stale je ti to k nicemu

prevodovku muzes ponechat civicovou abys zachoval poloosy i hydraulickou spojku a zachoval poloosy,co se tyce zbytku je to u D13B2 motoru a kastle docela problem - je to vlastne kombinace OBD0(crx) a OBD1 (u 5g),dale je problem jak psal minor s vedenim benzinu,protoze 1,3ka nema ani cerpadlo v nadrzi a ani nadrz,vedeni z ni a elektriku k tomu uzpusobenou - tim padem musis sehnat 1,5 / 1,6kovou nadrz,pridelat hadici privod benzinu do motoroveho prostoru,k nadrzi pritahnout dva kabely na cerpadlo a menit motorovou elektriku,s tim,ze musis zachovat puvodni elektriku a pak elektriku z CRX,je to docela velka zbesilost ... mit 1,5kovyho c5g tak dotahnes tusim dva draty k rozdelovaci od ridici jednotky ... ale pokud bys mel zajem,mam takhle predelanyho c5g na 4bod,coz znamena,ze mam navic nadrz i elektriku k tomu uzpusobenou a muzu ti to poslat s tim,ze si akorat prepinujes konektor na rozdelovac...