SWAP B16A2
Moderátor: Minor
Re: SWAP B16A2
Parada, chybi naprosty detaily, remenice bude jiste odlehcena a jednodrazkova.A budes vubec jezdit na E85?
Re: SWAP B16A2
Robo23x píše:motor pekný... ale ten červený silikón pod vikom ventilov a aj na vani sa mi nepáči
Takhle jsem ten motor přivezl, takže práce na něm teprve začne, víko a ostatní doplňky přijdou samozřejmě do modra, červený silikon přijde oříznout a dál budu používat ten černý (stejně je kvalitnější), takže ten se ztratí. Musím zkontrolovat ventilové vůle, zkontrolovat hlavu, rozvody, vodní pumpu atd. atd., dál napasovat sání i výfukové svody. Práce začne až po honday, do té doby D16Z5, který bude pak na prodej.
Re: SWAP B16A2
J!R! píše:Parada, chybi naprosty detaily, remenice bude jiste odlehcena a jednodrazkova.A budes vubec jezdit na E85?
Pokusím se nějakou lepší řemenici sehnat (zatím je času dost), a co se týče E85 musím demontovat věci ze stávajícího motoru a poté to přehodit na nový, takže myslím že budu. Pokud ne budou potřebné části k úpravě motoru na E85 také na prodej.
Re: SWAP B16A2
Dalpol D8 píše:Robo23x píše:motor pekný... ale ten červený silikón pod vikom ventilov a aj na vani sa mi nepáči
Takhle jsem ten motor přivezl, takže práce na něm teprve začne, víko a ostatní doplňky přijdou samozřejmě do modra, červený silikon přijde oříznout a dál budu používat ten černý (stejně je kvalitnější), takže ten se ztratí. Musím zkontrolovat ventilové vůle, zkontrolovat hlavu, rozvody, vodní pumpu atd. atd., dál napasovat sání i výfukové svody. Práce začne až po honday, do té doby D16Z5, který bude pak na prodej.
tak to má byť



- Petk@
- Šéfík!:)
- Příspěvky: 1124
- Registrován: 09 čer 2011 09:14
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: SWAP B16A2
vypadá dobře taky se na to v bližší době chystam jen na D. motoru
čim jsi to lakoval příde mi to i stejnej odstín jako mám natřený ramena a časti podvozku a chtěl bych tak i víko a frobnosti v motoru
díky 



Re: SWAP B16A2
Je to klasická barva na auta - báze, to znamená jedná vrstva stříkání a hotovo, žádný lak přes - odstín RAL 5010, taky s tím mám natřený skoro všechno
. Na Déčku to mám komaxitem v odtínu 5010 ten drží v poho, takže uvidím co udělá tohle.

Re: SWAP B16A2
Motor přípaven a odvezen do servisu Václav Hladík v Ústí nad Labem, instalace může pomalu začít. Ve středu mi přijdou redukce silentbloků na motor. Redukce OBD0 na 0BD1 je už doma, teď už jen čekám na redukce spojky - lanko hydro spojka a může to vypuknout
.

- martas CRX
- CRX velení
- Příspěvky: 529
- Registrován: 23 říj 2009 21:44
- Bydliště: Říčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: SWAP B16A2
Teda klobouk dolu
vypadá to fakt suprově !!!!
Už jsem zvědavej na další fotky






Honda CRX je láska na celý život !!!
Re: SWAP B16A2
Dalpol D8 píše:Motor přípaven a odvezen do servisu Václav Hladík v Ústí nad Labem, instalace může pomalu začít. Ve středu mi přijdou redukce silentbloků na motor. Redukce OBD0 na 0BD1 je už doma, teď už jen čekám na redukce spojky - lanko hydro spojka a může to vypuknout.
´=
Pekne pekne.....se vsadim ze uz ted mas problemy se spanim a to pockej, az se bude blizit den "D"

Re: SWAP B16A2
J!R! píše:Dalpol D8 píše:Motor přípaven a odvezen do servisu Václav Hladík v Ústí nad Labem, instalace může pomalu začít. Ve středu mi přijdou redukce silentbloků na motor. Redukce OBD0 na 0BD1 je už doma, teď už jen čekám na redukce spojky - lanko hydro spojka a může to vypuknout.
´=
Pekne pekne.....se vsadim ze uz ted mas problemy se spanim a to pockej, az se bude blizit den "D"Jinak ty svody nejsou serie ne?
Ne, série to není, série jsou litinový, už jsem to zjišťoval, ale co je to zač to nevím. Každopádně nejsou tak dlouhý.
Re: SWAP B16A2
pekné...... a zvody sú z B18C4 

Re: SWAP B16A2
Už mám doma všechny věci, příští týden začne výměna. Postupně budu přidávat fotky.
Re: SWAP B16A2
http://www.tuner-junction.com/TJForum/honda-chassis-electrical/5330-99-00-civic-si-cluster-swap-into-88-91-crx.html Podle tohoto bych i řekl, že stačí prohodit ty senzory...Ale stopro by to mohl vědět StreetKid....Jinak o budíkách jsme se už bavili...mám tam C5G VTi, fungují dobře, ale chce to doladit kapličku, protože jsou špatně tvarované...třeba C6G i ITR je mají správně (při pohledu z boku, jsou nahoře široké, dole úzké) avšak C5G to má obráceně, ale vše se dá doladit
Jak se mi dostanou budíky z S2K či ITR za dobrý peníze, nacpu je tam okamžitě
Jinak nevím proč se tu ptáš znova na problémy, když jsem je všechny popsal v článku





Re: SWAP B16A2
Uvědom si kde děláš, tobě se věřit nedá
. Určo se ti ještě ozvu, až se bude zapojovat neboj
.


Re: SWAP B16A2
Tak teď ses mě dotkl
Mně už nevolej




Re: SWAP B16A2
Ahoj, tak včera tj. 31.5.2012 to začalo, vyndání motoru proběhlo docela úspěšně a rychle - žádný problém. Problémy začaly následujícího dne tj. 1.6.2012 při usahování motoru B16A2 do držáků D16Z5, i když jsem koupil swap kit B16A2 - tak je to k ničemu z tohoto svapu lze použít pouze zadní silentblok a to ještě po velké úpravě držáku na motoru, fotky přidám.
K silentblokům bych dodal, že jsou to vyloženě vyhozené peníze, všechno se musí předělat a převařit, takže pokud se do toho budete někdo pouštět, doporučuji nekupovat a upravit stávající, je to jednodušší a rozhodně to vyjde levněji. Snad uplně nejhorší je silentblok na převodovce, ten je vyroben úplně origo a manuálně (flexa, vrtačka, bruska, plech - jestli se tomu dá tak říkat 1,2 cm tlustý). Silentblok na pravé straně motoru, při pohledu ze předu, lze použít origo, bez předělání, ten sedí (naštěstí - podle toho lze usadit celý motor).
Motor byl několikrát venku pořád nahoru dolu - zkusit, změřit, uříznout, zavařit a nasadit a opět motor dovnitř. Pěkně strávené odpoledne, doporučuji a pro servismany pěkně strávený den
.
K silentblokům bych dodal, že jsou to vyloženě vyhozené peníze, všechno se musí předělat a převařit, takže pokud se do toho budete někdo pouštět, doporučuji nekupovat a upravit stávající, je to jednodušší a rozhodně to vyjde levněji. Snad uplně nejhorší je silentblok na převodovce, ten je vyroben úplně origo a manuálně (flexa, vrtačka, bruska, plech - jestli se tomu dá tak říkat 1,2 cm tlustý). Silentblok na pravé straně motoru, při pohledu ze předu, lze použít origo, bez předělání, ten sedí (naštěstí - podle toho lze usadit celý motor).
Motor byl několikrát venku pořád nahoru dolu - zkusit, změřit, uříznout, zavařit a nasadit a opět motor dovnitř. Pěkně strávené odpoledne, doporučuji a pro servismany pěkně strávený den

- Přílohy
Re: SWAP B16A2
Ještě vyfotím konečnou verzi vyrobeného silentbloku a pak další a další a další .... 

Re: SWAP B16A2
Držím palce a těším na výsledek!
vypadá to na slušnou fachu 


Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti