Mlhové světlomety CRX2G
Napsal: 02 dub 2010 11:33
Na obrázku přikládám elektroschéma zapojení mlhových světlometů na CRX2G. Schéma je stejné pro ED9 i EE8.
mlhové světlomety jsou zapojeny přes spínací relé tak, aby se daly zapnout až po zapnutí parkovacích světlometů dle vyhlášky.
Ukostření světlometů se nachází na vnitřních stranách motorového prostoru ihned za světlomety, jsou to takové bílé plastové bloky.
Upevnění kostření mlhovek je provedeno očkem přišroubovaným ke stávajícímu kostření.
Napájení mlhovek je bráno z hlavní pojistkovnice v motorovém prostoru z pojistky č. 33, zelená 40A pro vnější osvětlení vozu.
Napájení relé je bráno od pojistky č. 8 10A v interiéru, pojistka pro parkovačky, přes vypínač kolébkový, který jsem umístil vpravo pod volant do úzké záslepky. U EE8 je vedle této záslepky ovládání zrcátek. Ukostření relé je provedeno ke kovové konstrukci přístrojové desky.
Dozaty rád zodpovím, vše je patrné ze shématu.
mlhové světlomety jsou zapojeny přes spínací relé tak, aby se daly zapnout až po zapnutí parkovacích světlometů dle vyhlášky.
Ukostření světlometů se nachází na vnitřních stranách motorového prostoru ihned za světlomety, jsou to takové bílé plastové bloky.
Upevnění kostření mlhovek je provedeno očkem přišroubovaným ke stávajícímu kostření.
Napájení mlhovek je bráno z hlavní pojistkovnice v motorovém prostoru z pojistky č. 33, zelená 40A pro vnější osvětlení vozu.
Napájení relé je bráno od pojistky č. 8 10A v interiéru, pojistka pro parkovačky, přes vypínač kolébkový, který jsem umístil vpravo pod volant do úzké záslepky. U EE8 je vedle této záslepky ovládání zrcátek. Ukostření relé je provedeno ke kovové konstrukci přístrojové desky.
Dozaty rád zodpovím, vše je patrné ze shématu.

