Stránka 1 z 3

SWAP B16A2

Napsal: 10 bře 2012 13:26
od Dalpol D8
Ahoj všem, tak už jsem se konečně odhodlal a s největší pravděpodobností budu dělat SWAP z mé D16Z5 na B16A2 a s tím jsou spojené mé otázky a důvod založení tohoto tématu.
Vím, že je s tím plno práce a problémů, je možné tyto problém nějako vypsat? Hlavně by mě zajímal názor Minora a jeho možnosti přízení dílů, jako je například:
1) redukce z OBD0 na OBD1
2) redukce z hydro na lanko převodovku
3) swap kit silenbloků a jak to s nimi vůbec je? (co jsem se dočetl, tak je velký rodíl mezi A1 a A2)
4) zajímala by mě orientačně i cena těchto dílů (pokud má někdo přehled a kontakt -vím o ebay, ale někdo má
třebas něco doma
5) problém s tachometrem na A2 - existuje nějaká origo přístrojovka s digitálním vstupem na crx 2G?

Takže děkuji za informace, nápady, názory, fotky a diskuzi.

Re: SWAP B16A2

Napsal: 10 bře 2012 14:00
od lazzzik
Chucky má swap na B16A2,tak se spoj s ním.Tady má celý článek:
http://honda-club.cz/forum/cms_view_art ... 26&start=0

Re: SWAP B16A2

Napsal: 10 bře 2012 15:26
od Dalpol D8
JJ, vím o tom a četl jsem a navíc je tady ze severu z Děčína /takže kousek/, už jsem s ním i mluvil, a probereme to osobně, takže z téhle strany to bude ok, jinak pokud někdo zná newmana /určitě ho zná Minor/, ten je zase od Teplic /taky kousek/, takže ten dostane na starost elektriku. Jinak díky

Re: SWAP B16A2

Napsal: 10 bře 2012 16:59
od J!R!
Dalpol D8 píše:Ahoj všem, tak už jsem se konečně odhodlal a s největší pravděpodobností budu dělat SWAP z mé D16Z5 na B16A2 a s tím jsou spojené mé otázky a důvod založení tohoto tématu.
Vím, že je s tím plno práce a problémů, je možné tyto problém nějako vypsat? Hlavně by mě zajímal názor Minora a jeho možnosti přízení dílů, jako je například:
1) redukce z OBD0 na OBD1
2) redukce z hydro na lanko převodovku
3) swap kit silenbloků a jak to s nimi vůbec je? (co jsem se dočetl, tak je velký rodíl mezi A1 a A2)
4) zajímala by mě orientačně i cena těchto dílů (pokud má někdo přehled a kontakt -vím o ebay, ale někdo má
třebas něco doma
5) problém s tachometrem na A2 - existuje nějaká origo přístrojovka s digitálním vstupem na crx 2G?

Takže děkuji za informace, nápady, názory, fotky a diskuzi.


Cau.Takze redukci na ecu,spojku a i pro swap motoru bych poresil na ebay....ecu cca 1500(tu vlastne prodava Dimitar),redukce pro spojku tusim kolem 5tis a stejne tak i drzaky motoru.Co se tyce uchyceni,dle me je to uplne stejny jak na A1,tak i A2...vpodstate i B18...Co se tyce pristrojovky,tak Chucky ma tusim budiky z 5gen civika,ale nechci kecat.Obrovska vyhoda je prave OBD1 :)
Kazdopadne urcite krok spravnym smerem,koukam ze prvenstvi mezi "déčkama" nestaci a chces o stupinek vys :) Verim ze na sraz to budes mit hotovy a rad to omrknu.Hlavne jsem zvedavy na redukci pro spojku,pac ji taky planuji kvuli LSD.
Takze at se zadari *drinks*

Re: SWAP B16A2

Napsal: 10 bře 2012 17:19
od Dalpol D8
Na sraz pojedu ještě s Déčkem, udělal jsem pár úprav, odlehčení seriového setrváku z 7,65 na 5,05kg (samá díra), nová spojková sada, kratší převodovka - hlavně už se dá normálně řadit, ruční regulátor tlaku paliva, taky mám funkční lambdu a v horní otáčkách je to sakra znát. Změny přijdou až po sezóně, nejdřív musím sehnat všechny věci a v zimě se na to vrhnu. Taky musím udělat nejdříve GO toho Béčka, bude toho hodně. Jinak teď si nevzpomínám co tam má chucky za budíky, ale origo crx tam nemá určitě, to vím 100 pro. Čekám na minora a jeho ortel s budíky atd. Jinak teď jsme připravovali závoďáka s motorem B16A1 do Civica 5G kastle, kde byl předtím motor D13B2 a taky nic nesedí, hrůza.Navíc spojka tam je zase obráceně, lanko/hydraulika. To byl zážitek

Re: SWAP B16A2

Napsal: 10 bře 2012 18:28
od Minor
První otázka, zda swapovat na B16A1 nebo A2? Pokud A1, některé problémy řešit nemusíš, pokud A2, máš v tom už asi jasno a máš možnost A2.
Redukce cca 1500 Dimitar, případně Zitec (ten ale asi 3000).
Redukce na hydrauliku zase Dimitar - cca 4000.
Ecu, je fuk jestli P28 nebo P30, stejně asi budeš chtít upravit mapy. P30 se shání hůř, cena většinou cca 3000 a víc.
Uložení motoru, buď převařit na kastli, nebo upravit stávající silenty (Skřítek to nějak předělával, vrtat to moc nejde, bral to plasmou) anebo adaptéry, cena cca 6000 + pošta, myslím. Možná je Dimitar vede taky.
U A2 budeš mít větší problémy s kabeláží nebo konektory, budeš muset upravovat, u A1 je to snazší.

Re: SWAP B16A2

Napsal: 10 bře 2012 20:14
od Dalpol D8
Díky za info,
myslím si, že když se vztekat se SWAPEM, tak ať to stojí za to!!! Mám k dispozici A2, takže na výběr stejně nemám :D , je to uplně komplet se vším. Jinak kontakt na dimitara je přes MotorArt nebo máš nějaký jiný telefonický kontakt? Co myslíš co ten rychloměr dá se to nějak řešit? Ty něco z toho náhodou nemáš, vím že si prodával redukci OBD0 - OBD1 - už máš prodáno?

Re: SWAP B16A2

Napsal: 10 bře 2012 20:54
od Minor
Bohužel asi nemám nic, ty budíky vím, že řešil Chucky a chtěl buď z ITR nebo aspoň ze civica. Narvat to tam jde, ale že by to byla extra krása, to teda ne. Spíš bych se snažil nějak upravit origo, ale nevím, jestli to jde.
Nevím, jestli tam má Dimitar uveden nějakej telefon, číslo na něj když tak mám.

Re: SWAP B16A2

Napsal: 12 bře 2012 18:31
od Dalpol D8
Teď jsem zaslechl názor, že vnitřnosti z převodovky motoru A1 (lanko na tachometr) jdou přehodit do převodovky motoru A2 (el. náhon), tedy jenom ten výstup, kde se uchycuje náhon. Zdá se mi to nějak moc jednoduchý na to, aby to byla pravda. Má někdo zkušennost? Díky za rady.

Re: SWAP B16A2

Napsal: 13 bře 2012 17:43
od PAKO
dimitara najdeš na face Dimitar Kalchishkov

Re: SWAP B16A2

Napsal: 13 bře 2012 18:21
od Dalpol D8
Jj, díky už jsem s ním mluvil, nabídnul mi celý SWAP kit, úpravu el. + spojky, montáž a demontáž motoru za docela zajímavou cenu, takže zvažuji, že bych to měl uplně bez práce a nervů.

Re: SWAP B16A2

Napsal: 13 bře 2012 19:17
od Majtycrx
Prozradis co je zajimava cena?jen at vim jak se to pohybuje:)

Re: SWAP B16A2

Napsal: 13 bře 2012 20:21
od Dalpol D8
Zajímavá cena je 12.000 Kč a vzhledem k nákladům na úpravu elektriky (přechodka na OBD0 na OBD1), swap kitu a úpravy hydraulické spojky + práce, je si myslím cena seriózní. Kdo má na to jaký nároz?

Re: SWAP B16A2

Napsal: 13 bře 2012 20:38
od Majtycrx
Pekna cena:) :)

Re: SWAP B16A2

Napsal: 13 bře 2012 22:15
od PAKO
pro mě to je drahý.... *dash*

Re: SWAP B16A2

Napsal: 14 bře 2012 08:51
od J!R!
Pokud je v tom i vytvoreni mapy presne pro dany motor a veskery redukce(spojka,tacho,obd,drzaky motoru) tak je to luxusni cena.Co vim tak za samostatny swap na B16A1 stal 10-15tis za praci.Ono je kolikrat lepsi nechat delat urcity veci lidma co to uz delali a jsou odbornici,nez se do teho sam pustit.Vyjde to i levneji.

Re: SWAP B16A2

Napsal: 14 bře 2012 16:56
od Dalpol D8
Třeba to ještě naroste o nějaké více práce, ale jinak jako základ myslím, že je to ok. Domluva zněla, že přijedu s autem s D motorem a odjedu s B motorem, takže mělo by to být komplet se vším.

Re: SWAP B16A2

Napsal: 09 dub 2012 13:10
od Dalpol D8
Tak a SWAP je doma v garáži, chybí sice pár maličkostí jako jsou např. svíčkové kabely, řemenice na klice + klínek a šroub, jinak je vše na svém místě. Co jsem koukal jsou na tom leštěné kanály na sání i výfuku. Počítač je P30 + jaký si přidaný záhadný vypínač.

Re: SWAP B16A2

Napsal: 09 dub 2012 13:16
od Dalpol D8
Ještě pohled od sání, na leštěné kanály. Vypadá dobře.

Re: SWAP B16A2

Napsal: 09 dub 2012 14:29
od Robo23x
motor pekný... ale ten červený silikón pod vikom ventilov a aj na vani sa mi nepáči :?