no, špionážní mise proběhla úspěšně

ale zjištění nic moc...jak jsem psal předtím, tak Janek je víceméně pořád majitelem auta, ikdyž ho od něj prej koupil jeho syn, který vystavil ten inzerát...je vybodovaný a tak prodává dál (nechápu proč ho teda od otce kupoval

) byl jsem překvapený že auto bylo špinavé (viz fotky) přece když někomu jedu ukázat auto které chci prodat, tak si dám záležet aby už na první pohled vypadalo dobře, už jenom to o majiteli něco vypovídá...)
teď teda k autu a začnu tím lepším
- ostřikovače světel
- vyhřívání sedaček
- komplet v elektrice, okna, zrcátka a šíbr
- téměř bez koroze
- pěkné kola + dobré gumy (zimní)
- nové kotouče a desky na všech kolech
- zachovalý interiér (až na chybějící gumu pod nohama řidiče)
- v TP psaných 101kw
- bourané asi nebylo
-
to by bylo asi tak všechno...teď přijde to horší
- ostřikovače světel nefungují (nebo ani jeden z nás neví jak se zapínají)
- i když má nově dané brzdy, tak při brždění šíleně cuká volant (možný problém se silentbloky nebo čepy)
- majitel říkal že jsou na nějakém ramenu špatné "gumy" (rozuměj silentbloky

)
- v TP psaných 101kw
- najeto 261 844km
- motor na volnoběh skáče v rozmezí 800-1700 otáček i po zahřátí (volnoběžný ventil, nebo podle majitele teplotní čidlo)
- NEMÁ ZAPLACENOU EKODAŇ
- převodovka mi přišla až nesnesitelně dlouhá (skoro jako 1.5ka ekonom)
- motor byl celý potečený od oleje (majitel prej včera zapomněl našrubovat víčko od oleje a jel někam bez toho víčka)
- rezavé "něco" na chladiči
- majitel vůbec neví kdy byly dělané rozvody, takže to by byla první investice abych si byl jistý že to bude dál šlapat
- lehce chycené zadní lemy (už někdy byly spravované)
- lehce klepou ventily
- drobné kosmetické vady, levý přední blatník (kousek odlouplého laku), řidičovi dveře (patrné na fotce), špatně přichycený zadní nárazník na levé straně, nesmyslná "folie" na zadních světlech
- auto blyo zřejmě kdysi vybaveno předníma mlhovkama, ale co si pamatuju tak tam nebyly ani když jsem to auto viděl poprvé
- klasika - nefunguje 1. a 2. stupeň ventilace
závěr bych z toho vyvodil takový - já bych za to víc než 30 000 nedal (a i to se mi zdá dost - optimum by bylo 20-25 000), protože nemá eko, nutně budou potřeba udělat rozvody, určitě něco na podvozku, motor bude potřebovat taky poléčit, už jenom kvuli tomu volnoběhu a ventilům...
doufám že jsem ti s rozhodnutím pomohl

ale ještě počkej na reakce ostatních členů

PS jestli chceš fotky v originální velikosti a kvalitě tak se ozvi
