Rozdily mezi civikem 4g a cerem
Moderátor: Minor
-
- Miminko
- Příspěvky: 2
- Registrován: 21 srp 2010 03:25
- Kontaktovat uživatele:
Rozdily mezi civikem 4g a cerem
Cau, jsem tady relativne novy. Momentalne vlastnim bilou hondu 4g konkretne verzi Si s motorem D16A6. Nic mene se co nevidet chystam ke koupi Crx a jak jinak nez s motorm B16a chtel bych ee8, v co mozna nejvic seriovem stavu. Ted, ale zpatky k tematu. Nekde tusim, ze to zrovna bylo na strankach honda clubu, ze vsechna Cera maji kovanou kliku jiz v serii, tak se mi naskytla otazka palti totez i pro civika?
Re: Rozdily mezi civikem 4g a cerem
či je v crx kovaná síce neviem, ale rovnaká motorizácia, rovnaká výbava. nevidím dovod preco by to malo byt inak u civica ako u crx 

enjoy VTEC
Re: Rozdily mezi civikem 4g a cerem
Motory B16A1 mají kovanou kliku, ať už jsou v crxku nebo v civicu. Motory řady D ji mají myslím taky kovanou, ale ono to není tak podstatné, je to jen způsob výroby kliky. Podstatné v tomto případě je, že motory řady B bez úprav vnitřností vydrží přeplňování do cca 300 koní (v cca 360 se prý začínají bortit sériové ojnice), zatímco u motorů řady D je ten limit mnohem níž, tam jsou ty ojnice prostě slabé a moc nevydrží.
S tou kovanou klikou je to spíš o tom, že řada "znalců" prohlásí, když slyší, že chceš nějak upravovat motor, že si musíš pořídit kovanou kliku, aniž by tušili, že ona tam z výroby už kovaná je:)
Co jsem četl, tak upravený motor řady B vesele jezdil se sériovou klikou i při výkonu přes 800 koní:)
S tou kovanou klikou je to spíš o tom, že řada "znalců" prohlásí, když slyší, že chceš nějak upravovat motor, že si musíš pořídit kovanou kliku, aniž by tušili, že ona tam z výroby už kovaná je:)
Co jsem četl, tak upravený motor řady B vesele jezdil se sériovou klikou i při výkonu přes 800 koní:)
Minor@honda-club.cz, 737574121, ICQ 225505717
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti