Rozdím mezi 96kW a 110kW
Moderátor: Minor
- exxsodus
- Klouček
- Příspěvky: 158
- Registrován: 28 říj 2009 13:42
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW
nepsal jsem, ze swap je vic nez VTEC, ze jsou jine lepsi veci nez je VTEC.. ptz z kazdeho tveho prispevku, hlavne na honda-clubu vychvalujes vtec do nebes a vypada to jak kdybys nic jineho neznal.. nevim, neznam te, treba te nekdy potkam..
Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW
když se někdo zamiluje tak lítá v nebesích a má růžové brýle, proč ne



- cocks
- Klouček
- Příspěvky: 132
- Registrován: 29 říj 2009 15:15
- Bydliště: okres Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW
exxsodus píše:nepsal jsem, ze swap je vic nez VTEC, ze jsou jine lepsi veci nez je VTEC.. ptz z kazdeho tveho prispevku, hlavne na honda-clubu vychvalujes vtec do nebes a vypada to jak kdybys nic jineho neznal.. nevim, neznam te, treba te nekdy potkam..
no to máš asi pravdu, ale tak jsem na H-C nebo CRX clubu - kdybych byl zarytej VWéčkař tak bych si koupil trojkovýho golfa s verunou a taky bych to vychvaloval, jenže já chtěl VTEC a mám ho, je to splnění klukovskýho snu po 7 letech, moh jsem si koupit i "lepší" káru než EE8 jak ty říkáš, rozhodně bych si moh dovolit mnohem větší srandu než ňákejch blbejch 150 koní v jednašetce ale tohle je pro mě opravdu best, tak ke mě buď prosím shovívavej, to víš, jsem s tou svou plechovou dva roky a ještě pořád mě nepřestala bavit takže...

PS. navíc to auto mě opravu téměř pořád přesvědčuje o tom, že je opravdu dobrý, byť mám plnej záchod plnej časáků o Lambech, EVEch a STíčkách...........
CRX VTEC - celoživotní prokletí..ale krásný.
Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW
pepo crx píše:Ale ten hukot čo to spustí keď VTEC zopne a môžeš ho ťahať až do 8 tis. otáčok, tak z toho mám zimomriavky zakaždým...
Kdyby měl někdo nejasnosti o jakém se zde mluví zvuku "keď VTEC zopne" jak tu říká pepíno, tu je vysvětlení...
http://www.youtube.com/watch?v=VOiYhEuHAk8





Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW
shuty píše:do 8000rpm mozes tahat aj D16Z5, bol som v tom ze VTEC sa da dotiahnut az na hranicu 9000rpm a mozno aj troska viacej, ci sa mylim?
jasné, keď sa pohráš s ECU môžeš to točiť všelikde


enjoy VTEC
Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW
no neviem neviem chlapi. ako nemam to ako zmerat ale podla otackomeru mi so standartnou ECU D16Z5 taha do cca 7800 rpm. na Wikipedii pri d16z5 je napisane ze je to to iste ako d16a9 a pri tom je ze rev limit 7800rpm...http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_D_engine#D16Z5
kazdopadne urcite je to viac ako 7300rpm...
kazdopadne urcite je to viac ako 7300rpm...
- exxsodus
- Klouček
- Příspěvky: 158
- Registrován: 28 říj 2009 13:42
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW
pepo: s tim taky pocitam..
ale jak mi petrous pucil civic 5g vti B16A2 tak sem nebyl nejak uneseny no
cekal sem od toho vic, ale neni to crx ze.. 



- exxsodus
- Klouček
- Příspěvky: 158
- Registrován: 28 říj 2009 13:42
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW
ale zas to melo posilovac, nic se tam nikde neklepalo a kdyz sem slapl prudko na brzdu, tak mi to nervalo ruce 

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW
exxsodus píše:pepo: s tim taky pocitam..ale jak mi petrous pucil civic 5g vti B16A2 tak sem nebyl nejak uneseny no
cekal sem od toho vic, ale neni to crx ze..
jj, to nie je crx...



enjoy VTEC
Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW
exxsodus píše:ale zas to melo posilovac, nic se tam nikde neklepalo a kdyz sem slapl prudko na brzdu, tak mi to nervalo ruce
Nebude to spíš o tom v jakém je auto stavu? Kromě toho posilovače samozřejmě

- cocks
- Klouček
- Příspěvky: 132
- Registrován: 29 říj 2009 15:15
- Bydliště: okres Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW
exxsodus píše:pepo: s tim taky pocitam..ale jak mi petrous pucil civic 5g vti B16A2 tak sem nebyl nejak uneseny no
cekal sem od toho vic, ale neni to crx ze..
mě taky civic 5G VTi nějak nenadchnul...ale je to možná tím, že už to není taková rakvička

CRX VTEC - celoživotní prokletí..ale krásný.
- exxsodus
- Klouček
- Příspěvky: 158
- Registrován: 28 říj 2009 13:42
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW
Lenny píše:exxsodus píše:ale zas to melo posilovac, nic se tam nikde neklepalo a kdyz sem slapl prudko na brzdu, tak mi to nervalo ruce
Nebude to spíš o tom v jakém je auto stavu? Kromě toho posilovače samozřejmě
tak nejde ani o to, v jakem to je stavu, ale prave myslim, ze to jsou 2 uplne rozdilna auta..
Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW
Měl sem D16A8,D16Z5 a 3x B16A1,momentálně budu kupovat čtvrtou B16A1.D řada nejede zle,ale jak člověk pozná EE8 je vymalováno
K těm swapům...není to spíše znouzecnost?
Polazené EE8 nemůže konkurovat ED9,byt se swapem a švihadlama

K těm swapům...není to spíše znouzecnost?
Polazené EE8 nemůže konkurovat ED9,byt se swapem a švihadlama

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW
jak jsi na neco takovyho prisel???? na zaklade ceho to nemuze konkurovat? na zaklade stejneho motoru, stejneho vykonu a lehci vaze? to vis ze to muze konkurovat - konkretne swap crx VZDYCKY konkuruje, pokud to neudelal nejakej lamer a nebudou vypadavat poloosy.
mam swap, motor, prevodovku, vstriky, spojku, napravu, budiky, tapecy, elektricky okynka, elektricky zrcatka, vtecovou kapotu - rekni mi, cim se lisi? ano jenom kastli, jinak je to stejnej SiR jako EE8, mam nizsi vahu - tak mi jeste rekni, proc bych nemela konkurovat? =)))))))
mam swap, motor, prevodovku, vstriky, spojku, napravu, budiky, tapecy, elektricky okynka, elektricky zrcatka, vtecovou kapotu - rekni mi, cim se lisi? ano jenom kastli, jinak je to stejnej SiR jako EE8, mam nizsi vahu - tak mi jeste rekni, proc bych nemela konkurovat? =)))))))
In VTEC we trust
Honda CRX 1.6 VTEC cca 160hp
Honda Prelude 2.2VTi 185hp
Honda CRX 1.6 VTEC cca 160hp
Honda Prelude 2.2VTi 185hp
Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW
Samotná kastle je víceméně stejně těžká, ať už jde o EE8 nebo ED9. Ony i ED9 byly v roce 88 lehčí než v roce 91.
Ty vtecy mají prostě těžší agregáty a kromě toho, co napsala Myst, taki třeba silnější stabilizátor, o něco mohutnější spodní ramena a tak, ale celkově nebude váhový rozdíl mezi EE8 a swaplou ED9 moc velký.
Ty vtecy mají prostě těžší agregáty a kromě toho, co napsala Myst, taki třeba silnější stabilizátor, o něco mohutnější spodní ramena a tak, ale celkově nebude váhový rozdíl mezi EE8 a swaplou ED9 moc velký.
Minor@honda-club.cz, 737574121, ICQ 225505717
Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW
Tiež by som povedal že swapnutá ED9 musí vážiť +/- približne toľko čo origo EE8 
to Myst: neskúšala si Tvoje autí niekde na mostovej váhe odvážiť? Moja EE8 v origo stave + muzika 2 zosíky + woofer vážila nejakých 1030 kg, teda bez muziky približne ukážkových 1010 kg ako podľa papierov...

to Myst: neskúšala si Tvoje autí niekde na mostovej váhe odvážiť? Moja EE8 v origo stave + muzika 2 zosíky + woofer vážila nejakých 1030 kg, teda bez muziky približne ukážkových 1010 kg ako podľa papierov...

enjoy VTEC
- cocks
- Klouček
- Příspěvky: 132
- Registrován: 29 říj 2009 15:15
- Bydliště: okres Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW
Minor píše:Samotná kastle je víceméně stejně těžká, ať už jde o EE8 nebo ED9. Ony i ED9 byly v roce 88 lehčí než v roce 91.
Ty vtecy mají prostě těžší agregáty a kromě toho, co napsala Myst, taki třeba silnější stabilizátor, o něco mohutnější spodní ramena a tak, ale celkově nebude váhový rozdíl mezi EE8 a swaplou ED9 moc velký.
tak jaktože je akcelerační rozdíl tak velký ? vždyť Chucky si mě dal jako takovej malinkatej předkrm......

CRX VTEC - celoživotní prokletí..ale krásný.
- cocks
- Klouček
- Příspěvky: 132
- Registrován: 29 říj 2009 15:15
- Bydliště: okres Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW
pepo crx píše:Tiež by som povedal že swapnutá ED9 musí vážiť +/- približne toľko čo origo EE8
to Myst: neskúšala si Tvoje autí niekde na mostovej váhe odvážiť? Moja EE8 v origo stave + muzika 2 zosíky + woofer vážila nejakých 1030 kg, teda bez muziky približne ukážkových 1010 kg ako podľa papierov...
já to vážil na váze s půlkou nádrže bez řidiče jinak se vším všudy a nějakých cca 1050 kg možná trochu víc...
CRX VTEC - celoživotní prokletí..ale krásný.
Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW
Myslel sem a psal jsem to o polazeném originálu EE8,a ta znouzecnost byla myšlena že "každý by chtěl EE8,ale po marném hledání jdou formou swapu".
jinak je to stejnej SiR jako EE8....sir se do evropy nedovážel,ale japonská verze ef8 byla Sir,kde bylo tuším 128 kw a klimatizace,ale opravte mě pokud se pletu
jinak je to stejnej SiR jako EE8....sir se do evropy nedovážel,ale japonská verze ef8 byla Sir,kde bylo tuším 128 kw a klimatizace,ale opravte mě pokud se pletu

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů