seřízení otáček
Napsal: 02 lis 2012 09:11
Nastartujeme a necháme motor ohřát na provozní teplotu.
Odpojíme konektor EACV.
Zjistíme stav otáček v klidovém režimu (bez puštěného topení, světel či vyhřívání zadního okna). Volnoběžné otáčky by měly být v rozmezí 650+- 50rpm.
Pokud nejsou, nastavíme tuto hodnotu pomocí plochého šroubu umístěného na tělese klapky.
Poté připojíme konektor zpět na EACV a vyjmeme pojistku č. 10 a provedeme reset ECU.
Motor v tomto stavu nechte běžet asi minutu. Otáčky by v klidovém režimu (bez topení, světel či vyhřívání zadního okna). Volnoběžné otáčky by měly být v rozmezí 750+- 50rpm pro SOHC a 800+-50 rpm pro DOHC.
Stejný postup můžeme aplikovat i s rozsvícenými světly a zapnutým vyhříváním zadního okna. Volnoběžné otáčky by měly být v rozmezí 750+- 50rpm pro SOHC a 800-50 rpm pro DOHC.
Dalším krokem je zjištění volnoběžných otáček v plném zatížení (puštěné topení, světel a vyhřívání zadního okna). Volnoběžné otáčky by měly být v rozmezí 780+- 50rpm pro SOHC a 800+-50 rpm pro DOHC.
Pokud vše souhlasí máme nastaveno .
Odpojíme konektor EACV.
Zjistíme stav otáček v klidovém režimu (bez puštěného topení, světel či vyhřívání zadního okna). Volnoběžné otáčky by měly být v rozmezí 650+- 50rpm.
Pokud nejsou, nastavíme tuto hodnotu pomocí plochého šroubu umístěného na tělese klapky.
Poté připojíme konektor zpět na EACV a vyjmeme pojistku č. 10 a provedeme reset ECU.
Motor v tomto stavu nechte běžet asi minutu. Otáčky by v klidovém režimu (bez topení, světel či vyhřívání zadního okna). Volnoběžné otáčky by měly být v rozmezí 750+- 50rpm pro SOHC a 800+-50 rpm pro DOHC.
Stejný postup můžeme aplikovat i s rozsvícenými světly a zapnutým vyhříváním zadního okna. Volnoběžné otáčky by měly být v rozmezí 750+- 50rpm pro SOHC a 800-50 rpm pro DOHC.
Dalším krokem je zjištění volnoběžných otáček v plném zatížení (puštěné topení, světel a vyhřívání zadního okna). Volnoběžné otáčky by měly být v rozmezí 780+- 50rpm pro SOHC a 800+-50 rpm pro DOHC.
Pokud vše souhlasí máme nastaveno .