Všechno začalo zjíštěním , že moje škoda 120 po mém otci neměla dostatečný výkon a prostě to nebylo ono . To mi bylo 18-19 let . Tak sem začal hledat vůz nový. Po pár inspirácích sem si vzpoměl na mého kamaráda Ne-moce ( nazdar ty draku
. Nešlo to jinak než si sehnat vlastní Od rodičů sem nedostal ani korunu příspěvek , protože se jim honda ani trochu nelíbila a dokonce mi ji i zakázali . Ale já se nedal a šel sem si za snem
Tvrdě sem na auto makal o prázdninách dva měsíce v kuse ve dvanáctihodinových směnách jako hlídač v jednom skladu
Po pár návštěvách naprosto příšerných vraků sem narazil na jednu velice zajímavou hondici . Do teď na ní existuje tendle inzerát
Po návštěvě sem se rozhodl pro koupi tohoto vozu ( co se později ukázalo jako pěkná blbost
Motor vrčel tak sem do toho šel. Auto bylo po krádeži takže nic moc
Zbytek oprav sem provedl u kámoše na dvorku . Auto bylo opět v kurzu
Přibližně dva roky sem auto nemusel nijako extra opravovat . Ale pak přišel největší kámen úrazu .Dal sem na auto liťáky

Naštěstí na ní byl podvozek což se nakonec ukázalo jako hrozná výhoda.Dalo se s autem popojíždět ale nakonec sem stejnak musel vyměnit komplet všechno krom zadního podelnýho ramene které bylo na původní kasli ohnutý
Všechno , opravdu skoro všechno z původní asi bouraný kastle sem přendaval do nově sehnaný kastle.
Dal sem se tedy do přestavby :


Motor v nové kastli

To naštěstí dopadlo hodně slušně
jediný co sem nemusel měnit byla nádrž a brzdový systém. Jinak mi každý díl v autě prošel rukou.
Teď mám k autu díky této přestavbě větší a pevnější vztah.
Jinak stará kastle byla samé překvapení . Předek vařenej snad šimpanzema v laboratoři na makeup. A nakonec se i proletěla

Bohužel sem stále student a přestavba mi vzala víc peněz , než sem myslel tak mi nezbylo na úpravu exteriéru a v současné době mám auto dvoubarevné
No a poslední úpravy na autě. Rád experimentuju tak sem se rozhodl pro test výfuku z motorky
Po vyndání střeďáku a katíku zní slušně

Někdy v listopadu 2013 mi odešla vodní pumpa takže sem dělal komplet rozvody s kamarádem u mě v garáži. Díky Tichoši
A když sem byl v tom motoru tak sem mu dal nový kabát

Experimentování mě nepustilo tak sem chtěl zkusit 14" kola
Jede to na nich o dost líp

No a u experimentování sem zůstal . Jelikož sem příznivcem rat tuningu chtěl sem to zkusit i u sebe:
(blaťák se dá vždycky vyměnit a tendle už byl v dost mizernym stavu)

Na boku mám napsáno Decent Rat Tuning

a na předním skle nalepený nápis Mad Viking . Abych zakryl prasklinku
Taky fotka zezadu :

Takže , současný stav vozu odpovídá mému statusu studenta . Jen co budou prachy
zakončil bych to dnešním fotem a s pozdravem ! Uvidíme se na Srazu

PS: Až bude hotovej exteriér přidám fota
to první crxátko si nějak matně pamatuju mám pocit
každopádně pěkně sepsáno a od té doby pořádný kus práce 














