Já si nemyslím že je to drasťárna jen bych sundal celý sání před klapkou a stříkal to tam s citem. A hlavně bych po tom asi nechal motor delší dobu běžet třeba kdybych přijel dom udělal to tak bych s ím šel jet někam aspoň tak na 10 km aby se mi nestalo jak to tam psal že mu zůstala voda v sání aby mi to tam nezačlo reznout. A pak si myslím že je to v pohodě. Protože auta na rally to používaj jak to tam psal při vstiku paliva to vstříkne i vodu a v tý vysoký teplotě se okamžitě voda rozloží na 2xH2 a O2 víc se natlakuje válec a v podstatě to i zlepší hoření jedná se vlastně o kyslík a vodu. tak proč ne..
Tak o tom slyšim prvně ale logicky, když pára rozpustí karbon, tak si ten rozpuštěnej karbon představuju jako hustou lepivou hmotu která taky musí někudy ven ne?
To je fakt s tou vodou,mám to na jednom autě vyzkoušený,účel to splní,jenje důležitý mít zahřátej motor,a pak to teprv držet na otáčkách,ta chemie v servisu udělá stejnou službu,jen má vedlejší účinky.
No, bavil jsem se o tom s klukama a napadlo nás, co když tím budou odpadávat kousíčky karbonu ve válci a zadřou se do pístu? Existuje ještě jedna možnost, prodávaj takovou tekutinu která se nalije do 50l benzínu a ona pak postupně uplně rozpustí všechen ten karbon, stojí prej asi 170kč, zjistim jak se to jmenuje...