to si take rad poctu :-)

Odesláno z terénu přes Tapatalk.

Uživatelský avatar
Jimmy_CRX
Žáček
Žáček
Příspěvky: 278
Registrován: 27 črc 2012 11:02
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod Jimmy_CRX » 03 pro 2013 09:06

ked pozeram na tie ostatne krabice tak to mas v kapse (teda az na tu skodu tam ) ;) *fin* *dance* :D

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 03 pro 2013 10:54

Osobně si myslím, že hlasování o plakát vyhraje ten rencek, nebo škůdka. Já bych asi volil tu 130, přeci jen ta fotka vypadá o dost líp než ta s cérem.

Uživatelský avatar
Rocco
Miminko
Miminko
Příspěvky: 30
Registrován: 26 črc 2011 18:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod Rocco » 04 pro 2013 09:58

Majitel Renaulta je muj kamarád a tam je hodně co ukazovat. Má tam brutální muziku a zároveň hezký auto.
Ale to zas muzika na plakát je naprd :-)
No budeš to mít těžky

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 10 pro 2013 22:46

Rocco: já se vždycky řídil heslem, že na vzhled to nejezdí, takže v týhle kategori tomu Rencku nemůžu konkurovat :)

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 10 pro 2013 22:49

Po delší době, sem našel trochu času a něco málo udělal na autě. Konečně sem vyrobil pořádný držák aktuátoru WG a taky připravil přírubu pro filtr Apexi se vstupem pro připojení OCT, takže odvětrání motoru teď bude asistovaný podtlakem vznikajícím před sáním turba.

aktuator 01.jpg


priruba 01.jpg


priruba 02.jpg

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 11 pro 2013 22:52

Tak už je to namontovaný a co jsem zkoušel v garáži na volnoběh, tak při lehce zvýšených otáčkách to vytvoří v prostoru kliky něco mezi 0,05-0,07 baru podtlaku. Dneska už sem to nestihnul otestovat a změřit za jízdy, ale v soboru to dokončím a postnu výsledky.

priruba 03.jpg

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 16 pro 2013 07:51

V sobotu sem otestoval funkci nově upravenýho odvětrání motoru.
Velmi malou úroveň podtlaku je to schopný vytvořit, jen skokově při prudším zvýšení zátěže, jinak se tlak v motoru pohybuje na úrovni atmosférickýho tlaku. Zplodiny z odvětrání to ale odsává dobře, takže už v kabině není nic cítit, ani když zastavím a zapnu ventilítor topení na max.

Když sem přemýšlel nad tím, proč to není schopný vytvořit podtlak, tak mi došlo, že by se defakto jednalo o chybový stav, kdy by byla restrikce vzduchovýho filtru tak velká, že by omezovala dostatečný přívod vzduchu k turbu a to by za filtrem začalo vytvářet podtlak (hodně laicky řečeno).

Uživatelský avatar
duncan
Miminko
Miminko
Příspěvky: 7
Registrován: 13 pro 2013 15:17
Bydliště: London

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod duncan » 16 pro 2013 16:49

ty fotky od Honzy Fučíka jsou perfektní. Dobré oko fotografa. *fin*


Zpět na „Vaše CRX / Your CRX“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů