Zdravím, stal jsem se majitelem Hondy crx ed9. Původně byla v plánu až na léto, ale zaujal mě inzerát Redyho kočky, tak jsme vyrazili a všechno dopadlo tak jak popíšu

Po zhlédnutí inzerátu, pár poslaných emailech jsem se rozhodl že se na CRXku pojedu podívat. Psal se den 25.3.2011 den velkých chystaček mého Accorda na cestu do Prahy (283km jeden směr). Samozřejmě jsem k večeru nemohl usnout a tak jsem naspal z pátka na sobotu asi 4 hodiny

. Vstával jsem asi v 5 hodin (odjezd až v 7:00). No nic, všechno jsem ještě překontroloval a mohlo se vyrazit. Jel jsem s kamarádem, díky němu a dobré muzice cesta rychle utíkala. Na místo jsme dorazili v 11:12 ale čekali jsme asi o 30m vzdušnou čarou jinde, nevadí telefonát a přesné navedení a už to bylo

CRXko se mě zalíbilo na první pohled, Redy se opravdu o svoji kočku staral, po projížďce už bylo jasno, ale ouha co jsme nenašli, rozdělovač držel na 1 šrubu ze tří! Dotahli jsme ho a co se nestalo - rozsvítil se check. Takže jsme řešili, čím by to mohlo být, ale nedošli jsme na to (teď už vím že to bylo tím, že jsme rozdělovač sice přitáhli ale mírně jsme ho pootočili takže špatně pálil - na to se došlo až pár dní po koupi). Ještě jedna vada s kterou se muselo odjíždět - nezapojené levé přední světlo (špatně pozapojovaná kabeláž). Na místě se nám to nechtělo přepojovat, tak jsem si s Redym potřásl (za check nám přidal jako bonus altík), zaplatil a jeli jsme spokojeně (i když s obavami zastavení hlídkou PČR) domů. Díky špatnému zápalu auto cukalo asi od 3,5t do 4,5t ot/min, no nic jelo se pomalu v klidu. Na první benzince jsem natankoval, koupil dálniční známku a jelo se. Kousek za Prahou jsme podruhé natankovali, dofoukali kola, otevřeli kapotu a... baterka skoro na zemi - Redy tam neměl držák

Tak jsme ji narovnali, a kámoš pronesl - "tak to nebudeš do pravotočivých zatáček tak řezat"

. Toto všechno ale bylo ještě v pohodě s porovnáním po jízdě na D1 - je to opravdu děs, už nikdy víc po takové "panelovce" chvílema jsem myslel že něco upadne( i v accordu to nebylo nic moc), proto jsme nejeli snad víc než 110km/h a snažili jsme se jet co nejvíc v levém pruhu (ještě že nebyl takový provoz v sobotu). Konec D1 byl pro mě něco jako vysvobození

. Domů jsme dorazili v pořádku a začal se řešit check(již zmíněný pootočený rozdělovač, ale ještě by to chtělo přesně nastavit). Zatím jsem na autě tedy popřepojoval světla (takže přední už komplet svítí), přidělal baterku, namontoval reproduktor do pravých dveří, přesadil volant do správné polohy, podoléval destilku do chladiče(chybělo snad 1,5litru, snad to bude ok) a vyměnil svíčky. U těch svíček sem taky nechápal - Redy tam měl sice všechny NGK ale 3ks byli označení BCPR6E-11 ale jedna byla ZFR6F-11, nevím co si o tom myslet

S CRX jsem zatím velmi spokojen, jakmile se něco dalšího opraví/upraví budu sem házat fotky, zatím mám jen 2 před domem, ani z cesty nic není. CRX power
