Čau.
Hej viem presne o čom hovoríš. Tiež som takto sedel v jame pod autom po kúpe v roku 2006. Zhnitý chladič, odrthnutý predný silent motoru, zničený synchron dvojky, deravý výfuk povarený z minimálne štyroch priemerov trubiek (samozrejme bez tlmiča 

 ), hnilé lemy až za víčko nádrže, dno kufra ako cedník, prehnitá podlaha pod nohami zničené miesta na zdvíhanie auta, zlomený celý predok auta v oblúkoch blatníkov, predná náprava s ktorou by som si netrúfol vôbec na cestu, dotrieskané nárazníky....mám pokračovať? Myslím že to stačí. Bol som presvedčený o tom že som kúpil tú najzbedačenejšiu CRX v republike.
Lutujem že som vtedy nerobil fotodokumentáciu.
Potom som však objavil tento klub a začal čítať príbehy s fotografiami druhých ludí a zistil som že mnohí z nás to mali ovela ovela ťažšie ako ja.
Začínaš dobre, predná náprava je základ (mohol by si poslať link na predajcu plus cenu čo si dal za tie Yamata?)
Ja mám velmi skorodované až zhnité okolia hlavných silentblokov zadných ramien a tiež si netrúfam ako na to (bojim sa že sa zlomí celý prah keby to odtial chcel niekto vybrať). Na prevodovku mám šikovného človeka ak by bolo treba takže žiadny stres 
 
 Na fajne ee8 moc nepozeraj 

  poviem z vlastnej skúsenosti že moja CRX bola z Nemecka a údržbu mala a origo diely tiež ale potom prišli slovenskí majitelia a chudina už len lietala v červenom pásme bez údržby, maximálne natankovať a nalepiť zopár hustých tunerských nálepok...
...a ešte niečo mi nedá rýpnuť. Chcel by som vidieť tie leštenky odspodu a možno by sme sa nasmiali (lak, kola a megavýfuk nieje všetko), znalci potvrdia.
Držím palce nech je na SK o jednu udržovanú CRX viac  a k tomu ešte aj vtec 

Malá ochutnávka, snáď neurazím tapetovaním 
 
 
			
				
			 
-  2006
 
			
				
			 
-  2008
 
			
				
			 
-  2010
 
			
				
			 
-  2010
 
			
				
			 
-  2010
 
			
				
			 
-  2010