Chcem upozornit ze niekde u mna nastala chyba, a neviem kde. Nefunguje automaticke zatvaranie a otvaranie okna (na vodicovej strane, spolujazdcova tymto nedisponuje)
Takze el. okna (aj klasicke svihadla).
Vyberaju sa v celku jednoducho, mate to za hodinku vybrate (obe strany)
1. Dat dole tapacir (8 srobikov celkovo)
2. Odstranit foliu (ak ju niekto ma)
3. Dat okno do dolnej polohy tak aby ste mali dve skrutky co drzia okno viditelne cez jednu malu dieru (predna) a tu velku dieru (zadna)
4. odsrobovat a vytiahnut okno
5. odskrutkovat 5 alebo 6 skrutiek ktore vidite na dverach (vsetko orech rovnaky ako na okno, taky mensi nepamatam si presne. Tie dve skrutky co su pod zrkadlom ktore vodia sklo nemusite davat prec.
6. Vytiahnut mechanizmus skrz najvacsi otvor.
Ked to mate vonku tak mate v podstate nepojazdne auto (jedine ze nekomu nevadi ze nema okno
)Takze, ti co nemaju el. okna ale len klasicke manualne tak zvolit nasledovny postup ...
1. Utret vsetko handrou
2. vycistit vsetko nejakym sprejom (cistic brzd, cistic skrtiacich klapiek a pod. )
3. premazat tam kde to treba
a mozte nahadzovat naspat.
ti co maju elektricke okna tak idu nasledovne:
1. Utret vsetko handrou
2. oddelit motorcek od kolajniciek
3. vycistit kolajnicky nejakym sprejom (cistic brzd, cistic skrtiacich klapiek a pod. )
4. premazat kolajnicky tam kde to treba
5. motorcek treba poutierat od vazeliny
Teraz pozor! oznacte si v akej polohe mate ulozeny stator! To je ta vrchna cast motorceka kt. je na dvoch sroboch. Ked ho date opacne, bude vam motorcek chodit do druhej strany!
6. mrozobrat motorcek ostane vam kryt+stator, samotny rotor, dva male uhliky spojene s pinom napajania, dve pruzinky a zvysne telo ktore uz nejde dalej rozobrat.
7. Vsetko dokladne vycistit, zasa cistic brzd a podobne su na to super. Dokladne treba hlavne tie male uhliky ktore su spojene pinom s kablami, a rotor a jeho dosadacie plochy s uhlikmi. Vsetko potom este prefukat.
8. Ked to mame, nechame preschnut pokial je to mokre.
9. skladame naspat. Najtazsia cast je nacpat tam tie male uhliky ktore stale vyskakuju nakolko su tam za nimi pruzinky ktore ich tlacia k rotoru. To pochopite ked uvidite. Naspat ich davame tak ze ich zatlacime na ich miesto a na spodku je maly vybezok za ktory ich zachytime aby sa nevysunuli uplne. Po vlozeni rotora ich torsku posunieme, postrcime az kym sa nepritlacia pomocou pruziny k rotoru. A pozor na polaritu statora
10. na sucho vyskusame
Dame motorccek naspat do premazanych kolajnic. Pružinu musime napnut tak aby pomahala oknu dohora. To znamena ze
Zakladadanie naspat nieje az take zlozite. Najprv si namontujete malu listicku, a potom zvysok.
Doteraz som neprisiel na to preco mi nefunguje
Este hodim video s vycistenym motorcekom (len ako tak preplachnuty, vyskusany 12V z nabijacky baterii ktora nevie dat poriadny prud
http://www.youtube.com/watch?v=FAMPo0YYkog
A takisto s celkovym aj premazanym motorcekom ...
http://www.youtube.com/watch?v=3fuWoU4E3SY
Tak mame mechanizmus, nahodime naspat okno. Komu sa neleni tak moze este precistit tesnenie vo vodiacich linkach okna. Nebyva spinave ale predsa ked uz mate vonku cele okno je dobre to spravit. Po tom ako ho vycistitie je dobre ho este namazat nejakym lubrikantom nakolko okno sa drhne a spomaluje hlavne kvoli tomu ze to tesnenie/vodiace linky robia dost velky odpor. Skoda ze som na to prisiel az teraz. Takze premazat vodiace linky a tesnenie a bude to ako nove (dufam)