Stránka 1 z 1
Klapka B16 do D16
Napsal: 12 srp 2014 09:06
od Shaka
Chcem sa spýtat dakoho ci uz prerabal klapku B16 do D16. dakujem.
Re: Klapka B16 do D16
Napsal: 12 srp 2014 18:40
od Robo23x
prerábal to tušim Petk@ keď mal ešte D čko v crx
Re: Klapka B16 do D16
Napsal: 13 srp 2014 01:13
od Jimmy_CRX
teraz to skusa aj Dudla na svojej ked tak mu napis

Re: Klapka B16 do D16
Napsal: 13 srp 2014 08:19
od Shaka
Neviete nahodou ci sa musi upravovat aj plynove lanko?
Re: Klapka B16 do D16
Napsal: 13 srp 2014 13:11
od LJay
Plynové lanko může zůstat, tak jak je. Jen ho budeš muset trochu povolit v napínáku.
Pokud tu výměnu klapky provádíš na jinak sériovým motoru, tak od toho nečekej žádný zázraky. Jediný co se změní bude zvýšení citlivost plynovýho pedálu.
Na výkon by to mělo vliv jedině pokud by stávající klapka při WOT omezovala sací schopnosti motoru a tím snižovala jeho VE.
Re: Klapka B16 do D16
Napsal: 14 srp 2014 07:25
od Shaka
Robim to skor preto,lebo so mal v plane dat pod sanie tesnenie ktore som vyrobil a zamedzit tým trošku teplote,ktora sa prenasa od motora na sanie.Klapka je skor využitie volneho casu. Ale dakujem za radu.Mozno foto dakomu pomoze preto ho sem pridavam.
Re: Klapka B16 do D16
Napsal: 14 srp 2014 08:59
od LJay
Pokud chceš snížit teplotu sacího manifoldu, tak nejúčinější řešení je odstranění vyhřívání EACV a klapky. Odstínění manifoldu pomocí teflonovýho těsnění nemá bez zrušení vyhřívání moc velký účinek.
Re: Klapka B16 do D16
Napsal: 14 srp 2014 09:56
od Shaka
Vyhrievanie klapky som zapojene nemal aj tak sa mi zdalo dost teple.Dost velku zasluhu malo aj to ze zvody neboli obalene termopaskova tak bolo dost tepla v motorovom priestore. Myslim že daco by pomohlo aj studene sanie? doteraz tam bola len seria+siska.
Re: Klapka B16 do D16
Napsal: 18 srp 2014 09:45
od Shaka
Tak klapka je už v aute a nakoniec mal L-jay pravdu citlivost plynu sa dost zmenila. Inak otvoril som oil catch tank od teba L-jay a bol výsledok asi po 1000km sa nahromadili bordel ktorý som vyčitil. Takže odporučam je to dobra vec.
Re: Klapka B16 do D16
Napsal: 19 srp 2014 08:30
od LJay
Díky za pochvalu funkce OCT. Ohledně ohřívání motorovýho prostoru. Koukal by si, jak se to celý pěkně ohřeje, když z motoru taháš jednou takový výkon než v sérii

Já sem právě kvůli tomu musel do kapoty přidat výdechy, abych snížil heat soaking, který byl ve vedrech docela znatelný.
Co se týká montáže CAI, tak podle mýho je lepší nechat tam sériový vedení vzduchu, air box a jen vyměnit vložku za nějakou lepší třeba od K&N. Pokud motoru nezvedneš nějak výrazně sací schopnosti, tak by tě tohle řešení nemělo nijak omezovat.
Re: Klapka B16 do D16
Napsal: 19 srp 2014 11:42
od Shaka
Dik za radu skusim to tak poriešit.Na druhej strane ma to čosi doseba,lebo seriový filter(CRX) by mal menej nasavat teplý vzduch ako otvorena šiška vedla baterie.