prvni se vyjadrim k piskovani a komaxitovani.. pokud nemas uplne zname vsude tak bych se na to vykaslal, chtel sem to taky opiskovat, ale nakonec sem si rekl, ze je to proste zbytecne tak sem to rozhodil na dily co to slo a oskrabal ocelovym kartacem a smirkovym papirem a trochu odmastil. Predni brzdy sem mel ok, tak ty jsem moc nerozdelaval, s pistkem sem vubec nehybal a desticky tam sly stejne(ptz tam jsou nove menene). Normalne sem koupil malou plechovku Hammeritu a jel sem stetcem jak kral, prvni vrstva jeste takova nic moc, ale jak to zaclo usychat a lepit, tak druha uz to vsechno krasne prekryla.. nenatiral sem to zevnitr jakoze od kotouce, kde jsou desticky, to jsem povazoval za zbytecne.. To vzadu byla jina kapitola, pravou stranu uz sem mel doma rozebranou, ale levou nikdy.. Tak sem zacal levou, no kdybych vedel co uvidim

kotouc byl na jedne strane sjety jenom v pulce, desticky tam byly snad od vyroby a na pistku nebyla vubec zadna prachovka, takze ja se divim jak to vubec mohlo trochu fungovat.. takze do obchodu, koupit kapalinu, vzal sem FERODO DOT4 stala o 20kc vic.

medenou pastu na vsechny pohyblive casti trmenu a opravnou sadu FRENKIT na zadni trmeny, na jednu stranu nejakych 200kc TIMTO CHCI RICT, ze tu sadu moc NEDOPORUCUJU, na krabicce neni nikde vubec psane na jake je to modely, tipuju, ze to je tezce univerzalni sada. Velka prachovka na pistek tam sla nasadit po mocnem bojovani, stejne sem to nezvladl a musel to udelat kamos, kteremu to slo lip

male prachovky byly taky velke a neslo pres ne nasadit ty dlouhe hladke srouby.. jo a jeste sem kupoval nove ovzdusnovaky.. prava strana uz byla trochu lepsi, tam aspon byla ta gumicka(prachovka).. takze znova vsechno odsroubovat, pekne oskrabat, musim se priznat, ze ten hammerit sem dozadu natrel i na mastne mista od kapaliny a pretrelo to, tak uvidim co to udela

nechal sem to pekne schnout, kazdy den sem to chodil kontrolovat po praci, vzdycky sem si sedl v garazi a jeste sem to tak znovu trochu ponatiral.. zadni kotouce shodit, oskrabat a ke kamosovi sem to zavezl stahnout na soustruhu, nechtel sem kupovat zbytecne nove kdyz je to vzadu.. a pekne potom to naskladat zpatky, hodit kotouc(ktery sme predtim museli trosku odvrtat, nez sme to povolili), trmen s novyma destickama( ty plisky sem nechal stejne stare) a zapojit rucni brzdu ( kde mam obe nove lanka snad za 2200Kc, doporucuji povolit rucku v aute, nebo kdyz se potom zapoji jedna strana, tak to pretahuje druhou a spatne se to natahuje). Nasazet hadici a kryt, novy ovdusnovak a hotovo. Kazde kolo tak pekne nahazet nahotovo a pak jen nekoho zavolat at prijde na pomoc slapat.

Musim rict ze po vymene kapaliny je ted ta nadobka tak 3x svetlejsi

a slapat a slapat a slapat, nam to docela slo, ale furt se mi to zdalo malo, tak sem to jel projet, na druhy den sme to jeste parkrat obesli a uz to bylo ok tak jak predtim.. takze to je asi tak vse, rucka uz brzdi fakt jak nova a to ji mam uplne povolenou, ptz sem to jeste nepritahoval a asi ani nebudu, dokonce pri zatahnuti uz citim jak mi to zadek nadhazuje

snad se v tom clanku trochu vyznas
nezapomen az to vsechno budes sundavat, tak si vzdycky VSECHNO POVOL HNED NA AUTE at se pak s tim nemusis mordovat..
pak sem daval kamosovi tu plechovku hammeritu, kde jsem pouzil asi tak 1/4max a natiral brzdy na focusu II a mel to hotove asi za hodinu a pul, nic nerozebiral a vypada to krasne.. takze jestli nepotrebujes rozebirat predky, tak je moznost to natrit na aute, ale jak te znam tak ty to budes stejne rozebirat
fuj, uz tu tyden nic nenapisu

videl sem, ze sis poridil tez nejaky podvozek, tak jestli potrebujes nejaky jednoduchy navod na vymenu neni problem

skoda, ze sem neudelal vic fotek, ale nejak sem na to zapominal a mam jen to co sem tu dal + mam jeste jednu takovou nic moc, jak to vypada na aute