Stránka 1 z 1
					
				MARUŠKA
				Napsal: 22 bře 2014 18:09
				od murtin
				nedá mi to a prásknu to.. mechanik mi otočil kloub mezi řídící tyčí a převodkou. jezdil js s tím měsíc ! viselo to na 3mm tisícihranu,tak stačila nějaká prda a válel js se ve škarpě. chtěl js jen porovnat vakl v řídící tyči,jinak bych tam nekouk. před pár dny vyletěl zalisovaný čep horního ramene a zůstal viset na sežvejklý matici,přišel js na to taky "náhodou". furt dumám,jak ji zrychlit a chce to spíš koukat,jak přežít..  

 
			
					
				Re: MARUŠKA
				Napsal: 11 pro 2015 19:59
				od murtin
				Výměna čepu h.ramene
mám s tím nepříjemný zkušenosti. Nový čep zajištěný jen ségrovkou při ostřejším průjezdu zatáčkou vyskakuje a to je při mém způsobu jízdy často  

  vydumal js proto ukotvení shora. Je to plocháček 8mm s vyfrézováním pro čep. Trochu js dumal,kam vyvrtat dirky pro 6ky šroubky,ale asi je to ok,páč to drží. Mám to vyzkoušené 3h ostré jízdy v Sosnové a asi hoďku v Mostě
 
			
					
				Re: MARUŠKA
				Napsal: 11 pro 2015 20:31
				od murtin
				Uložení h.ramen na ložiska
postupně podvozek přitvrzuji a určitě to je znát. Jednotlivé experimenty,které dobře fungují budu zveřejňovat. Uchycení ramen na ložiska má výhody (pevnost,stabilita) a nevýhody js zatím neobjevil  

Na 1.obr je připr.komplet
na 2.  vyfrézovaná díra do držáku ramene s odfrézováním dosedací plochy pro úpravu geometrie(to objasním inde) jak vidno dále držáky se pohybují zcela volně a nikterak neomezují výkyv ramene
 
			
					
				Re: MARUŠKA
				Napsal: 25 pro 2015 20:51
				od murtin
				UNIBALY SPODNÍ Z.RAMENA
unibaly jsou ve všech úchytech,tedy i oku na tlumič. Jedná se o zkušební úpravu se kterou už jezdím několik měsíců. Otestováno na našich děravých silnicích a na záv.dráze - Most asi 60min a Sosnová asi 3hod ostré jízdy.Ramena jsou naprosto pevná,žádné boční ani podélné vůle. Postupně hodlám podobným způsobem upravit horní ramínka a spodní vodící a možná vyrobit i náhražku "puků"
			 
			
					
				Re: MARUŠKA
				Napsal: 11 led 2016 20:39
				od murtin
				Paní mi nabořila l.př.blatník a rozbila tuning.směrovku/obrysovku na dvě žárovky. máte někdo?
			 
			
					
				Re: MARUŠKA
				Napsal: 17 zář 2016 21:24
				od Jindřich
				
			 
			
					
				Re: MARUŠKA
				Napsal: 17 zář 2016 21:46
				od murtin
				Změna uložení z.tlumičů
 bohužel mi exly D2 a než js přišel na to, jak je zrepasovat, musel js použít nouzový plán. Tlumiče Koni jsou fajn, ale dlouhé a při snížení mají jen velmi krátký chod k dorazu (bez úprav asi 15mm). Jiné uchycení umožňuje snadnou změnu sv.výšky bez demontáže (kdo to dělal ví, jaká je to pakárna)
			
				
			 
-  vypadá to hrozně a musel js to dodělat abych stihl odjet domů..
 . 
 
			
					
				Re: MARUŠKA
				Napsal: 17 zář 2016 21:58
				od murtin
				Experiment se sáním má poněkud zdržení z důvodu nedostatku času. Zatím motor zabíhám s klapkou 63mm. Motor by měl mít kompresi 11.5-12:1 a jezdí na E85. Až ho trochu zaběhnu budem dělat mapy a možná trochu jinou regulaci zapalování
 
			
					
				Re: MARUŠKA
				Napsal: 18 zář 2016 10:05
				od Fegut
				Koukám na to jak děláš mraky úprav a pak vidím fotku pneu... jak na tom můžeš jezdit, to je pneu max na svižnou jízdu, mizerná na rozjezdy, brzdit se s tím pořádně nedá a když je máš na zadku, tak si zadek jede svojí stopu. Nejhorší "sportovní" pneu co jsem kdy měl... Docela by mě zajímalo jestli jsou ty japonský taky takhle příšerný, nebo jenom ty z Malaysie
			 
			
					
				Re: MARUŠKA
				Napsal: 18 zář 2016 22:18
				od murtin
				Nevim, mám to na běžný ježdění, mají pevný bočnice a když se ohřejou, docela dobrý. Na předku teď Dunlop sp vše 215/45x15. Koupil js to na blbnutí za 500kus se vzorkem 7mm. Na dráze není v sériovkách moc rozdíl a drahá guma je za dopo.v čudu. Na čumák jezdim na amater 215/40x16 co mi zbyly Pirelky a na zadek mám připravený různý 15ky na vyzkoušení. Baví mě spíš vymýšlet a dělat úpravy než honit v potu tváře desetinky kůli pár vteřnám na stupínku 

 dohadů o gumách se napsalo hodně, ale jak najít objektivné dobrou a levnou
 
			
					
				Re: MARUŠKA
				Napsal: 18 zář 2016 23:39
				od Fegut
				Tak ono jde i při běžným ježdění o ten pocit, když ti auto drží stopu a nebo se na ti natáčí zadek jak kdyby si jel smykem. T1R opravdu tvrdý bočnice nemají 

, max je to jako ochrana ráfku, právě po nazutí lepší pneu s tvrdou bočnicí je radost jezdit. Jediný co se těm pneu nedá upřít, že za tu cenu celkem drží v zatáčkách, ale pocitově se kloužeš a smrt v očích 

.
 
			
					
				Re: MARUŠKA
				Napsal: 20 zář 2016 11:24
				od murtin
				s moc tvrdejma bočnicema je to na norm.silnici hrozný. první jízdu na semi Avon js si při předjíždění skoro rozbil hubu, když js najel do kolejí od náklaďáků. od tý doby jezdim v běžným provozu na sériovkách a občasné sklouznutí beru jako trénink a udržení pozornosti. na dráze je to jiný, ale na běžný silnici se stejně nedá jet furt hranu, jsou tam i "normální" lidi. pak je to skoro stejný projet zatáčku 80 na sérii nebo 90 na semi, když je to pocitově stejná divočina. taky js na rozdíl od některých svých kamarádů pořád naživu a nedolámanej..
			 
			
					
				Re: MARUŠKA
				Napsal: 22 zář 2016 21:30
				od murtin
				Dnes js se konečně dostal k odvzdušňováku topení, jedna z mála "nesportovních" úprav, hned je to znát  

 
			
					
				Re: MARUŠKA
				Napsal: 05 říj 2016 20:56
				od murtin
				Dnes měřeny tlaky po ujetí asi 1t km 16,5-17,0 atm, to je dost  

  bohužel vytvoření vhodné mapy se zadrhává a jezdím zatím s takovým slepencem. I tak je to dobrý a těšim se až zavrčí naplno
 
			
					
				Re: MARUŠKA
				Napsal: 15 lis 2016 16:16
				od Kyon
				zajímavé 
