Adamek: po opískování je to vzatý hodně slabou vrstvou https://www.obi.cz/oprava-laku-a-karose ... gKEIfD_BwE
Původně sem to chtěl vzít jen bezbarvým lakem, ale měl sem doma jen obyč od Dupli Coloru a nebyl sem si jistý, jestli to dobře chytne na hliník.
ED9 LJay: Honda CRX
Moderátor: Minor
ED9 LJay: Honda CRX
Jelikož teď musím nějakou dobu používat CRX jako daily, tak sem se rozhodl, že alespoń provizorně opravím korozi zadního lemu na řidičově straně, aby se to nezačalo zhoršovat. Zároveň sem auto z velký části odstrojil, abych se podíval, jestli někde není něco dalšího, co sem přehlídnul při koupi.
Krom né úplně povedený výměny cca. 10cm zadní části prahu a opravě lemu předního blatníku, má auto origo plechařinu a jedinou další výraznější korozi sem našel asi 2cm na spodní hraně spolujezdcova prahu a cca. 5cm na lemu zadního podběhu. Všechno to jsou pro CRX obvyklý místa a na skoro 30 let starý auto je to celkem OK.
Veškerou korozi sem vybrousil nejvic jak to jen šlo, přestříknul konvertorem rzi, přetmelil, vzal několika vrstvama plniče a zabrousil. Opravený lem sem nalakoval jen rozstřikem do ztracena a né jako celý díl, což by bylo lepší, ale znamenalo by to lakovat třetinu auta a to by s mým zázemím a noob autolakýrnickýma zkušenostma nemuselo dopadnout dobře. Po zabroušení 3000 smirkem pod vodou a rozleštění to vypadá celkem obstojně. Na přímým slunci je sice vidět malinko jiný odstín nový barvy, ale jako oprava na pár let si myslím, že cajk.
Krom né úplně povedený výměny cca. 10cm zadní části prahu a opravě lemu předního blatníku, má auto origo plechařinu a jedinou další výraznější korozi sem našel asi 2cm na spodní hraně spolujezdcova prahu a cca. 5cm na lemu zadního podběhu. Všechno to jsou pro CRX obvyklý místa a na skoro 30 let starý auto je to celkem OK.
Veškerou korozi sem vybrousil nejvic jak to jen šlo, přestříknul konvertorem rzi, přetmelil, vzal několika vrstvama plniče a zabrousil. Opravený lem sem nalakoval jen rozstřikem do ztracena a né jako celý díl, což by bylo lepší, ale znamenalo by to lakovat třetinu auta a to by s mým zázemím a noob autolakýrnickýma zkušenostma nemuselo dopadnout dobře. Po zabroušení 3000 smirkem pod vodou a rozleštění to vypadá celkem obstojně. Na přímým slunci je sice vidět malinko jiný odstín nový barvy, ale jako oprava na pár let si myslím, že cajk.
ED9 LJay: Honda CRX
Včera jsem na auto nahodil tlumiče Bilstein B8 s H&R pružinama a musím říct, že pro moje použití, je to asi nejlepší kombinace, kterou jsem na CRX zatím jezdil.
Konečně se mi taky povedlo vyřešit problém se studenými starty, kdy motor po prvním nastartování běžel cca. 3 vteřiny dost nekultivovaně. Pak se všechno srovnalo a další starty už byly v pohodě. Problém byl v hlavním relé, který už mělo nejspíš opálený kontakty a po prvním sepnutí na nich byl velký přechoďák, který se ale po chvilce průchodu proudu srovnal.
Konečně se mi taky povedlo vyřešit problém se studenými starty, kdy motor po prvním nastartování běžel cca. 3 vteřiny dost nekultivovaně. Pak se všechno srovnalo a další starty už byly v pohodě. Problém byl v hlavním relé, který už mělo nejspíš opálený kontakty a po prvním sepnutí na nich byl velký přechoďák, který se ale po chvilce průchodu proudu srovnal.
- Jindřich
- CRX velení
- Příspěvky: 598
- Registrován: 07 bře 2013 20:03
- Bydliště: Západně od Nového Jičína
- Kontaktovat uživatele:
ED9 LJay: Honda CRX
Kolik máš snížení na těch pérech?
ED9 LJay: Honda CRX
B8 mám taky, ale pružiny jsem před loni nějak nesehnal. Odkud máš ty H&R?
ED9 LJay: Honda CRX
Adamek: Jak tlumiče, tak pružiny sem kupoval ve Stahlgruberu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti