Odesláno z mého MT11i pomocí Tapatalk 2
EE8 J!R! CRX story
Moderátor: Minor
Re: J!R! CRX story
Super prácička, díky za fajne tip, přidám do návodů 
Odesláno z mého MT11i pomocí Tapatalk 2
Odesláno z mého MT11i pomocí Tapatalk 2
Re: J!R! CRX story
A neni to uz v navodech?Kazdopadne je to napad PAKA!!!! 
Re: J!R! CRX story
Tak opět jsem delší dobu nic nenapsal, čili to napravím.Honda je téměr 14dní u lakyrníka(dělá na tom po práci), kde se bohužel ukazalo, že klempíř neodvedl dobrou práci
.Jeho výsledek zdaleka neodpovídá sumě, kterou si řekl.Lakýrník musel opravit řadu míst a hlavně šel do kolen, když jsem mu řekl kolik to vyvaření stálo.Hold klempíř vyvařil auto i mě.No což, už nenadělám nic a budu se radši těšit na výsledek, který by mohl být za týden.
Tak něco k prácem a teda i převozu.Hold 20.5.2013 nebyl můj nejštastnější den.Celý den byl už rána docela děs a odpolední převoz to završil.Vezl jsem to pouhopohýho 2,5km k lakošovi a po kilometru se mi otevřela kapota, roztřískala čelní okno a hlavně i sebe...ano, tak karbonová.... Nejvíc mě na tom štve, že si za to můžu sám
.Naštestí lakýrník je opravdu borec a dal ji dokupy.Kostra kapoty je laminátová a pouze horní vrstva je karbon. A právě díku němu se kapota nerozbila na milion trsátek.Alespoň jsem neměl už pak pochyby o tom co se stane s čelním oknem, který se vyřezavalo.Tam se našli ješte 2 rezavé mistecka, ktery se vyvařily.Ještě se muselo pohrát se zadníma blatníkama a to po klempiřske stránce.Pravý byla otázka pár minut, jen se obrousil kit od klemoíře, protože lakyrník chtěl mít jistotu.A jestě že tak.Bylo by tam asi 3-4mm kitu a to už je problem, kor u černé barvy.A jelikož si lakýrník zakládá na svém jménu, tak se co nejmíň kitovalo.Mnohem horší to bylo na levém blatníku, kde se muselo řezat, klepat, svařovat...
A asi nejvíc mě dostala kapsa pro víčko nadrže.Tak to bylo jen odškráblý a kitnutý
K dnešnímu dni je auto v plniči, dokončují se dveře, kapota je nahrubo opravená(oprava vyztuhy, odstranění původního loupajícího se laku) a pak přijdou na řadu narazníky.Přední narazník je komplet v barve a ja projevil přání tak jak to ma byt v origo stavu, čili matný spodek a i ochr. lišta.Už se těším až to bude hotové, protože jsem s ní rok nejel....Jen teda doufám, že doma nebude moc práce, abych ji mohl vůbec poskládat...
Tak něco k prácem a teda i převozu.Hold 20.5.2013 nebyl můj nejštastnější den.Celý den byl už rána docela děs a odpolední převoz to završil.Vezl jsem to pouhopohýho 2,5km k lakošovi a po kilometru se mi otevřela kapota, roztřískala čelní okno a hlavně i sebe...ano, tak karbonová.... Nejvíc mě na tom štve, že si za to můžu sám
Re: J!R! CRX story
Krásná práce
Tyhle auta si opravdu zaslouží renovovat a celkově tu péči minimálně pro naše děti
Co se týče klempíře,njn kdyby člověk uměl všechno,tak si to udělá sám a bude to mít tip top ale jsme jen lidi.
Jen se zeptám,přední brejle se nebudou lakovat?Tam je to docela vidět.
Co se týče klempíře,njn kdyby člověk uměl všechno,tak si to udělá sám a bude to mít tip top ale jsme jen lidi.
Jen se zeptám,přední brejle se nebudou lakovat?Tam je to docela vidět.
Re: J!R! CRX story
lazzzik píše:Krásná práceTyhle auta si opravdu zaslouží renovovat a celkově tu péči minimálně pro naše děti
![]()
Co se týče klempíře,njn kdyby člověk uměl všechno,tak si to udělá sám a bude to mít tip top ale jsme jen lidi.
Jen se zeptám,přední brejle se nebudou lakovat?Tam je to docela vidět.
Dekuji.Ano presne tak!Tyto auta si zaslouzi renovaci, ale opravdu poradnou... Takze mi nezbyva nez nejakou tu kacku dat navrch.A ke klempirovi... me spis vadi, ze nektery veci odflakl a v budoucnu by se vymlouval na lakyrnika.Navic to je znamy maminyho pritele a rikal, ze kdybych nebyl od Petra, tak to nedela atd...hromadu kecu kolem teho.Je fakt ze s tim bylo asi dost prace, ale kdyz mi lakyrnik rekne ze by to jeho klempir udelal za 8tis a ja platil 21....
A kdyz priblizis fota, tak uvidis ze i brejle jsou v laku.Akorat to tecko jsem mu k tomu nedal, proto ta kapota
Kazdopadne dekuji za podporu.
Re: J!R! CRX story
Super, těším se na výsledek!
ti pikolíci v servisech jsou fakt na přesdržku, každej druhej neochotnej, jen hrabat prachy...poctivý ručičky aby člověk hledaj jak jehlu v kupce sena...a když jí konečně najde, tak dotyčnýmu něco přelítne přes čumák a fláká to jako ostatní...málokdo si udrží nějakou tu úroveň
Re: J!R! CRX story
Redy píše:Super, těším se na výsledek!ti pikolíci v servisech jsou fakt na přesdržku, každej druhej neochotnej, jen hrabat prachy...poctivý ručičky aby člověk hledaj jak jehlu v kupce sena...a když jí konečně najde, tak dotyčnýmu něco přelítne přes čumák a fláká to jako ostatní...málokdo si udrží nějakou tu úroveň
Njn... stve me to, protoze se vse snazim delat s maximalni preciznosti, snazim se kazdymu vyhovet a pak je mi blby si rict o nejakou sumu... ale kdyz vidim jak to delaji druzi, tak taky zacnu byt zlej.Tady me to mrzi o to vic, ze to je dobrej znamej nevlastniho otce.... ale co uz.... Verim ze lakovany dily budou ok, pac je lakos opravil a prahy atd snad vydrzi.... hold jsem moc duverivej blbec, kterej dnesni Svet akorat umi odrbat.A kdyz klempir videl, ze dojedu docela slusnym SUV v plne palbe, tak si hned mysli, ze jsem za vodou...
Re: J!R! CRX story
To auto bude jako nový až s tím skončíš
Co se týká té klempířiny, tak tady se holt ukazuje, jak rozdílný přístup mají lidé k odvedení práce. Někdo to udělá tak, aby na tom co nejvíc vyrejžoval bez ohledu na kvalitu a pro někoho je přednější jeho dobrý jméno, takže se radši i připravý o část zisku, hlavně když se pak bude moc postavit za práci kterou odvedl.
Co se týká té klempířiny, tak tady se holt ukazuje, jak rozdílný přístup mají lidé k odvedení práce. Někdo to udělá tak, aby na tom co nejvíc vyrejžoval bez ohledu na kvalitu a pro někoho je přednější jeho dobrý jméno, takže se radši i připravý o část zisku, hlavně když se pak bude moc postavit za práci kterou odvedl.
Re: J!R! CRX story
LJay píše:To auto bude jako nový až s tím skončíš![]()
Co se týká té klempířiny, tak tady se holt ukazuje, jak rozdílný přístup mají lidé k odvedení práce. Někdo to udělá tak, aby na tom co nejvíc vyrejžoval bez ohledu na kvalitu a pro někoho je přednější jeho dobrý jméno, takže se radši i připravý o část zisku, hlavně když se pak bude moc postavit za práci kterou odvedl.
Zprvu se mi zdala prace odvedena dobre, ale je fakt ze jsem maloco videl bez kitu.... Kdyz ted dva dny resim zda me natahl ci ne, tak jsou i tak rozdilny nazory.... takze to fakt musim prestat resit.Jenze me porad stve, ze jsem mohl mit vyvareni s lakem za treba 30tis a ne 50...Takze doufam, ze prahy a vnitrni lemy budou ok, o plašť se postaral lakyrnik.
- Petk@
- Šéfík!:)

- Příspěvky: 1125
- Registrován: 09 čer 2011 09:14
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: J!R! CRX story
J!R! píše:LJay píše:To auto bude jako nový až s tím skončíš![]()
Co se týká té klempířiny, tak tady se holt ukazuje, jak rozdílný přístup mají lidé k odvedení práce. Někdo to udělá tak, aby na tom co nejvíc vyrejžoval bez ohledu na kvalitu a pro někoho je přednější jeho dobrý jméno, takže se radši i připravý o část zisku, hlavně když se pak bude moc postavit za práci kterou odvedl.nebude uplne jak novy, ale myslim, ze k tomu nebude mit daleko... kdyz se tak zamyslim, tak vpodstate uz vse proslo repasi...krom prevodovky...ale i ta je v planu s LSD... Dnes jsem to nahrubo pocital a az doplatim lak, tak sem napisu co na kolik prislo...At maj lidi predstavu co na kolik vyjde
![]()
Zprvu se mi zdala prace odvedena dobre, ale je fakt ze jsem maloco videl bez kitu.... Kdyz ted dva dny resim zda me natahl ci ne, tak jsou i tak rozdilny nazory.... takze to fakt musim prestat resit.Jenze me porad stve, ze jsem mohl mit vyvareni s lakem za treba 30tis a ne 50...Takze doufam, ze prahy a vnitrni lemy budou ok, o plašť se postaral lakyrnik.
Držim palce at to vš dobře vyjde:-) ja to měl taky tak všichni se na ceru napakovali a stojí to za prd

Re: J!R! CRX story
Petk@ píše:Držim palce at to vš dobře vyjde:-) ja to měl taky tak všichni se na ceru napakovali a stojí to za prdpříklad motor po go stim že jsem jim řekl at udělat co je potřeba spodek mi složili protože by mi nedali zaruku, po 4tis km na volnoběh něco cvaka - pistní čep ? pak lak měl jsem to bez papíru a stejnak za 28- a lak stojí uplně za prd ne tim že vypada špatně to ne nalakovaný je to poměrně dobře ale lak je prostě po roce měkej
minulej týden jsem daval lízatko a je celkem fest takže by na normalnim laku udělalo škrabanec ale tady lak udělal škraloup ( prostě neni vytvrtdlej
) jenomže co stim ?
Jj diky.Jako kdyz uz se napakuji, tak at vysledek stoji za to!O lak se nebojim, ten vim ze bude opravdu kvalitni.Martin je borec, kterej chce aby se vse delalo podle jeho, jinak tu zakazku odmitne.On si pracu nehleda, ona si hleda jeho.
Mam motor po GO tak 4roky a najeto asi 30tis, ale taky to nebyla uplne dokonala prace... nesrovnal se blok a proto to lehce prolina mezi blokem a palicou v klasickym miste u B16.Jinak si vse delam sam a jsem spokojenej
Zijeme v mizerne dobe...samej podel atd...
Jinak dnes jsem byl v Honde objednat posledni vecicky k dokonceni celolaku.Na beckovy sloupek takovy plast hacka, ktery drzi sklo a listu.... 68kc bez dph za kus...
Re: J!R! CRX story
Pomalu se začínám stydět jakou mám popelnici...halt se budu mušet posnažit.
Pěkná práce Jirko...snad klapne srazík a budu moci prolést ty vaše kháááry
Pěkná práce Jirko...snad klapne srazík a budu moci prolést ty vaše kháááry
Někdy si musíte vyzkoušet, jak je to s hladinou adrenalinu - jestli vám vůbec ještě funguje... Ayrton Senna da Silva


Re: J!R! CRX story
noha píše:Pomalu se začínám stydět jakou mám popelnici...halt se budu mušet posnažit.
Pěkná práce Jirko...snad klapne srazík a budu moci prolést ty vaše kháááry
Ty se nemas vubec zac stydet, kor s ramem.Se srazem stale nevim jak to bude, mam doma hromadu prace.Dokonce tolik ze i CRX nejspis budu skladat pres vecer a noc v garazi.
Re: J!R! CRX story
Vážení kamarádi, kolegové a členové tohoto fóra.Tak a je to tady!!!Je mi ctí a velkým potešením oznámit, že moje EE8 je složená!
Minulou středu jsem ji dovezl od lakoše a ihned se pustil do skládání, které skončilo v neděli.Tedy aspoň tak nejak nahrubo na projetí.Během pondělí a dneška se dopasovavalo, skládal kufr a tak.Sumasumarum jsem tomu věnoval kolem 50.hodJeště by to chtělo pořádně slícovat, ale asi nějakým odborníkem, ja jsem nejspíš svýmy schopnosti na hranici.Přední í zadní narazník by si to ješte zasloužily.A jak to vlastně probíhalo...
Předem chci moc poděkovat Sumisu (Tu-pane
) za přiložení ruk, noh a hlavy k dílu.Máš to u mě kamaráde!Ale už aspoň víš do čeho se nepuštet
ne, poznal jsi kde jak co a proč.Což se bude hodit.Takže se to ve středu navečer přivezlo, ale hned po nastartování to jelo na tři válce.Nebyl čas to řešit a na ujetí 2km vzdálenosti jsem si troufl.Po cca 100m se ozvalo pár ran a hele, jedem na všechny
Cesta proběhla bez problémů, nestalo se nic tak děsnýho jak když jsem mu auto přivážel.Jel jsem asi 40km/hod a otevřela se mi kapota
předem říkám, že to byla moje vina,
která mě stála čelní okno a i karbonovou kapotu
Naštestí je lakýrník opravdu profesionál a zachranil ji
.Jako je tam poznat pár nedokonalostí, ale jsou to prkotiny a raději takto, než ji mít v laku. Tak jsme doma a pustily se do nasazení zadních vrat, mechanismu šíbru a i samotného šíbru.Pak se zkoušel zadní narazník, ale bylo jasné, že se bude muset upravit výztuha, tak jsem to odložil na další den.Vpodstatě jsem to chtěl mít do víkendu hotový, ale když jsem v pátek zjistil, že mám přerušené(vytržené) kabely do dveří k centrálu a nemohu najít druhy konec, tak jsem se sbalil a šel si raděj trošku pročistit hlavu na bečku
V sobotu jsem povolal zkušenejšího elektromontéra( ne jak já, co ma problém s dvěma kabely
), který sice vše pozapojoval, ale centrál jen zamykal a nechtěl odemykat.Takže po neuplně uspěšné sobotě jsem v neděli dosavadní central demontoval a objednal jiný.S autem se teď nedá moc cestovat, jelikož nejde zamknout.Mám odstraněný táhla i vložky zámků a čekam na jisté kliky
Odpoledne se konečně začal skládat interiér a v 19:00 první projiždˇka... po roce!!Nešlapal jsem tomu prvních asi 20km, pak do teho začal kecat "Vítek" a mě přišlo že to jezdívalo lépe
Nastěstí po dalších pár km to bylo to pravé
Jakmile jsem dojel domů, dostal jsem pojeb, jak malej Jarda, ale co... jen ať spoluobčané vědí, že se vratil Vítek
.V pondělí jsem se pustil do spasováni kapoty, což se "dokonale" podařilo dnes, stejně tak držak zadní RZ vlastní výroby.Včera se ještě nasadily ofuky, odstřikovače.Zítra se už končně pouštím do výroby Xbaru, tak jsem zvědav, co vykouzlým.Když se bude líbít, můžu jich vyrobit více.
Tak abych to nějak shrnul.... s prací lakýrníka jsem tak nějak spokojen, ještě se bude přeleštovat, tak doufám, že odstraní nějake nedostatky, ale veřím že dostojí své pověsti.Skládání bylo opravdu úmorné, jak psychicky, tak fyzicky.A ještě jednou díky TéDéÍkovi
bez něj bych to možná dělal ještě teď.Asi Vás zajímá i cena... vyšlo mě to na téměř 30tis, místo předpokládaných 20ti.Hold to okno a kapota něco stálo a taky se levý zadní lem musel do půlky říznout a znovu svařit.Každopadně jsem moc rád, že můžu po roce opět jezdit
Mám toho už plné kecky a doufám, že se dnes už vyspím a nebudu vstávat každou hoďku a zapisovat si jaký šroubek mi ješte chybí .... 
Minulou středu jsem ji dovezl od lakoše a ihned se pustil do skládání, které skončilo v neděli.Tedy aspoň tak nejak nahrubo na projetí.Během pondělí a dneška se dopasovavalo, skládal kufr a tak.Sumasumarum jsem tomu věnoval kolem 50.hodJeště by to chtělo pořádně slícovat, ale asi nějakým odborníkem, ja jsem nejspíš svýmy schopnosti na hranici.Přední í zadní narazník by si to ješte zasloužily.A jak to vlastně probíhalo...Předem chci moc poděkovat Sumisu (Tu-pane
) za přiložení ruk, noh a hlavy k dílu.Máš to u mě kamaráde!Ale už aspoň víš do čeho se nepuštet
Naštestí je lakýrník opravdu profesionál a zachranil ji
.Jako je tam poznat pár nedokonalostí, ale jsou to prkotiny a raději takto, než ji mít v laku. Tak jsme doma a pustily se do nasazení zadních vrat, mechanismu šíbru a i samotného šíbru.Pak se zkoušel zadní narazník, ale bylo jasné, že se bude muset upravit výztuha, tak jsem to odložil na další den.Vpodstatě jsem to chtěl mít do víkendu hotový, ale když jsem v pátek zjistil, že mám přerušené(vytržené) kabely do dveří k centrálu a nemohu najít druhy konec, tak jsem se sbalil a šel si raděj trošku pročistit hlavu na bečku
V sobotu jsem povolal zkušenejšího elektromontéra( ne jak já, co ma problém s dvěma kabely Tak abych to nějak shrnul.... s prací lakýrníka jsem tak nějak spokojen, ještě se bude přeleštovat, tak doufám, že odstraní nějake nedostatky, ale veřím že dostojí své pověsti.Skládání bylo opravdu úmorné, jak psychicky, tak fyzicky.A ještě jednou díky TéDéÍkovi
Mám toho už plné kecky a doufám, že se dnes už vyspím a nebudu vstávat každou hoďku a zapisovat si jaký šroubek mi ješte chybí .... Re: J!R! CRX story
"Tu-pane"
bylo mi ctí přiložit ruku k dílu, je to hezký vidět jak to auto kousek po kousku zase "chytá" ty svoje tvary.. Tak 3x hurá a ať už to zase jezdí ať mám co poslouchat když já jsem tak tichounkej
a těším se na porovnání s mojí serií.

Re: J!R! CRX story
Podle fotek ti zadní nárazník sedí pěkně a přední je nejvíc vidět u těch blatníků a to jsem vyřešil tak, že jsem do toho držáku co je na blatníku prostě udělal další díru, protože at si rovnal jak si rovnal, tak se to vždycky nějak prohlo a po tomhle zásahu to celkem sedí. Uvidíš co ti na to řekne zkušená ruka toho, koho si pozveš
.
Re: J!R! CRX story
Fegut píše:Podle fotek ti zadní nárazník sedí pěkně a přední je nejvíc vidět u těch blatníků a to jsem vyřešil tak, že jsem do toho držáku co je na blatníku prostě udělal další díru, protože at si rovnal jak si rovnal, tak se to vždycky nějak prohlo a po tomhle zásahu to celkem sedí. Uvidíš co ti na to řekne zkušená ruka toho, koho si pozveš.
Jj predni chce vys a zadni, tusim prave strana bliz ke kastly... ale to se nejak poresi.
Jinak dnes se hecl a zacal se samolepkama a linkou.A musim rict, ze se mi to moc libi
Re: J!R! CRX story
Jsem zvědavej na živo a copak se ti to houpe na vzadu pod naraznikem? 
Re: J!R! CRX story
Gattes píše:*pohladit* Jsem zvědavej na živo a copak se ti to houpe na vzadu pod naraznikem?![]()
![]()
Diky
Re: J!R! CRX story
safra to je kočanda 
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti

