CRX a vzácnosti
Moderátor: Minor
CRX a vzácnosti
V článku najdi deset rozdílů jsem se zabýval rozdílem mezi předfacelift a pofacelift verzí naší krásné CRXky, kterou můžete spatřit v našich končinách. A při hledání po všemožných informacích se narazilo na zajímavé zjištění. Kolik pracovití japonští designéři vytvořili verzí Hondy CRX. A to hlavně pro svůj domácí trh, jak se nyní přesvědčíme (JDM - japanese domestic market). Tento článek je tedy volným pokračováním předchozího článku, při pouti za hledáním tajů CRX.
1) rok 1987, září - zrod CRX 2.generace a to ve verzi 1.5x a Si
2) rok 1988, srpen - CRX byla přidána do vínku ABS. Zatím se mi nepodařilo zjistit, pro jaké modely to bylo.
3) rok 1989, únor - spuštěna výroba verze Exclusive, kterou si můžete prohlédnout na fotografiích. A pozor, bylo jich vyrobeno pouhopouhých 350 kusů! Vyznačovala se provedením interiéru v karamelové barvě. Interiér byl plastový, volant potažený kůží. Co se týče exteriéru, zde měl skleněnou střechu, odstín skel byl bronzový, výfukové potrubí dostalo speciální povrch. Ve výbavě bylo ABS. CRX se vyrábělo v černé metalíze.
4) rok 1989, březen - spuštěna výroba speciálního modelu 1.5x G. Tento model se vyznačoval prosklenou střechou, kterou si také můžete prohlédnout na fotografii. Dále měla ve výbavě elektrická sklopná vnější zpětná zrcátka. Co se týče laku, byla zde na výběr větší paleta barev. Vídeň modrá perleť, Harvard modrá perleť, Barcelona zelená perleť, Polární bílá, Flint černá metalíza, Frost bílá.
5) rok 1989, září - 1.5x a Si model prošel omlazením. To se projevilo především na nových náraznících a světlech. Čalounění vozu a sedadla se také mírně změnila. Pro větší bezpečnost byla také posílena konstrukce vozu.
6) rok 1989, září - spuštěn model Sir s motorem DOHC VTEC.
7) rok 1990, únor - 1.5x Limited Edition je uvedena do výroby. Vyrobeno bylo pouze 600 kusů! Vyznačovala se jiným čalouněním interiéru. Další výbavou bylo autorádio na kazety a CD s vysokým výkonem, sluneční clona, kožená sedadla a obložení dveří. Toto interiérové vybavení se objevilo i u všech následujících verzí. Co se týče exteriéru, zde se znovu objevil bronzový odstín skel, dostala speciální hliníková kola typ Aero a na zadní dveře samolepku Limited Edition. Barva zde byla polární bílá, černá metalíza Flint a Torino červená perleť.
8) rok 1990, září - 1.5x Limited Edition II je uvedena do výroby. Také vyrobenou pouze 600 kusů! I tato verze se vyznačovala jinou barvou čalounění interiéru sladěnou s exteriérem. Co se týče exteriéru, zde se ještě objevila znovu elektrická sklopná zpětná zrcátka. Barva byla černá metalíza Flint, měsíční prach perleť, Torino červená perleť,
9) rok 1991, únor - spuštěn model 1.5x Style S. Vyznačuje se jiným provedením interiéru a exteriéru oproti předchůdcům. Byla v barvách Buckingham modrá perleť, černá metalíza Flint, měsíční prach perleť, Torino červená perleť.
10) rok 1991, září - 1.5x Style S verze 2 spuštěna. I tato verze se vyznačuje jiným provedením interiéru a exteriéru. Interiér měl od první Limited Edition stejnou výbavu, ale u exteriéru se zde objevila speciální kola z lehkých slitin a na zadních dveřích se objevila samolepka Style II. CRX bylo v barvách Buckingham modrá perleť, černá metalíza Flint a Torino červená perleť.
Některé CRX byly dokonce označovány samolepkou Style II- type B, lišila se pouze v maličkostech.
Fotografie modelu Exclusive
Sbírka zadních světel a sedačky
1) rok 1987, září - zrod CRX 2.generace a to ve verzi 1.5x a Si
2) rok 1988, srpen - CRX byla přidána do vínku ABS. Zatím se mi nepodařilo zjistit, pro jaké modely to bylo.
3) rok 1989, únor - spuštěna výroba verze Exclusive, kterou si můžete prohlédnout na fotografiích. A pozor, bylo jich vyrobeno pouhopouhých 350 kusů! Vyznačovala se provedením interiéru v karamelové barvě. Interiér byl plastový, volant potažený kůží. Co se týče exteriéru, zde měl skleněnou střechu, odstín skel byl bronzový, výfukové potrubí dostalo speciální povrch. Ve výbavě bylo ABS. CRX se vyrábělo v černé metalíze.
4) rok 1989, březen - spuštěna výroba speciálního modelu 1.5x G. Tento model se vyznačoval prosklenou střechou, kterou si také můžete prohlédnout na fotografii. Dále měla ve výbavě elektrická sklopná vnější zpětná zrcátka. Co se týče laku, byla zde na výběr větší paleta barev. Vídeň modrá perleť, Harvard modrá perleť, Barcelona zelená perleť, Polární bílá, Flint černá metalíza, Frost bílá.
5) rok 1989, září - 1.5x a Si model prošel omlazením. To se projevilo především na nových náraznících a světlech. Čalounění vozu a sedadla se také mírně změnila. Pro větší bezpečnost byla také posílena konstrukce vozu.
6) rok 1989, září - spuštěn model Sir s motorem DOHC VTEC.
7) rok 1990, únor - 1.5x Limited Edition je uvedena do výroby. Vyrobeno bylo pouze 600 kusů! Vyznačovala se jiným čalouněním interiéru. Další výbavou bylo autorádio na kazety a CD s vysokým výkonem, sluneční clona, kožená sedadla a obložení dveří. Toto interiérové vybavení se objevilo i u všech následujících verzí. Co se týče exteriéru, zde se znovu objevil bronzový odstín skel, dostala speciální hliníková kola typ Aero a na zadní dveře samolepku Limited Edition. Barva zde byla polární bílá, černá metalíza Flint a Torino červená perleť.
8) rok 1990, září - 1.5x Limited Edition II je uvedena do výroby. Také vyrobenou pouze 600 kusů! I tato verze se vyznačovala jinou barvou čalounění interiéru sladěnou s exteriérem. Co se týče exteriéru, zde se ještě objevila znovu elektrická sklopná zpětná zrcátka. Barva byla černá metalíza Flint, měsíční prach perleť, Torino červená perleť,
9) rok 1991, únor - spuštěn model 1.5x Style S. Vyznačuje se jiným provedením interiéru a exteriéru oproti předchůdcům. Byla v barvách Buckingham modrá perleť, černá metalíza Flint, měsíční prach perleť, Torino červená perleť.
10) rok 1991, září - 1.5x Style S verze 2 spuštěna. I tato verze se vyznačuje jiným provedením interiéru a exteriéru. Interiér měl od první Limited Edition stejnou výbavu, ale u exteriéru se zde objevila speciální kola z lehkých slitin a na zadních dveřích se objevila samolepka Style II. CRX bylo v barvách Buckingham modrá perleť, černá metalíza Flint a Torino červená perleť.
Některé CRX byly dokonce označovány samolepkou Style II- type B, lišila se pouze v maličkostech.
Fotografie modelu Exclusive
Sbírka zadních světel a sedačky
Re: A teď vyrobíme tuhle
Několik fotografií objevených na internetu...mít alespoň tu krytku na repráky



Re: A teď vyrobíme tuhle
Ta limited edition je dokonalá.. Za ten intec bych zaplatil životem. A co se týče proskleného šíbru, tak kvůli němu nespím už tak měsíc.
Re: A teď vyrobíme tuhle
TAk a ted jsem se udelal




Re: A teď vyrobíme tuhle
Tak ty jsou ještě lepší, než ty moje
Akorád si ně ještě musím nechat vyšít ten nápis..

Re: A teď vyrobíme tuhle
Gattes píše:TAk a ted jsem se udelal![]()
![]()


Re: A teď vyrobíme tuhle
Uplně vyzívá pojd.... sedni si .... nastartuj




Re: A teď vyrobíme tuhle
Podařilo se mi najít kolik váží různé druhy střech, tak to hodím sem, kdyby se náhodou někdo rozhodl pro swap
Plná střecha = 6.14 kg
Prosklená střecha = 12 kg
Se šíbrem = 16.14 kg

Plná střecha = 6.14 kg
Prosklená střecha = 12 kg
Se šíbrem = 16.14 kg
Re: A teď vyrobíme tuhle
Objeveno dalších pár fotek rozebraného exclusive interiéru, plus renovace sedaček
mimochodem, tenhle člověk bude asi trochu úchylnej na kapučíno barvu...interiér, barák i pes ve stejné barvě
mimochodem celé to stálo 1200dolarů (cca 24000,-
)




- dom4130
- Klouček
- Příspěvky: 121
- Registrován: 06 říj 2009 19:16
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: A teď vyrobíme tuhle
To me fakt sere....tyhle sedacky jsou proste nejdokonalejsi sedacky, kdy nekdo vymyslel.... 

-
- Miminko
- Příspěvky: 31
- Registrován: 13 bře 2010 19:26
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: A teď vyrobíme tuhle
Dovol mi malou citaci k výbavě..
ALB, tedy abs mělo pouze JDM VTEC Céro.
Céro exclusive předfacelift bylo vybaveno automatickou klimatizací a hydraulickým posilovačem řízení.
Ne všechny verze exclusive měly skleněnou střechu. Skleněnou střechu měla další edice Céra nazvaná "glasstop". Exclusive Céro bylo i s klasickým šíbrem. Dále bylo i Céro bez šíbru s celoplechovou střechou.
Jinak všechny tyto limitované verze měly elektrická okna, zrcátka, elektricky sklopná zrcátka a dvoudinové rádio na MC/CD s automatickou klimatizací, která je třeba i v Legendu KA8. Mimochodem Legend KA8 má ALB systém převzatý z Céra.
Další Céra pro různý trhy byly vybavený například vyhříváním předních sedaček, signalizací nezapnutých pásů, ostřikovačema předních světlometů, signalizací překročení rychlosti. Digi hodinama v panelu u zpětného vnitřního zrcátka a ovládáním šíbru v panelu zrcátka. Štelováním síly podsvícení přístrojů. Automatickým rozsvěcováním světlometů (daytime running light). Dále byly ve výbavě přední mlhové světlomety, ameriky neměly boční blikače v blatníku, ale v pozičce. Některé sedačky měly štelování bederní opěrky.
ALB, tedy abs mělo pouze JDM VTEC Céro.
Céro exclusive předfacelift bylo vybaveno automatickou klimatizací a hydraulickým posilovačem řízení.
Ne všechny verze exclusive měly skleněnou střechu. Skleněnou střechu měla další edice Céra nazvaná "glasstop". Exclusive Céro bylo i s klasickým šíbrem. Dále bylo i Céro bez šíbru s celoplechovou střechou.
Jinak všechny tyto limitované verze měly elektrická okna, zrcátka, elektricky sklopná zrcátka a dvoudinové rádio na MC/CD s automatickou klimatizací, která je třeba i v Legendu KA8. Mimochodem Legend KA8 má ALB systém převzatý z Céra.
Další Céra pro různý trhy byly vybavený například vyhříváním předních sedaček, signalizací nezapnutých pásů, ostřikovačema předních světlometů, signalizací překročení rychlosti. Digi hodinama v panelu u zpětného vnitřního zrcátka a ovládáním šíbru v panelu zrcátka. Štelováním síly podsvícení přístrojů. Automatickým rozsvěcováním světlometů (daytime running light). Dále byly ve výbavě přední mlhové světlomety, ameriky neměly boční blikače v blatníku, ale v pozičce. Některé sedačky měly štelování bederní opěrky.
ホンダ 市民 クーペ CR-X ED9
- BlueDream
- Miminko
- Příspěvky: 28
- Registrován: 29 čer 2011 01:28
- Bydliště: lucenec j.husa37 slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: A teď vyrobíme tuhle
ホンダ 市民 クーペ CR-X ED9
toto je preklad do katanaki?
toto je preklad do katanaki?
- James
- CRX Guru
- Příspěvky: 745
- Registrován: 04 bře 2011 19:25
- Bydliště: Jižní Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: A teď vyrobíme tuhle
Možná je to rarita, přední sedačky vypadají skvěle stavěný, ale mě se ta béžová prostě nelíbí
Sory borci, jestli jsem mým názorem někoho urazil, ale prostě mi to do toho auta nějak nepasuje 


- Dudla
- CRX velení
- Příspěvky: 593
- Registrován: 31 led 2011 15:12
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: A teď vyrobíme tuhle
za CRX téhle verze bych otročil snad do konce života a než bych do něj sednul tak bych se snad celej vydezinfikoval 

Honda CRX ED9... K20 SWAP...
Honda CRX EE8 VTEC B16A1=110KW
Honda CRX EE8 VTEC B16A1=110KW
- blackchicken
- Miminko
- Příspěvky: 10
- Registrován: 18 led 2015 04:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: A teď vyrobíme tuhle
Tak za tenhle interier bych dal svou levou kouli
i tu barvu bych skousl 


Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host