Rozdím mezi 96kW a 110kW

Kecání o ničem a o všem

Moderátor: Minor

Uživatelský avatar
exxsodus
Klouček
Klouček
Příspěvky: 158
Registrován: 28 říj 2009 13:42
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod exxsodus » 03 lis 2009 12:13

nepsal jsem, ze swap je vic nez VTEC, ze jsou jine lepsi veci nez je VTEC.. ptz z kazdeho tveho prispevku, hlavne na honda-clubu vychvalujes vtec do nebes a vypada to jak kdybys nic jineho neznal.. nevim, neznam te, treba te nekdy potkam..

Uživatelský avatar
Redy
Šéfík!:)
Šéfík!:)
Příspěvky: 2911
Registrován: 06 čer 2009 17:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod Redy » 03 lis 2009 12:16

když se někdo zamiluje tak lítá v nebesích a má růžové brýle, proč ne :lol: *pohladit*

Uživatelský avatar
cocks
Klouček
Klouček
Příspěvky: 132
Registrován: 29 říj 2009 15:15
Bydliště: okres Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod cocks » 03 lis 2009 16:49

exxsodus píše:nepsal jsem, ze swap je vic nez VTEC, ze jsou jine lepsi veci nez je VTEC.. ptz z kazdeho tveho prispevku, hlavne na honda-clubu vychvalujes vtec do nebes a vypada to jak kdybys nic jineho neznal.. nevim, neznam te, treba te nekdy potkam..


no to máš asi pravdu, ale tak jsem na H-C nebo CRX clubu - kdybych byl zarytej VWéčkař tak bych si koupil trojkovýho golfa s verunou a taky bych to vychvaloval, jenže já chtěl VTEC a mám ho, je to splnění klukovskýho snu po 7 letech, moh jsem si koupit i "lepší" káru než EE8 jak ty říkáš, rozhodně bych si moh dovolit mnohem větší srandu než ňákejch blbejch 150 koní v jednašetce ale tohle je pro mě opravdu best, tak ke mě buď prosím shovívavej, to víš, jsem s tou svou plechovou dva roky a ještě pořád mě nepřestala bavit takže... *dash*

PS. navíc to auto mě opravu téměř pořád přesvědčuje o tom, že je opravdu dobrý, byť mám plnej záchod plnej časáků o Lambech, EVEch a STíčkách...........
CRX VTEC - celoživotní prokletí..ale krásný.

Uživatelský avatar
Redy
Šéfík!:)
Šéfík!:)
Příspěvky: 2911
Registrován: 06 čer 2009 17:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod Redy » 03 lis 2009 20:45

pepo crx píše:Ale ten hukot čo to spustí keď VTEC zopne a môžeš ho ťahať až do 8 tis. otáčok, tak z toho mám zimomriavky zakaždým... *vtec*


Kdyby měl někdo nejasnosti o jakém se zde mluví zvuku "keď VTEC zopne" jak tu říká pepíno, tu je vysvětlení...
http://www.youtube.com/watch?v=VOiYhEuHAk8
*vytlem* *vytlem* *vytlem* *vytlem* *vytlem*

Uživatelský avatar
pepo crx
Žáček
Žáček
Příspěvky: 275
Registrován: 24 čer 2009 10:23
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod pepo crx » 04 lis 2009 15:33

shuty píše:do 8000rpm mozes tahat aj D16Z5 *dance* , bol som v tom ze VTEC sa da dotiahnut az na hranicu 9000rpm a mozno aj troska viacej, ci sa mylim?


jasné, keď sa pohráš s ECU môžeš to točiť všelikde :D mal som na mysli hlavne kde začína červené pole otáčok, omedzovač to potiahne ešte kúsok za, ale ďalej jedine s úpravami riadiacej jednotky *oprava*
enjoy VTEC

Uživatelský avatar
pepo crx
Žáček
Žáček
Příspěvky: 275
Registrován: 24 čer 2009 10:23
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod pepo crx » 04 lis 2009 15:36

to exxsodus: na jar Ťa preveziem, spravíš si názor sám *drinks*
enjoy VTEC

Uživatelský avatar
shuty
Miminko
Miminko
Příspěvky: 69
Registrován: 06 črc 2009 11:03
Bydliště: Martin
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod shuty » 04 lis 2009 17:45

no neviem neviem chlapi. ako nemam to ako zmerat ale podla otackomeru mi so standartnou ECU D16Z5 taha do cca 7800 rpm. na Wikipedii pri d16z5 je napisane ze je to to iste ako d16a9 a pri tom je ze rev limit 7800rpm...http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_D_engine#D16Z5
kazdopadne urcite je to viac ako 7300rpm...

Uživatelský avatar
exxsodus
Klouček
Klouček
Příspěvky: 158
Registrován: 28 říj 2009 13:42
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod exxsodus » 04 lis 2009 20:09

pepo: s tim taky pocitam.. :) ale jak mi petrous pucil civic 5g vti B16A2 tak sem nebyl nejak uneseny no :) cekal sem od toho vic, ale neni to crx ze.. :)

Uživatelský avatar
exxsodus
Klouček
Klouček
Příspěvky: 158
Registrován: 28 říj 2009 13:42
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod exxsodus » 04 lis 2009 20:11

ale zas to melo posilovac, nic se tam nikde neklepalo a kdyz sem slapl prudko na brzdu, tak mi to nervalo ruce :D

Uživatelský avatar
pepo crx
Žáček
Žáček
Příspěvky: 275
Registrován: 24 čer 2009 10:23
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod pepo crx » 05 lis 2009 07:36

exxsodus píše:pepo: s tim taky pocitam.. :) ale jak mi petrous pucil civic 5g vti B16A2 tak sem nebyl nejak uneseny no :) cekal sem od toho vic, ale neni to crx ze.. :)


jj, to nie je crx... *gangster* aj keď ten komfort má tiež niečo do seba *fin* a jarný Agip to istí ;)
enjoy VTEC

Uživatelský avatar
Lenny
Miminko
Miminko
Příspěvky: 54
Registrován: 27 črc 2009 13:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod Lenny » 06 lis 2009 09:02

exxsodus píše:ale zas to melo posilovac, nic se tam nikde neklepalo a kdyz sem slapl prudko na brzdu, tak mi to nervalo ruce :D


Nebude to spíš o tom v jakém je auto stavu? Kromě toho posilovače samozřejmě ;)

Uživatelský avatar
cocks
Klouček
Klouček
Příspěvky: 132
Registrován: 29 říj 2009 15:15
Bydliště: okres Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod cocks » 06 lis 2009 17:09

exxsodus píše:pepo: s tim taky pocitam.. :) ale jak mi petrous pucil civic 5g vti B16A2 tak sem nebyl nejak uneseny no :) cekal sem od toho vic, ale neni to crx ze.. :)


mě taky civic 5G VTi nějak nenadchnul...ale je to možná tím, že už to není taková rakvička :)
CRX VTEC - celoživotní prokletí..ale krásný.

Uživatelský avatar
exxsodus
Klouček
Klouček
Příspěvky: 158
Registrován: 28 říj 2009 13:42
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod exxsodus » 06 lis 2009 21:30

Lenny píše:
exxsodus píše:ale zas to melo posilovac, nic se tam nikde neklepalo a kdyz sem slapl prudko na brzdu, tak mi to nervalo ruce :D


Nebude to spíš o tom v jakém je auto stavu? Kromě toho posilovače samozřejmě ;)

tak nejde ani o to, v jakem to je stavu, ale prave myslim, ze to jsou 2 uplne rozdilna auta..

Cody
Klouček
Klouček
Příspěvky: 165
Registrován: 13 čer 2009 17:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod Cody » 17 lis 2009 12:27

Měl sem D16A8,D16Z5 a 3x B16A1,momentálně budu kupovat čtvrtou B16A1.D řada nejede zle,ale jak člověk pozná EE8 je vymalováno *fin*
K těm swapům...není to spíše znouzecnost?
Polazené EE8 nemůže konkurovat ED9,byt se swapem a švihadlama :D

Uživatelský avatar
myst
Klouček
Klouček
Příspěvky: 143
Registrován: 18 čer 2009 18:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod myst » 17 lis 2009 16:45

jak jsi na neco takovyho prisel???? na zaklade ceho to nemuze konkurovat? na zaklade stejneho motoru, stejneho vykonu a lehci vaze? to vis ze to muze konkurovat - konkretne swap crx VZDYCKY konkuruje, pokud to neudelal nejakej lamer a nebudou vypadavat poloosy.

mam swap, motor, prevodovku, vstriky, spojku, napravu, budiky, tapecy, elektricky okynka, elektricky zrcatka, vtecovou kapotu - rekni mi, cim se lisi? ano jenom kastli, jinak je to stejnej SiR jako EE8, mam nizsi vahu - tak mi jeste rekni, proc bych nemela konkurovat? =)))))))
In VTEC we trust
Honda CRX 1.6 VTEC cca 160hp
Honda Prelude 2.2VTi 185hp

Uživatelský avatar
Minor
Správce fóra
Správce fóra
Příspěvky: 1706
Registrován: 08 čer 2009 20:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod Minor » 17 lis 2009 17:35

Samotná kastle je víceméně stejně těžká, ať už jde o EE8 nebo ED9. Ony i ED9 byly v roce 88 lehčí než v roce 91.
Ty vtecy mají prostě těžší agregáty a kromě toho, co napsala Myst, taki třeba silnější stabilizátor, o něco mohutnější spodní ramena a tak, ale celkově nebude váhový rozdíl mezi EE8 a swaplou ED9 moc velký.
Minor@honda-club.cz, 737574121, ICQ 225505717

Uživatelský avatar
pepo crx
Žáček
Žáček
Příspěvky: 275
Registrován: 24 čer 2009 10:23
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod pepo crx » 17 lis 2009 21:06

Tiež by som povedal že swapnutá ED9 musí vážiť +/- približne toľko čo origo EE8 *dumat*

to Myst: neskúšala si Tvoje autí niekde na mostovej váhe odvážiť? Moja EE8 v origo stave + muzika 2 zosíky + woofer vážila nejakých 1030 kg, teda bez muziky približne ukážkových 1010 kg ako podľa papierov... *fin*
enjoy VTEC

Uživatelský avatar
cocks
Klouček
Klouček
Příspěvky: 132
Registrován: 29 říj 2009 15:15
Bydliště: okres Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod cocks » 17 lis 2009 23:13

Minor píše:Samotná kastle je víceméně stejně těžká, ať už jde o EE8 nebo ED9. Ony i ED9 byly v roce 88 lehčí než v roce 91.
Ty vtecy mají prostě těžší agregáty a kromě toho, co napsala Myst, taki třeba silnější stabilizátor, o něco mohutnější spodní ramena a tak, ale celkově nebude váhový rozdíl mezi EE8 a swaplou ED9 moc velký.


tak jaktože je akcelerační rozdíl tak velký ? vždyť Chucky si mě dal jako takovej malinkatej předkrm...... *cry*
CRX VTEC - celoživotní prokletí..ale krásný.

Uživatelský avatar
cocks
Klouček
Klouček
Příspěvky: 132
Registrován: 29 říj 2009 15:15
Bydliště: okres Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod cocks » 17 lis 2009 23:14

pepo crx píše:Tiež by som povedal že swapnutá ED9 musí vážiť +/- približne toľko čo origo EE8 *dumat*

to Myst: neskúšala si Tvoje autí niekde na mostovej váhe odvážiť? Moja EE8 v origo stave + muzika 2 zosíky + woofer vážila nejakých 1030 kg, teda bez muziky približne ukážkových 1010 kg ako podľa papierov... *fin*


já to vážil na váze s půlkou nádrže bez řidiče jinak se vším všudy a nějakých cca 1050 kg možná trochu víc...
CRX VTEC - celoživotní prokletí..ale krásný.

Cody
Klouček
Klouček
Příspěvky: 165
Registrován: 13 čer 2009 17:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod Cody » 17 lis 2009 23:59

Myslel sem a psal jsem to o polazeném originálu EE8,a ta znouzecnost byla myšlena že "každý by chtěl EE8,ale po marném hledání jdou formou swapu".


jinak je to stejnej SiR jako EE8....sir se do evropy nedovážel,ale japonská verze ef8 byla Sir,kde bylo tuším 128 kw a klimatizace,ale opravte mě pokud se pletu :)


Zpět na „Pokec / Discussion“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů