Stránka 1 z 1
POMOC!!!
Napsal: 16 čer 2015 13:54
od Floutek
Nazdár lidi,já už si opravdu nevím rady...Není někdo z okolí Litomyšle kdo se vyzná v D16z5?

už jsem na autě udělal snad všecko co šlo a prostě nechce ta potvora táhnout,tak jak by měla.Má obrovskou prodlevu na plynu,je naprosto bez tahu.Nedávno aspon na první kvalty ve vyších otáčkách zabrala,ale ted jen řve a dost nepravidelně jde do otáček.Spojka nová,částečná GO motoru a chvilku jela dobře...ted ne

každá rada dobrá chlapi!!!

Re: POMOC!!!
Napsal: 16 čer 2015 14:04
od PIWEL
nejsem žádný automechanik, takže jen laické rady

zkus vyměnit kabely od svíček, svíčky, zkontrolovat rozdělovač, vyčistit klapku sání, plynové lanko atd...

případně zkontroluj jednotku jestli nevyblikává nějakou chybu která by ti usnadnila hledání

ještě mě napadla lambda?
Re: POMOC!!!
Napsal: 16 čer 2015 14:25
od Minor
Kdysi jsem zažil céro s podobnými příznaky a mělo ucpaný výfuk.
Re: POMOC!!!
Napsal: 16 čer 2015 17:48
od Fegut
Jestli ti za studena jede auto dobře a za tepla už ne, tak to může bejt lambda dělá pěknou neplechu když je špatná. Případně nastavení rozvodů, předstih, nebo ucpaný sání výfuk, možná i palivej filtr
Re: POMOC!!!
Napsal: 16 čer 2015 23:52
od Minor
Zkontroluj si rozvody, jestli jsou správně.
Re: POMOC!!!
Napsal: 17 čer 2015 07:37
od Blackburn
Co znamená částečná GO motoru. Tam by mohl být zakopaný pes.
Re: POMOC!!!
Napsal: 17 čer 2015 14:14
od Stean
kdyby byl ucpaný výfuk, motor by se při přidání plynu strašně kroutit, to bys poznal.
Re: POMOC!!!
Napsal: 19 čer 2015 19:39
od Floutek
Nooo,zkusím si půjčit od někoho výfuk a projet to...a Svíčky asi taky prohodím a uvidíme

Re: POMOC!!!
Napsal: 18 črc 2015 09:39
od Floutek
Noo,tak výfuk jsme od nikoho zatím nesplašil,ale už po 3 mi praskl chladič

to stím asi nebude mít nic společnýho že...Jednou jsem chladič vyměnil,pak jsem ho nechal poctivě opravit....a Pořád praská

Re: POMOC!!!
Napsal: 18 črc 2015 13:30
od Minor
Floutek píše:Noo,tak výfuk jsme od nikoho zatím nesplašil,ale už po 3 mi praskl chladič

to stím asi nebude mít nic společnýho že...Jednou jsem chladič vyměnil,pak jsem ho nechal poctivě opravit....a Pořád praská

Zkus jiný víčko, pokud tohle nefunguje a neotevře při určitém přetlaku, mohlo by to být tím.
Re: POMOC!!!
Napsal: 20 črc 2015 22:37
od Blackburn
Aby nebylo fouklé těsnění pod hlavou. Zkontrolovat vodu v oleji a naopak.
Re: POMOC!!!
Napsal: 16 srp 2015 22:52
od Floutek
Tááák,chladič opravdu praskal kuli víčk zdá se

už jenom zůstávám u problému,že to netáhne.Nedá e nějak otestovat lambda sonda?Páč mi to táhne do 3tis,pak to ztratí sílu a chytne se zase v 7tis

Re: POMOC!!!
Napsal: 17 srp 2015 04:55
od Fegut
trochu pomůže jí vypojit, pak až pojedeš se zahřátým motorem a ubereš plyn auto škubne, rozsvítí se žlutá kontrolka a pojedeš na záložní tvrdou mapu, která funguje dobře, nebo prostě koupit novou

. Další věc jestli máš pryč origo airbox, tak tohle mě dělalo taky naprosto stejně do 3 tis ok, pak si přidal jenom to řvalo a netáhlo a až hodně nahoře tak 6500 to jelo, stačilo vyměnit pochybnou trubku sání, motor netáhnul teplej vzduch a přestal se dusit. U konusů je třeba to mít odstíněný, nejlépe vedle baterky kde je origo otvor odspod
Re: POMOC!!!
Napsal: 17 srp 2015 20:39
od Shaka
Ja jazdím stále na tvrdú mapu je to dobre či na škodu.po výmene rozdelovača mi stále svieti kontrolka . Kedysi som to zisťoval a vraj snímač v rozdelovači ,
Re: POMOC!!!
Napsal: 20 srp 2015 22:49
od Floutek
Origo airbox mám sice pryč,ale už hodně dlouho,dřív mi to s tímhle sáním jezdilo dobře

neuškodím tím něčemu když to vypojím?jak to pak dostanu do původního stavu,až zase budu chtít jet s lambdou?

Re: POMOC!!!
Napsal: 21 srp 2015 09:24
od Fegut
Jenom odpoj drátek k lambdě, pak ho můžeš kdykoliv zapojit zpět, prostě na vyzkoušení. Origo je tam konektor, kterej snadno rozpojíš
Re: POMOC!!!
Napsal: 27 srp 2015 18:19
od Floutek
Tak zůstávám tam kde jsem,auto se sice chová trošku jinak bez lambdy,ale pořád zůstává problém,že to od 3 do 6tis přestane táhnout

Re: POMOC!!!
Napsal: 27 srp 2015 21:11
od Fegut
já ti poradím max to sání a kontrolu rozvodů, s jiným problémem jsem se nesetkal. Já měl sací vačku o zub otevírala ventily dřív a auto jelo úplně stejně jako když se to pak dalo do správnej polohy.