Pokud k ní použijeme i originální svody v designu 4-2-1, čeká nás velmi milé výkonové překvapení, i když papírově jde jen o rozdíl cca 5 koní.
Měl jsem tuhle úpravu kdysi na svém crx a přestože jsem poměrně skeptik a zvýšení výkonu o 5 koní je procentuálně poměrně nevýznamné, bylo to skutečně příjemně cítit. Motor šel lépe odspodu a lépe reagoval na plyn, aniž by pochopitelně ztratil svůj točivý charakter ve vysokých otáčkách.
Bezkatová jednotka pro crx má označení PM7-B020 (nebo podobně B021 a snad i B030) a má na horní straně přidaný externí regulátor bohatosti volnoběžné směsi. V manuálu je označen zkratkou IMA. Z výroby je nastaven dostatečně dobře, takže ho když tak jen zapojte a nesnažte se s ním cokoli regulovat

Při použítí bezkatové ecu je potřeba pár drátů přepojit jinam a zapojit tak zmíněný IMA. Schéma zapojení by mělo být zřejmě z připojeného obrázku, který mi kdysi poskytl Skřítek. Dráty přepojujeme v oblasti řídící jednotky pod nohama spolujezdce.
Návod na tuto úpravu je i na Honda-clubu zdehttp://www.honda-club.cz/forum/viewtopic.php?t=908, někdo mi ale říkal, že není příliš povedený a že tam něco nesedí. Nevím, nezkoumal jsem to a sám jsem tuhle úpravu fyzicky nikdy nedělal. Mně ji tehdy provedl právě zmíněný Skřítek.
Držím palce s úpravami a ježděním
