Stránka 1 z 1

Recyklované pneumatiky

Napsal: 29 srp 2012 22:22
od Swingal
Caute,

chcem sa opytat ci ma niekto skusenosti s recyklovanymi pneumatikami. Ponukaju sa po internete za lacno tak chcem vediet kde je hacik :)

Vdaka

Re: Recyklované pneumatiky

Napsal: 29 srp 2012 22:39
od Martin666
Swingal píše:Caute,

chcem sa opytat ci ma niekto skusenosti s recyklovanymi pneumatikami. Ponukaju sa po internete za lacno tak chcem vediet kde je hacik :)

Vdaka


To jsou myslím protektory ne? Jsou to prostě nové pneu s tím, že tam je udělaný vzorek... nevydrží ale to samé, co originál. Prostě... jak kdyby sis kupoval japonskou kopii v polsku :-D

Re: Recyklované pneumatiky

Napsal: 29 srp 2012 23:27
od Swingal
A nevydrzi iba opotrebenim ci su aj jazdne vlastnosti niekde inde?

Re: Recyklované pneumatiky

Napsal: 29 srp 2012 23:48
od Martin666
Swingal píše:A nevydrzi iba opotrebenim ci su aj jazdne vlastnosti niekde inde?


myslím si, že i jízdní vlastnmosti nebudou úplně stejné... origo je prostě origo

Re: Recyklované pneumatiky

Napsal: 30 srp 2012 00:37
od Swingal
na HC sk mi tvrdia že už to je ovela lepšie ako bývalo ... vyrazne pokrocili technologie a tak ... zatial len uvazujem ale mozno by som do toho siel ...

hodili mi tam aj tento link ...
http://www.maxsportpneu.cz/index.html

Re: Recyklované pneumatiky

Napsal: 30 srp 2012 11:54
od PAKO
musíš si hlídat maximální rychlost,ta tam je omezená podle výrobce

Re: Recyklované pneumatiky

Napsal: 30 srp 2012 15:09
od Michal Delic
No ono je to celkom lákavé si ich kúpiť len háčik je v tom že stará pneumatika sa opotrebováva aj vyskákaním keď sa pohybuje napríklad aj na vyvažovačke hore a dole je to častý vliv nefunkčných alebo nesprávne pracujúcich tlmičov, pneumatiky majú takúto hádzavosť od nova v tolerancií ale keď sa prekročí tak za prvé ide tam omnoho viac závažia a aj vyvážené kolesá do absolútnej nuly ti budú triasť a zbytočne zaplatíš za prezutie kedy aj tak si kúpiš radšej nové pneu .... a pravda je tiež že už sú tieto protektory kvalitne spracované ale je to v podstate navulkanovaná guma na opotrebenej pneumatike ktorá namáhanie nie vždy musí vydržať a preto sa tam aj znižuje rýchlostný index a ak chceš ísť 200 nebol by si asi nadšení ak by sa ti začal dezén odliepať ;)

Re: Recyklované pneumatiky

Napsal: 30 srp 2012 16:07
od Swingal
Premyslal som nad nimi maximalne ako zimaky ale skorej pojdem do nejakych ojazdenych "originalov" :D

Re: Recyklované pneumatiky

Napsal: 30 srp 2012 18:53
od Maxsport
Pokud jste měl Markgum a byl jste spokojený, tak to vám gratuluji, že jste se na nich nezabil, v mnoha případech se odtrhávali kusy špatně napečené směsi a to bylo u Markgum naprosto běžné.

Jenom dodám jedno aktuální video ze soboty.
http://www.youtube.com/watch?v=yGA0KyVNk64&feature=plcp

Z testování:
http://www.youtube.com/watch?v=vJoWvFhDSN4&feature=plcp

Ibiza:
160HP
1200kg s řidičem
Maxsport RB5-F3 měkká směs

Honda:
195HP otáčky k 10 000
něco málo přes 1000kg
Hladký slick (výrobce nevím)

Zhruba po polovině sprintu mě předjel kvůli absenci koní.

Technologie procesu napékání nové směsi postupuje dále a Maxsport se snaží držet krok s vývojem. V tomto roce jsme měli pouze výjmečný případ, kdy se kus gumy odtrhl od kostry, ale vzhledem k tomu, že to bylo při driftování, dá se to pochopit a po dodání fotek jsme majiteli poslali novou gumu na naše náklady.

Mimochodem, Maxsport je Anglická firma a továrna je v Německu.

K rychlostnímu indexu, Maxsport mají index do 250km/h, ale nutno podotknout, že se jedná o slick a ten opravdu není na pokoření maximálky Vašeho auta :)

Pokud máte jakékoliv dotazy, stačí napsat na michal@maxsportpneu.cz nebo zavolat +420 734 851 178

Re: Recyklované pneumatiky

Napsal: 30 srp 2012 20:01
od Swingal
Tie maxsporty vyzeraju dost solidne, ale premyslal som o gumach na zimu ... ale inak super *fin*

Re: Recyklované pneumatiky

Napsal: 31 srp 2012 12:11
od Autozednik Mambo
dej tam pořadne gumy na auto, drift je něco jineho pravda :lol:

Re: Recyklované pneumatiky

Napsal: 01 zář 2012 01:38
od milann
Zdravim je to tu zaujimave tema. Pracujem v Continentale v PU taže viem ako to chodi vo výrobe konkretne som kontorlorom plašťov pre 1.výbavu výrobcov vozidiel, robilo sa u nas aj na výrobe športových pláštov bohužial výroba skončila, takže nemam až take poznatky s praxe stýmito plašťami. Ale pokial viem ano plašte prechadzaju testami t.j. test geometrie, uniformity, vyvažovačky a viem že aj nove plašte s takými vačšimi zavadami sa dostanu až ku nam do skladu kde ich pred expanziou kontrolujeme. A hadzavosť len pre zaujimavosť týchto plašto je ohraničena do 90g +,- 10 takže o vyvaženie palaštov s touto hranicou by som sa nezavadzal, ale +disk može niečo zmeniť. A vulkanizacia dezenov? teda by ste sa ču dovali čo sa puštaju plašte po oprave vulkanizaciou ,je to na nepoznanie na nových plaštoch, čerstých to je uplne 100% ale netušim ako to je pri staršich zvulkanizovaných behunoch.