Zadní světla...zde je to jasné, jak za tmy, tak za světla. Předfacelift světla nemají kolem svého obvodu tmavý proužek, střední díl je jiný, za tmy si všimnete, že předface svítí širším pruhem. U VTEC světel nechybí označení VTEC

. Na japonském trhu jste se mohli setkat také s označením jako "Styl SII" "Special Edition" nebo "Exclusive". Na fotografiích si také povšimněte dalšího rozdílu a to na zadním nárazníku. Na spodu můžete vidět jakési lízatko, vystouplou lištičku, kterou u předfaceliftu nenaleznete.
a takto vypadají světla 88/89 předfacelift u americké verze
Vzájemná zaměnitelnost je možná, jak je patrné z fotky mého mazlíka

ale je tu i patrná odlišnost odstínů u předfaceliftu a pofaceliftu...
a zde si povšimněte jiného poskládání středového světla pro trh s levostraným řízením a pravostraným řízením (anglie)
světla US verze (poface)
Lišty nárazníků...Tvar lišty po bližším zkoumání, je také jiná. Co do šířky, tak do její výšky. Dalo by se říct, že se design změní po faceliftu do oblejších tvarů, ale opak je pravdou. Zde oblejší tvary vysřídaly hranatější. Na fotografii si také můžete povšimnout, že ani nárazník nezůstal ušetřen a to jak tvar pro blikače, tak také tvar mřížek. Záměna předního nárazníku za z EE8 na ED9 není možný bez většího zásahu. Zaměnitelnost mezi předfaceliftem a pofaceliftem je možná, ale ostatní lišty už budou jiné a kazí to do jisté míry dojem z celku, pro neznalého, ale téměr nepostřehnutelné.
U exteriéru bych měl ještě tři malé perličky. Nápisy na zadním nárazníku v pravém horním rohuo obsahovaly označení 1.6i, 1.6i-16 a VT a byly v barvách šedé a červené a to hned v několika odstínech, podle barvy karoserie vozu. Na japonském trhu byla označení 1.5x, Si a SiR.
Druhou je, že střecha vozu. Na japonském trhu, měl model 1.5x standartně střechu holou a mohli jste si zažádat o střechu prosklenou. Modely Si a SiR měly skleněnou střechu ve standartní výbavě a mohli jste si místo ní zvolit elektrické střešní okno. Co se týče anglického trhu, tam všechny modely dostaly jako standart elektrické střešní okno.
A třetí že vozy určené pro japonský trh, měly zrcátka, kliky u dveří a křídlo oproti evropskému modelu v barvě vozu.