-První co musíme udělat je to,že odšroubujeme plastový tunel (Levá strana jsou 3 šroubky,jeden je trošičku schovaný,uvidíte na fotkách,druhý je zboku a další je dole v oblasti řadičky též zboku,PRAVÁ strana totéž až na jeden šroubek schovaný pod kaslíkem,postačí kaslík/přihrádku otevřít a vybafne na nás šroubek).
-Po odšroubování nás čeká sundání koncovky řadící tyče (pokud máte originál opravdu je ŠROUBOVACÍ a pokud nemáte tak obvykle je taktéž šroubovací nebo je po stranách pod kroužkem na manžetu schováno pár červíků) pokud nepujde povolit nebo si chcete ušetřit práci a čas tak zařaďte R,2,4 rychlost aby jste mohli s plastovým tunelem hýbyt,nechte si samozřejmě otevřený kaslík/přihrádku u spolujezdce a pak po chviličce vyhrajete a tunel budete moct pootočit a oddálit od konstrukce palubní desky ve které je slavný panel topení.
-Následně musíte vyndat celej ten kus kde je popelní i rádio a to povolením 4 šroubků,které na vás koukají,následně odpojíte kabeláž od rádia a popelníku a vyndáte z kovové konstukce. Nyní se na Vás usmívá celkem statečné množství místa a čeká na vyjádření Vaší fantazie jak se poperete s držáčkem panelu topení (je umístěn vzadu,zespoda panelu,je tam křížový šroubek) a doporučuji držák vyndat jeste před vyndáním panelu.
-Následně zjistíte,že panel topení předem nevytáhnete a v případě pokusu hrozí opětovné rozlámání panelu nebo pořezání prstů o plechy a začne se panel topení chovat jako ježek v kleci...

... Takže nezbývá než sebrat statečnost a začít panel topení soukat dozadu,kde se bude trochu prát s vedením větrání,ale pokud šáhnete druhou rukou zezadu povede se Vám ho vysvobodit a přetočit a následně vytáhnout (z fotek by to mohlo být jasnější)
- následně příkládám foto které lanko zlobí a proč nemusí fungovat topení,ale fouká jen studený vzduch.
Tímto bych to asi ukončil aby to nezačalo vypadat jako věda
