Stránka 1 z 1

odlehceny setrvak na d16z5?

Napsal: 02 čer 2012 23:46
od lubaCrx
ahojte chtel jsem se zeptat co vse bych musel upravit kdyz bych chtel dat lehci setrvak? nekde sem cetl "myslim" na mazda foru ze by se mely vymenit klikove loziska a nejlip znova vyvazit klikovku.. plati to i crx? nebo jsou tyto motory uz nejak seriove prispusobene tudiz by to tam stacilo "jen dat".. diky za kazdou radu i skusenost *honda*

Re: odlehceny setrvak na d16z5?

Napsal: 03 čer 2012 00:28
od Swingal
naco chces odlahcovat zotrvacnik?

Re: odlehceny setrvak na d16z5?

Napsal: 03 čer 2012 01:23
od lubaCrx
kvuli tomu aby sel motor rychleji do otacek..

Re: odlehceny setrvak na d16z5?

Napsal: 03 čer 2012 08:50
od PAKO
stačí vyváženej setrvačník

Re: odlehceny setrvak na d16z5?

Napsal: 03 čer 2012 09:29
od Swingal
rychlejsie do otacok pojdes hlavne na neutrale co sa ti hodi viacmenej na medziplyn, takisto tym stratis zopar Nm v nizsich otackach, budes mat vyssiu spotrebu a skackavy volnobeh, ked to fakt chces odlahcit zotrvacnik tak len trochu napr. ako to spravil LJay. Vsetko toto su moje dohady nakolko realne skusenosti s tym nemam, ale mozno PAKO b vedel povedat viac ... *jizda*

Re: odlehceny setrvak na d16z5?

Napsal: 03 čer 2012 13:08
od Antiamik
Rýchlejšie do obrátok = rýchlejšie z obrátok
Do kopcov budeš furt radiť dole (mne to nevadí, vracia ma to do detských embéčkarskych rokov :))
Trochu vyššia spotreba (v meste), kombinovaná zanedbatelne...
Volnobeh v pohode len trošku cuká a nechce ísť na minimálne otáčky (dvojka v kolóne a tak).
Odporúča sa vyvážiť aspoň zotrvák, ja som nevyvážil ani remenicu ani zotrvák, motor zatim žije.
Na tvojom mieste odsustružim tvoj vlastný ocelový zotrvák, vyvážim a vrátim spátky *fin*
Origo by mal mať cca 9kg pod 5,5 by som rozhodne nešiel, radšej 6,0...ale počkaj si na rady skúsenejších

Re: odlehceny setrvak na d16z5?

Napsal: 03 čer 2012 15:01
od PAKO
odlehčit odsoustružením není jen tak , nejde to vzít k soustružníkovi a říci uber tam co to jde,jakmile se urve dokáže proběhnout celím autem ,naštěstí je na straně spolujezdce tak tvá holka bude později alespoň lépe rodit. V tomhle přípedě platí pořekadlo 200% ...tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu ,až se ucho utrhne...
Nemá li člověk sám nebo v okolí někoho kdo má šajnu o materiálech a konstrukcích ,raději vždy sáhnout po osvědčeném továrním výrobku.

Re: odlehceny setrvak na d16z5?

Napsal: 18 čer 2012 22:56
od milann
moja skusenost s odlahcenym zotrvakom seria ma 7,6 kg moj 4,9 nedaval som ho vyvazovat ale mam i odlahcenu remenicu jednoremen neakych 400g. Je to poznat do otacok ale uz by som ho nedaval nikdy staci remenica lahka bo na sprintoch je to zanedbatelne na celkovych casoch. A je pravda v nizkych otackach to trha.
A mam uz skusenost s odlacenym zotrvakom o 2kg bez vyvazenia a najazdenych 30tis km a motor bezi bez problemov.

Re: odlehceny setrvak na d16z5?

Napsal: 19 čer 2012 21:06
od Dalpol D8
Měl jsem upravený origo setrvák na 5,05kg, odvrtaný, vyvážení a naprostá spokojenost (otáčky držel v poho). Můžu jenom doporučit, motor dostane uplně jinou sílu.