Jelikož toho mám teď hodně do školy a navíc většinu svého volného času věnuju projektu Formule student, tak teď na auto není moc čas. Nicméně občas si nějaký ten víkend čas najdu, ale jde to pomalu.
Začalo pozvolné vyvařování. Zadní část a nějaká ty díry v podbězích už mám hotové. Jen to jde dost pomalu. Samotné svařování už je jen třešnička, ale dělání těch jednotlivých záplat, aby přesně pasovaly sežere spoustu času. Navíc, když to člověk vůbec neumí
Dále jsem demontoval palubku a šíbr. Mám v plánu komplet demontáž topení a trubky pod palubkou, to by mohlo taky ušetřit nějakou hmotnost.
Konečně jsme odstranil chuchvalec drátu od dobastleného centrálu a stahování oken.
Auto jsem dal do depozitu. Mohl jsem to udělat už na začátku ledna a ušetřil bych nějaké peníze za povinné ručení. Příště už budu chytřejší.
Jinak pro zajímavost,
kompletní šíbr váží 12,3 kg.
Celkem:Tabule pozink plechu 1 mm 2x1 metr..............480 kč
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere". (Anthony Colin Bruce Chapman)
__________________________________________
ED9 - D16 - Reconstruction