
ED9 LJay: Honda CRX
Moderátor: Minor
LJay: Honda CRX ED9
Konečně sem to mohl po tom přihlašovacím maratonu taky trochu projet 

- Dudla
- CRX velení
- Příspěvky: 593
- Registrován: 31 led 2011 15:12
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
LJay: Honda CRX ED9
Koukám že kvalita úřadu nezná mezí
hlavně že se ti to povedlo 




Honda CRX ED9... K20 SWAP...
Honda CRX EE8 VTEC B16A1=110KW
Honda CRX EE8 VTEC B16A1=110KW
- Jindřich
- CRX velení
- Příspěvky: 598
- Registrován: 07 bře 2013 20:03
- Bydliště: Západně od Nového Jičína
- Kontaktovat uživatele:
LJay: Honda CRX ED9
Je nádherná!
Něco podobného s úřadama jsem teď řešil s motorkou,nakonec jsem ji přihlásil ve vedlejším okresu a bez problému. Akorát nemám v spz "T-éčko",ale M
Tohle se děje v rámci Unie snad jen u nás...

Něco podobného s úřadama jsem teď řešil s motorkou,nakonec jsem ji přihlásil ve vedlejším okresu a bez problému. Akorát nemám v spz "T-éčko",ale M

Tohle se děje v rámci Unie snad jen u nás...

LJay: Honda CRX ED9
Dneska sem vyzvednul spodní příčný ramena z lakovny a chtěl sem se zeptat, jestli někomu nezbylo doma pár pytlíků vazelíny od Energy Suspension silentů (viz foto), který by byl ochotný prodat. Potřeboval bych je pro reinstalaci PU silentů do ramen.
ED9 LJay: Honda CRX
Stabiky už jsou taky doma z lakovny. Ještě k nim musím sehnat PU silenty a pak hned půjdou společně s ramenama na auto.
Mám toho teď hodně, takže sem s autem najezdil zatím jen pár set km, ale musím říct, že mně auto baví snad víc něž předchozí FI céro.
Nižší váha na předku je opravdu dost znát (hlavně kvůli krátkýmu rozvoru) a auto se v zatáčkách i s prakticky sériovým podvozkem chová o dost líp. Výkonostně je to samozřejmě o dost horší. Zhruba do 100km/h to není až tak znatelný (hlavně kvůli problému FI s přenosem výkonu na 1. a 2. stupeň), pak už je rozdíl ale opravdu markantní. Super je odezva motoru na plynový pedál (nečekaně
), kdy se dá s motorem v zatáčce daleko líp pracovat. Celkově to auto motivuje spíš k vyhledávání techničtějších useků silnice, kde se člověk v zatáčkách vyřádí daleko líp něž s FI.
Co mně opravdu potěšilo je spotřeba. Už si ani nepamatuju, kdy sem naposled po ujetí 300km nemusel okamžitě hledat benzínku
Možnost tankovat 95 je taky docela bonus (FI na ní bylo taky odladěný, ale vzhledem k vysoký kompresi, starý ECU a absenci knocku sem radši furt jezdil na 100 oktan).
Mám toho teď hodně, takže sem s autem najezdil zatím jen pár set km, ale musím říct, že mně auto baví snad víc něž předchozí FI céro.
Nižší váha na předku je opravdu dost znát (hlavně kvůli krátkýmu rozvoru) a auto se v zatáčkách i s prakticky sériovým podvozkem chová o dost líp. Výkonostně je to samozřejmě o dost horší. Zhruba do 100km/h to není až tak znatelný (hlavně kvůli problému FI s přenosem výkonu na 1. a 2. stupeň), pak už je rozdíl ale opravdu markantní. Super je odezva motoru na plynový pedál (nečekaně

Co mně opravdu potěšilo je spotřeba. Už si ani nepamatuju, kdy sem naposled po ujetí 300km nemusel okamžitě hledat benzínku

LJay: Honda CRX ED9
Včera sem dopřipravil věci na podvozek a pokud to o víkendu stihnu, tak je přeházím.
Taky sem si nechal vypálit nerez příruby výfuku. Navrhnul sem je rozměrově kompatibilní s tesněním a kloubouvou přírubou od Tegiwa a jak bude čas, tak se pustím do výroby středovýho dílu výfukovýho potrubí (včetně katu). Průměr potrubí bude 2". Podle výpočtů by to mělo mít dostatečný průtok pro cca. 160hp, což bude pro moje potřeby tak akorát.
Taky sem si nechal vypálit nerez příruby výfuku. Navrhnul sem je rozměrově kompatibilní s tesněním a kloubouvou přírubou od Tegiwa a jak bude čas, tak se pustím do výroby středovýho dílu výfukovýho potrubí (včetně katu). Průměr potrubí bude 2". Podle výpočtů by to mělo mít dostatečný průtok pro cca. 160hp, což bude pro moje potřeby tak akorát.
LJay: Honda CRX ED9
Pěkná práce:)
Taky mě to čeká v zimě.ALe spíš šáhnu po full kitu Hardrace

Taky mě to čeká v zimě.ALe spíš šáhnu po full kitu Hardrace
LJay: Honda CRX ED9
Tak ramena a stabíky jsou konečně na autě. Vzal sem to jako komplet údržbu podvozku a brzd, takže to trochu trvalo.
LJay: Honda CRX ED9
Nevíte náhodou někdo jaký je průměr sériovýho výfuku u CRX EE8? Pokud je větší jak u ED9 (ideálně 50mm) tak přemýšlím, že bych si trochu ušetřil čas a koupil středový díl pro EE8 vyhodil z něj tlumič a použil ho na svým autě.
- Dudla
- CRX velení
- Příspěvky: 593
- Registrován: 31 led 2011 15:12
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
ED9 LJay: Honda CRX
Co vím tak má 48 ale nejsem si jistý je to napsané v manuálu někde 

Honda CRX ED9... K20 SWAP...
Honda CRX EE8 VTEC B16A1=110KW
Honda CRX EE8 VTEC B16A1=110KW
ED9 LJay: Honda CRX
Nemáte někdo náhodou tip na nějaký 2" nerezový catback s příčným koncovým tlumičem? Případně by mi stačil nerezový koncový tlumič a střed bych si svařil.
Já se už přes měsíc snažím něco najít, ale zatím celkem bez úspěchu. Supersprint už výfuky na CRX nevyrábí. V USA sem našel catback od HKS https://www.hptautosport.com/products/h ... 91-les-h05 , ale s dopravou navrženou prodejcem a poplatky je konečná cena celkem nesmysl.
Ještě sem našel koncový tlumič od FOX https://www.fox-sportauspuff.de/store-p ... 2_155_2813 ale jinak nic dalšího.
Já se už přes měsíc snažím něco najít, ale zatím celkem bez úspěchu. Supersprint už výfuky na CRX nevyrábí. V USA sem našel catback od HKS https://www.hptautosport.com/products/h ... 91-les-h05 , ale s dopravou navrženou prodejcem a poplatky je konečná cena celkem nesmysl.
Ještě sem našel koncový tlumič od FOX https://www.fox-sportauspuff.de/store-p ... 2_155_2813 ale jinak nic dalšího.
ED9 LJay: Honda CRX
A co SRS?Nekoukal si na něho?
https://www.showoffimports.nl/product.p ... ctid=44737
https://www.showoffimports.nl/product.p ... ctid=44737
ED9 LJay: Honda CRX
zam3k: koukal, ale průměr trubek 60,5mm je pro streetovou 1.6 NA moc velký.
- BlueDream
- Miminko
- Příspěvky: 28
- Registrován: 29 čer 2011 01:28
- Bydliště: lucenec j.husa37 slovakia
- Kontaktovat uživatele:
ED9 LJay: Honda CRX
Ako rýchlo to kces? Dá sa aj vyrobiť na mieru
ED9 LJay: Honda CRX
Ahoj hodně pěkný
- Dudla
- CRX velení
- Příspěvky: 593
- Registrován: 31 led 2011 15:12
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
ED9 LJay: Honda CRX
BlueDream píše:Source of the post 15468157062542292289909299951878.jpg
Pěkná koncovka dá se nechat udělat i s jedním koncem aby se nemusel řezat nárazník a na co to vyjde ?

Honda CRX ED9... K20 SWAP...
Honda CRX EE8 VTEC B16A1=110KW
Honda CRX EE8 VTEC B16A1=110KW
- BlueDream
- Miminko
- Příspěvky: 28
- Registrován: 29 čer 2011 01:28
- Bydliště: lucenec j.husa37 slovakia
- Kontaktovat uživatele:
ED9 LJay: Honda CRX
zeptam se ho a dam ti vediet
ED9 LJay: Honda CRX
BlueDream: Vyloženě na to nespěchám. Máš víc fotek? Je to celý cat back, nebo jen axle back? Jaká by byla cena? Taky bych chtěl koncák jen s jednou koncovkou.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti