

Přemýšlím o jeho koupi majitel je odemě ale 500km daleko tak abych nejezdil zbytečně tak se radši tady nejdřív zeptám. Předem děkuju za odpovědi

Moderátor: Minor
J!R! píše:Cau.Neznam, ale z UH ci okoli je uzivatel PIWEL, tak mu napis sz, zda ji nezna.Jinak nevypada zle, ale fotky nic moc.Docela me udivuji vyhrivany sedacky a predni odstrikovace svetel.
J!R! píše:Cau.Neznam, ale z UH ci okoli je uzivatel PIWEL, tak mu napis sz, zda ji nezna.Jinak nevypada zle, ale fotky nic moc.Docela me udivuji vyhrivany sedacky a predni odstrikovace svetel.
Davous píše:J!R! píše:Cau.Neznam, ale z UH ci okoli je uzivatel PIWEL, tak mu napis sz, zda ji nezna.Jinak nevypada zle, ale fotky nic moc.Docela me udivuji vyhrivany sedacky a predni odstrikovace svetel.
ty sedačky a ostřikovače se tu už řesily. je to vybava pro jakousi zemi. jinak bylo na prodej nedavno co tak vim nekde se tu uz o nem dost psalo
PIWEL píše:tak já povím co vímbylo nebylo, žil pán (říkejme mu třeba Janek) který měl štěstí na nákup aut cca o 80% níž z tržní ceny (E30ku za 5000, jedno CRX za 10 000, minibike za 200 a tady to CRX prej za 15 000) a víceméně obratem (samozřejmě ještě něco pojezdil, upravil, potunil a zkurvil
) prodával za normální ceny...stejný případ je toto CRX...poprvé jsem ho viděl jako čistou sériovku, oči mi vypadli z důlku když jsem viděl ty ostřikovače a vyhřívané sedačky a já Jankovi pogratuloval a ptal se na cenu...když mi řekl že to koupil za 15 000,- myslel sem že to semnou sekne...krásná sériovka, motor vypadal zdravě, nikde nepotečený, kastle rezavá taky nebyla...a taky říkal že tady ta nepujde z domu...NIKDY
a asi o 2 týdny později vidím na bazoši inzerát...auto už mělo přidělané LED svícení a zalepené zadní světla (jak je to na fotkách vidět)...cena byla nějakých 48 000 mám pocit...potom postupně snižoval a co vím, tak naposled (ještě kdžy ji prodával Janek) byla za 35 000...jestli si dobře pamatuju tak nemá zaplacenou EKO, 101kw je podle mě blbost, je tam klasika D16Z5 a že by to mělo oproti té mojí nějak jiný zvuk nebo jízdní projev se říct nedá...no takže pán který ji inzeruje teď se buď nechal nějak napálit a chce dostat těch 35 000 nazpátek, nebo to zkouší Janek prodat přes někoho jiného, protože Janek je tady celkem známá firma...není problém ji zajet omrknout, můžu to zkusit domluvit na víkend - projet a nafotit, mám to 17km
PIWEL píše:no, špionážní mise proběhla úspěšněale zjištění nic moc...jak jsem psal předtím, tak Janek je víceméně pořád majitelem auta, ikdyž ho od něj prej koupil jeho syn, který vystavil ten inzerát...je vybodovaný a tak prodává dál (nechápu proč ho teda od otce kupoval
) byl jsem překvapený že auto bylo špinavé (viz fotky) přece když někomu jedu ukázat auto které chci prodat, tak si dám záležet aby už na první pohled vypadalo dobře, už jenom to o majiteli něco vypovídá...)
teď teda k autu a začnu tím lepším
- ostřikovače světel
- vyhřívání sedaček
- komplet v elektrice, okna, zrcátka a šíbr
- téměř bez koroze
- pěkné kola + dobré gumy (zimní)
- nové kotouče a desky na všech kolech
- zachovalý interiér (až na chybějící gumu pod nohama řidiče)
- v TP psaných 101kw
- bourané asi nebylo
-
to by bylo asi tak všechno...teď přijde to horší
- ostřikovače světel nefungují (nebo ani jeden z nás neví jak se zapínají)
- i když má nově dané brzdy, tak při brždění šíleně cuká volant (možný problém se silentbloky nebo čepy)
- majitel říkal že jsou na nějakém ramenu špatné "gumy" (rozuměj silentbloky)
- v TP psaných 101kw
- najeto 261 844km
- motor na volnoběh skáče v rozmezí 800-1700 otáček i po zahřátí (volnoběžný ventil, nebo podle majitele teplotní čidlo)
- NEMÁ ZAPLACENOU EKODAŇ
- převodovka mi přišla až nesnesitelně dlouhá (skoro jako 1.5ka ekonom)
- motor byl celý potečený od oleje (majitel prej včera zapomněl našrubovat víčko od oleje a jel někam bez toho víčka)
- rezavé "něco" na chladiči
- majitel vůbec neví kdy byly dělané rozvody, takže to by byla první investice abych si byl jistý že to bude dál šlapat
- lehce chycené zadní lemy (už někdy byly spravované)
- lehce klepou ventily
- drobné kosmetické vady, levý přední blatník (kousek odlouplého laku), řidičovi dveře (patrné na fotce), špatně přichycený zadní nárazník na levé straně, nesmyslná "folie" na zadních světlech
- auto blyo zřejmě kdysi vybaveno předníma mlhovkama, ale co si pamatuju tak tam nebyly ani když jsem to auto viděl poprvé
- klasika - nefunguje 1. a 2. stupeň ventilace
závěr bych z toho vyvodil takový - já bych za to víc než 30 000 nedal (a i to se mi zdá dost - optimum by bylo 20-25 000), protože nemá eko, nutně budou potřeba udělat rozvody, určitě něco na podvozku, motor bude potřebovat taky poléčit, už jenom kvuli tomu volnoběhu a ventilům...
doufám že jsem ti s rozhodnutím pomohlale ještě počkej na reakce ostatních členů
PS jestli chceš fotky v originální velikosti a kvalitě tak se ozvi
PIWEL píše:čekat se vyplatíjá na tu svou čekal 5 měsíců od doby co jsem se svezl v prvním CRX...
bendy777 píše:Zdravím chlapico si myslíte o téhle? neznáte jí třeba někdo?
http://auto.bazos.cz/inzerat/30655157/P ... da-CRX.php
Rád bych jí dal do kupy ale můj rozpočet je 40-50tisíc tak vůbec netušim jestli to výjdePředem děkuju za odpovědi.
Petk@ píše:bendy777 píše:Zdravím chlapico si myslíte o téhle? neznáte jí třeba někdo?
http://auto.bazos.cz/inzerat/30655157/P ... da-CRX.php
Rád bych jí dal do kupy ale můj rozpočet je 40-50tisíc tak vůbec netušim jestli to výjdePředem děkuju za odpovědi.
Blackburn píše:Nechci ti kazit radost, ale to crx nemá hodnotu 25000Kč.
V létě jsem se byl na něj podívat u původního majitele na Praze 6.
Myslím že jsme byli už po telefonu domluvený na 15000Kč.
Cero bylo obouchané ze všech stran. Narazníky jsou omačkané, popraskané. Motor nedržel volnoběh, oblitý od oleje. Byla sundavaná hlava motoru, ale asi neproběhlo všejak má. Všechny performance díly jsou hodně, ale hodně amatersky provedené. Vše se vyklalo. Interier, tedy vše co z něj zbylo zničené ruznými zásahy. Jelikož jezdilo nějaké hobby rallye tak podlaha zvošívaná, promáčklá dovnitř na několika místech. Vyfuk děravý, posvařovaný z několika dílů, svody jsou klasika EBAY, takže půlené, ve spoji foukaly (opravené asi nebude protože toto těsnění nelze koupit)
Mám za to, že tam měnil poloosy a nějaké věci, to bylo poznat. Nový majitel ani neřešil přepis, značky pořád stejné jak v Praze.
S rozpočtem co máš asi to CRX do kupy nedáš. Pokud nemáš dílnu, dobrého dodavatele a pudu plnou dílů
Blackburn píše:To auto vystřídalo 3 majitele za rok....něco na tom bude.
To hádání....auto asi nejede na všechny 4 válce. Což v tomto případě asi nebude elektronické, ale spíše to těsnění pod hlavou.
Já to chtěl jen na díly, ale i tak jsem to nevzal.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů