Nejvykonejsí sání vzduchu?
Moderátor: Minor
- mrni
- Miminko

- Příspěvky: 61
- Registrován: 25 čer 2011 12:12
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejvykonejsí sání vzduchu?
jestli to sou spoon litaky,tak davat 12k za jeden je trochu zbytecny,ne?jinak kola sou to paradni
taky premejslim o podobnejch
Re: Nejvykonejsí sání vzduchu?
-
Naposledy upravil(a) Kyon dne 22 pro 2013 00:59, celkem upraveno 1 x.
Re: Nejvykonejsí sání vzduchu?
Motor je uplne po kompletnim GO:) a sani ma celkem vliv kdyz jsem delal motory do skodovek a zkouseli jsme je na valcich tak jenom upravou sani stoupal vykon o 12 koni kazdej kun dobrej de me tak nejako o to aby to auto dobre vypadalo...a k pneu me se to takhle libi v zatackach to drzi ve 130 neni problem prolitnout pomerne vostrou a vazne nechci kupovat ted nove gumy kdyz me tyhle jeste sezonu vydrzej

Kazdej me rika ze do ni rvu jen prachy a ze je to auto k hovnu 
Re: Nejvykonejsí sání vzduchu?
Slávek píše:Motor je uplne po kompletnim GO:) a sani ma celkem vliv kdyz jsem delal motory do skodovek a zkouseli jsme je na valcich tak jenom upravou sani stoupal vykon o 12 koni kazdej kun dobrej de me tak nejako o to aby to auto dobre vypadalo...a k pneu me se to takhle libi v zatackach to drzi ve 130 neni problem prolitnout pomerne vostrou a vazne nechci kupovat ted nove gumy kdyz me tyhle jeste sezonu vydrzej![]()
Tak kup origiál sání co tam má být s kn vložkou a bude to vypadat hezky:-)ale nejdřív by to chtělo ten motorák umýt

Re: Nejvykonejsí sání vzduchu?
Svata pravda uz jsem resil nejake prostredky na vycisteni ale jednak co mam zkusenosti tak vystrikat hasicakem
ale to se me nechce
takze premejslim nad necim co fakt ucinkuje a d a se to bezne koupit jelikoz jak jiste vis tak ono to moc dolu nejde
(ale to uz je jina vec nez sani) ano s tim orig to psal tusim uz minor bo nekdo zvazuju to vsechno 
Kazdej me rika ze do ni rvu jen prachy a ze je to auto k hovnu 
Re: Nejvykonejsí sání vzduchu?
Kup si Carlan,je ředitelný ale v tvém případě bych ho neředil,nejdříve si igelitkou či ničim jiným zakrej alternátor,rozdělovač,pojistkovou skříň a v tvém případě i filtr,nasříkej carlan po celém motorovém prostoru(můžeš aplikovat i na teplý motor)nech tak 20 minut působit,poté si vezmi štětec a špínu s ním dostaneš hezky dolu,tam kam se nedostaneš tak použij delší zahnutý štětec až to budeš mít tak spláchni wapkou ale pozor na to,nemiř wapkou z blízkosti na kontakty atd.No a pak je dobré auto nestartovat ale vyndat kabely od svíček,vyfoukat šachty vzduchem,elek.kontakty a vůbec celý motorák vyfoukat vzduchem.A hurá domů 

Re: Nejvykonejsí sání vzduchu?
Dik za radu mrknu po tom
Kazdej me rika ze do ni rvu jen prachy a ze je to auto k hovnu 
- PAKO
- CRXař

- Příspěvky: 495
- Registrován: 24 led 2011 14:31
- Bydliště: Praha-Běchovice,Škvorec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejvykonejsí sání vzduchu?
Slávek píše:Motor je uplne po kompletnim GO:) a sani ma celkem vliv kdyz jsem delal motory do skodovek a zkouseli jsme je na valcich tak jenom upravou sani stoupal vykon o 12 koni kazdej kun dobrej de me tak nejako o to aby to auto dobre vypadalo...a k pneu me se to takhle libi v zatackach to drzi ve 130 neni problem prolitnout pomerne vostrou a vazne nechci kupovat ted nove gumy kdyz me tyhle jeste sezonu vydrzej![]()
tady nejde o gumy,ale jak jsou obuty. Tuzing Tuzing Tuzing....aneb jak z dobrého udělat sr...
Re: Nejvykonejsí sání vzduchu?
Ja to pochopil ale jak rikam me se to tak libi a hump to podrzi neboj se je tam velkej ted ti nereknu kolik jelikoz si to nepamatuju ale takhle obuty tam bejt muzou
me se libi styl mayday garage jestli to znas a tam je takhle maj diky za radu ale takhle si to necham 
Kazdej me rika ze do ni rvu jen prachy a ze je to auto k hovnu 
- PAKO
- CRXař

- Příspěvky: 495
- Registrován: 24 led 2011 14:31
- Bydliště: Praha-Běchovice,Škvorec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejvykonejsí sání vzduchu?
bez komentáře
Re: Nejvykonejsí sání vzduchu?
-
Naposledy upravil(a) Kyon dne 22 pro 2013 00:58, celkem upraveno 1 x.
Re: Nejvykonejsí sání vzduchu?
Co se týká pneumatik tak musím dát za pravdu PAKOvi. Tohle je dobý leda tak na předváděčku někde na tuning cupu, ale na pořádný ježdění to zrovna moc není, ale pokud se ti to tak líbí a vyhovuje ti to, tak není co řešit.
Ohledně toho zisku 12 koní jen pomocí sání u škodováckýho motoru sem docela skeptickej. Pokud se jednalo o motor ze 120, tak by to byl nárůst skoro o 20% a tomu moc nevěřím. Nahnat na atmosférickým motoru 20% výkonu navíc už dá celkem zabrat a musí se upravovat poměrně víc věcí než jen sání.
Ohledně toho zisku 12 koní jen pomocí sání u škodováckýho motoru sem docela skeptickej. Pokud se jednalo o motor ze 120, tak by to byl nárůst skoro o 20% a tomu moc nevěřím. Nahnat na atmosférickým motoru 20% výkonu navíc už dá celkem zabrat a musí se upravovat poměrně víc věcí než jen sání.
- PAKO
- CRXař

- Příspěvky: 495
- Registrován: 24 led 2011 14:31
- Bydliště: Praha-Běchovice,Škvorec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejvykonejsí sání vzduchu?
na litrovím i 13ce šáde ,změna koncepce sání udělá hodně ,když si představíš umístnění klapky ...cesta přez ní dolů směsi ,bác stěna prudká zatáčka 90 stupňů a pak se rozeběhnout do příslušného válce.Jo dá se odladit litrovej 8ventilovej šáde motor i na 150-160kobyl ...ale tam zustane jen na oko blok. výdrž 100-1500km pak go . Honda bohužel má sání již od série kvalitní ,tam se dá doladit,vyměnit klapka.Přidat k tomu stavitelná rozvodová kola,případně vačky(ale to je další level) .svody a výfuck pro dobrý výplach. jinak kouni k RASTA ,jak upravit sání lacinou cestou.
Re: Nejvykonejsí sání vzduchu?
Ano koukal jsem na to jak to delal moc sikovnej clovek. No a co se tyka tej 130 tak to byl skolní projekt vzdy se rozebral motor udali se upravy a zmeril se ke konci byla daan ostra vacka snizena hlava ,zvetsene sací potrubí to bylo z kupatka aj klapka se dala z kupatka vsechno se to poradne spasovalo potom se sehnali T ckove pisty stocil se setrvacnik sehnala se zebrovana olejova vana pak se dala klika z fabie nebo z octavky (ted si nejsem jsitej ktere auto ji melo koncepcne stejnou akorad lehci a pevnejsi ) vyvjeva z oktavky a nakocnec se sehnalo turbo ze seat cordoba(mozna tolledo) tusim tim si nejsem jistej pokusim se sehnat grafy az se potkam s mistrem a naskenuju je je tam vzdy seznam uprav a vedle toho prubeh testu
(snad jsem na nic nezapomel) a co se tyka tech gum mrknete na youtube a napiste si tam MATYCRX a uvidite jak s nima jel na okruhu v brne a pak napiste (a nakonec shanim orig airbox maty ho ma snad jeste doma psal takze to bude bez investic akorat za tu vlozku od k&n) 
Kazdej me rika ze do ni rvu jen prachy a ze je to auto k hovnu 
Re: Nejvykonejsí sání vzduchu?
a jeste k tomu karbci myslim ze uz byl dvoukomorovej a pretryskoval se a daval se jinej difuzor ale ted nevim fakt co to bylo zac.( ale vse to je jeste sani)
Kazdej me rika ze do ni rvu jen prachy a ze je to auto k hovnu 
Re: Nejvykonejsí sání vzduchu?
PAKO: máš pravdu, trochu sem pozapomněl, že sání i výfuk jsou v serii na škůdce řešený trochu nešťastně nad sebou, takže sací kanály jsou ohlý pod dost ostrým úhlem a navíc je sání permanentně ohřívaný od svodů, který mají společnou větev pro 2 a 3 válec, což taky není zrovna nejšťastnější řešení, takže úpravy těhle komponent budou asi opravdu docela znát.
- PAKO
- CRXař

- Příspěvky: 495
- Registrován: 24 led 2011 14:31
- Bydliště: Praha-Běchovice,Škvorec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejvykonejsí sání vzduchu?
koukal jsem se na to video,za prvé nevím na čem jel ,za druhé ideální stopu využíval málokdy,nebo do ní najížděl takovím divným způsobem,bylo to takové lážo.K těm kolum když si je chceš tak hájit.Protože bordy moc roztažené ,tak neplní přesně to co by pneumatika měla dělat.A to že styčná plocha vůči disku který se v ose pohybuje do stran drží pořád stopu a není tolik namáhán a smýkán do stran. To máš jak z houpačkou. Zavěšená na dvě lana v úhlu 90stupňu. Bude se houpat klasicky,dopředu dozadu ale bez problémů i do stran.Roztáhneš li lana v závěsu od sebe-do Vé. Efekt houpání do stran pomine. Čím pevnější pneu v tomhle ohledu je tím více ztrácí adhezi působí li na ně boční síla. Můžeš namítnout "proč tedy včichni nejezděj na vysokejch balonech" .Rozdíl mezi 65 35 profilem je v konstrukci. Už jen tlouštka 65 na bočnici a 35 napoví. A taky složení podvozku je jiné k daným rozměrům pneu.(rozměry v TP nejsou jen pro buzeraci tunerů,ale pro bezpečnost okolí). Neboj se nejsi první ani poslední.Mnohokrát to začlo přesvědčováním že takhle obuté kola mají lepší jízdní vlastnosti .Stačí položit jednoduchou otázku ,proč na závodních autech se to nepoužívá. Nechat dotyčného o tom přemýšlet. A většinou po nějaké době kola vymění a získá tu zkušenost ,že sám pak podobně obuté kamarády přesvědčuje aby to vyměnili a užili si jízdu.
Re: Nejvykonejsí sání vzduchu?
PAKO : ja to chapu me to vysvetlovat nemusis neco o gumach vim ale jendak kdyz dam normalni rozmer tak uz to nebude sluset vytazenejm lemum a na tom videjku jel na techto gumach co tam jsou a proste ber to tak ze tam jel poprve tak asi ani ty by jsi nejel idealni stopu . (Nevim jestli kdyz mas v avataru tu formulku co ma obsah tusim 1,3 nebo tak) jesstli zavodis nebo neco ale myslim si zena amatera jel dost slusne. Neco o autech vim ne treba o hondach ale gumy se nijak nelisej.A nejsem zadnej pirat silnicabych si nekde rozbijel hubu kuli gumam rikam ti ze me to staci a ty kola tomu proste seknou a kdyz bych na ty kola dal gumy jake maj bejt tak se me tam nevejdou!
(a co se tyka gum ze s tim nejezdej zavody... tak par aut na drifty jsem s tim videl ano chapu take proc ze to je tvrdsi. proste jezdit se s tim da a luxusne teda dle meho nazoru.Ale take rikam ze jsem to nikdy nezkousel do extremu .Ja se tady hadat nehodlam
proste me se libi racing styl a chapu ze ty kola takove mozna pro vas nejsou ale podle me to vypada sportovne a slusi to tomu tot vse
(kola delaj auto) klidne si tady udelej anketu komu se ty kola obuty na tom libjej a komu ne 
Kazdej me rika ze do ni rvu jen prachy a ze je to auto k hovnu 
Re: Nejvykonejsí sání vzduchu?
nehadajte sa o tom, nema to zmysel, povedali ste si nazory a stacilo 
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů
