Stránka 1 z 1
K20A -preco su take favorizovane pri swapoch?
Napsal: 29 črc 2013 23:57
od Igi
Do CRX ide swapnut viacero motorov,mozno ste uz nad tym aj vy premyslali.. K20A by sa malo vmestit na uchytoch od Hasport.Ale neviem co je na nich take vynimocne.Vie to niekto?

Re: K20A -preco su take favorizovane pri swapoch?
Napsal: 30 črc 2013 00:34
od PIWEL
třeba to, že B16 stojí 25-30 000 ,-Kč + 10-15 000,- práce (musí se převařit úchyty a natáhnout nová elektrika)...a výkon poroste o necelých 20kw, krouťák o 4 Nm...B18 z Integry stojí cca 50 000,- + stejná práce, možná víc, výkon vzroste na 140kw, krouťák na 178 Nm (serie D16Z5 má 140 Nm, B16A1 144Nm)...ale K20 se dá sehnat za 60 000,- + stejná práce a dostaneš 147kw, 193 Nm a navíc je to nejnovější motor ze všech zmiňovaných...
když jsem před rokem a čtvrt kupoval CRX, byl jsem natěšený jak tam za pár korun nacpu B16ku a budu mít to nejlepší co jde...ale časem když jsem si to trochu víc nastudoval, tak jsem přišel na to, že B16 je málo muziky za moc peněz, motor z Integry je těžké sehnat, navíc stojí víceméně stejně jako K20, tím pádem mi vyšlo že K20 je jediná a podle mě nejvýhodnější volba...
Re: K20A -preco su take favorizovane pri swapoch?
Napsal: 30 črc 2013 08:48
od Swingal
Mozno ano ale pri k20 musis prerabat vsetko. Aj drziaky brzdoveho posilovaca, proste komplet motorovy priestor nanovo. Kdezto pr b-swape sa niektore veci mozu ponechat tam kde su. Takisto k20 je uplne inak otoceny tusim.
Re: K20A -preco su take favorizovane pri swapoch?
Napsal: 30 črc 2013 10:25
od Minor
Z mého pohledu je ideální "frankenstein", čili dvoulitrový blok z CRV + palice vtec.
K20 do céra nacpat jde, je to fajn motor, o to nic, ale s ohledem na řazaní je třeba nutné zrušit u céra středový panel a řadička přijde tam a vypadá to děsně blbě. A přestavba je náročnější než u motoru řady B.
Re: K20A -preco su take favorizovane pri swapoch?
Napsal: 30 črc 2013 13:01
od PIWEL
Minor píše:Z mého pohledu je ideální "frankenstein", čili dvoulitrový blok z CRV + palice vtec.
K20 do céra nacpat jde, je to fajn motor, o to nic, ale s ohledem na řazaní je třeba nutné zrušit u céra středový panel a řadička přijde tam a vypadá to děsně blbě. A přestavba je náročnější než u motoru řady B.
ne u všech předělávek s K20 je zachována "dodávková řadička", je jich pár i s normální pákou...samozřejmě zástavba K20 bude nejnáročnější protože motor je koncepčně úplně jiný...
a z "frankensteina" se dá dostat kolik? a za kolik?

viděl jsme to u jednoho CRX kdysi na honda clubu...je to spojení B20B a B16A(1,2,B)? to zní taky zajímavě, kor když vím kde sehnat hlavu a písty z B16B

Re: K20A -preco su take favorizovane pri swapoch?
Napsal: 30 črc 2013 13:35
od Minor
Re: K20A -preco su take favorizovane pri swapoch?
Napsal: 30 črc 2013 15:27
od Swingal
co som to studoval tak cca 1600€ za material, k tomu treba priratat robotu. Pocital som s komplet B16 swapom plus B20Z blok a zopar nutnosti (VTEC mazanie, silentbloky motora atd)
Re: K20A -preco su take favorizovane pri swapoch?
Napsal: 30 črc 2013 16:24
od Robo23x
1600€ je podľa mňa trochu prehnaná cena .. základ je zohnať blok a hlavu a to sa dá za cca 400€ ( niekedy menej - niekedy viac) ďalej je treba b20 vtec kit čo je cca 200€, olejová pumpa asi 150€ .... . to sú asi najdrahšie veci. Celkovo by sa to malo vojsť do 1000€, ďalej záleží či sa bude elektrika prerábať na obd1 a potom ladiť alebo sa naladí na obd0. Na internete je sa dá o b20 nájsť veľmi veľa ( väčšinou v angličtine) výkon záleží od použitej hlavy a komponentov cca 140 - 160kw
Re: K20A -preco su take favorizovane pri swapoch?
Napsal: 30 črc 2013 18:00
od Swingal
No co som pocital, tak silentbloky cca 150€, doriesenie oleja pre VTEC 250€, B20 aj s prevodovkou 400€ (komplet, aj ked budem potrebovat iba blok, zvysok by sa vyhpodil alebo rozpredal), B16 swap 700€ (berem ako zaklad, vymenit na nom len blok), a popritom by sa spravila mensia GO, ako olej, cerpadlo, repasovany altik, rozvody, prekopavka na OBD nakolko ladenie bude potrebne ...
Re: K20A -preco su take favorizovane pri swapoch?
Napsal: 30 črc 2013 19:00
od Igi
ako tak citam,tak tu K20 do kasne ide dat,ale je s nou roboty ako na kostole
s frankensteinom to ide dat na rovnaky vykon jednoduchsie a za menej penazi..to je hodne zaujimava info

Re: K20A -preco su take favorizovane pri swapoch?
Napsal: 30 črc 2013 21:58
od Robo23x
Na swap kit silenty by som sa moc nespoliehal lebo sú väčšinou všetky z ameriky a tam dohc d-čko nemali tak pochybujem že úchyty na kasni budú rovnaké ako na edm .. skôr sa budú dať prerobiť silenty z b série. Čo sa týka oleja pre vtec tak vychádza cca 150€
http://www.ebay.co.uk/itm/Golden-Eagle-VTEC-Conversion-Kit-Civic-Integra-LS-GSR-B16-B18-B20-No-Gasket-/300746726468?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item4605e6dc44 ale už sa dajú kúpiť aj lacnejšie verzie, ďalej je treba tesnenie pod hlavu a je dobré dať arp štyfty na hlavu aj na ojnice. Prevodovka z b20 je ti zbytočná lebo crv je 4x4 .. radšej použiť s9b z civicu vti a tá má rovno aj samosvor. Cena za hlavu b16a1 je cca 150€ alebo z itr sa dá zohnať za cca 450€ vtedy sa dá z motora vytiahnuť väčší výkon ako pri a1. Ďalej veci ako olejové čerpadlo, vaňa a veci okolo toho na dokončenie. Veľký podiel ceny zohráva to koľko si človek dokáže spraviť vecí sám a nepotrebuje pri tom niekoho platiť

Re: K20A -preco su take favorizovane pri swapoch?
Napsal: 31 črc 2013 00:16
od Swingal
Ano, len stale mam v hlave myslienku ze ... B16 je vysokootackovy motor, B20 je "nizkootackovy". Ak by sme vnutornosti nechali B20 a dali len hlavu B16 tak neviem ci by ten spodok uniesol tych 8000 otacok. Preto by som bol najradsej keby sa z B20 zobral maximalne blok a par veci ktore by inak nesedeli a vsetko sa to narvalo do kompletnej B16. Ak by sa do B20 bloku dala narvat klukovka, ojnice a piesty z B16 tak by to bolo super. Co som na CRX UK fore cital tak zo seriovovou ECU (B16), by sa malo dosiahnut cca 190k a 200Nm co by kazdemu stacilo. Nejedm to uz teraz velmo rozoberat lebo sa zasa pre to nadchnem a zacnem kupovat kraviny

A este k prevodovke, nie vsetky crv su 4x4, a pocul som ze je jedno ci zoberes B20B alebo B20Z motor, bloky su viac menej rovnake.
Re: K20A -preco su take favorizovane pri swapoch?
Napsal: 31 črc 2013 08:17
od Robo23x
Tak ono pri dobre spravenej b20 to netreba hnať na 8000ot .. má dosť výkonu a kruťaku o dosť nižšie. Myslím že na spodku by sa moc vecí z b16 použiť nedalo .. Kvôli otáčkam som tam napísal že treba dať arpy aj na ojnice ale samozrejme je lepšie dať spodok nový a mať istotu ale to je zas pekných pár 100viek eur navyše. A blok sa dá použiť aj b20b aj b20z .. niekde som čítal že pri b20z sa to skladá trošku horšie. Každopádne aj v čr sa pár takýchto motorov pohybuje .. na hc to má vo svojom topicu pekne rozpísané Mattik
http://www.honda-club.cz/forum/viewtopic.php?t=44609&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=06d83ff85cb4a894156b77ba11fa2ca0
Re: K20A -preco su take favorizovane pri swapoch?
Napsal: 31 črc 2013 10:33
od Igi
ked honda,tak cervene pole

inak to nevidim..takze ten hybrid b20 a b16 bude co vlastne?nizkootackovy?vysokootackovy?zacinam sa v tom stracat a je rozdiel mat 200 koni a 200 koni..lebo znami ma 2litrer z accordu type r v civike,druhy ma z integry type r v civike a ten integracky,co je objemovo aj vykonovo slabsi,tu s accordackym motorom zanechal na sprintoch :] a kasne vahovo velmi podobne,aj gumy podobne,aj prevodovky podobne :] skoda,ze sa do motorov vyznam perfektne

Re: K20A -preco su take favorizovane pri swapoch?
Napsal: 31 črc 2013 10:55
od J!R!
Igi píše:ked honda,tak cervene pole

inak to nevidim..takze ten hybrid b20 a b16 bude co vlastne?nizkootackovy?vysokootackovy?zacinam sa v tom stracat a je rozdiel mat 200 koni a 200 koni..lebo znami ma 2litrer z accordu type r v civike,druhy ma z integry type r v civike a ten integracky,co je objemovo aj vykonovo slabsi,tu s accordackym motorom zanechal na sprintoch :] a kasne vahovo velmi podobne,aj gumy podobne,aj prevodovky podobne :] skoda,ze sa do motorov vyznam perfektne

Samozrejme vysokotackovy, jinak by tam nemusel byt VTEC.Taky se mi nezda zeby se daly pouzit pisty z B16...chce to zjistit vrtani, ale mam dojem ze se davaj snad z 2.0l preludy anebo jine primo pro prestavby Frankestein.Stejne tak se dodelava odstrik spodni casti pistu.Jinak bych rekl ze 200koni a 200koni je rozdil pouze v atmo a preplnovane verzi.Jak porovnavas svy dva kamose, tak hrozne moc zalezi na jejich ridickem umeni a nejak se mi nezda to slovo podobne u prevodovky...gumy ok, ale u prevodovky pochybuju.Stejne tak i vaha musi byt rozdilna.Pak zalezi jaky ma kdo i brzdy atd atd...Ale ITR je urcite tocivejsi.Mimochodem myslim ze ATR je 2.2.
Re: K20A -preco su take favorizovane pri swapoch?
Napsal: 31 črc 2013 11:32
od Swingal
Atr je 2.0, oznacenie h22 je trosku matuce. Ma 217 koni a zevraj jedna crx po slovensku s tymto motorom chodi. Ale atr motor Stoji vyse 2000e co som pozeral
Re: K20A -preco su take favorizovane pri swapoch?
Napsal: 31 črc 2013 13:01
od Robo23x
Na slovensku ich jazdí podľa mňa viac

a je to 2198 cm3 a výkon je 156kw