Stránka 1 z 1

CRX a vzácnosti

Napsal: 16 bře 2010 07:37
od Redy
V článku najdi deset rozdílů jsem se zabýval rozdílem mezi předfacelift a pofacelift verzí naší krásné CRXky, kterou můžete spatřit v našich končinách. A při hledání po všemožných informacích se narazilo na zajímavé zjištění. Kolik pracovití japonští designéři vytvořili verzí Hondy CRX. A to hlavně pro svůj domácí trh, jak se nyní přesvědčíme (JDM - japanese domestic market). Tento článek je tedy volným pokračováním předchozího článku, při pouti za hledáním tajů CRX.

1) rok 1987, září - zrod CRX 2.generace a to ve verzi 1.5x a Si

2) rok 1988, srpen - CRX byla přidána do vínku ABS. Zatím se mi nepodařilo zjistit, pro jaké modely to bylo.

3) rok 1989, únor - spuštěna výroba verze Exclusive, kterou si můžete prohlédnout na fotografiích. A pozor, bylo jich vyrobeno pouhopouhých 350 kusů! Vyznačovala se provedením interiéru v karamelové barvě. Interiér byl plastový, volant potažený kůží. Co se týče exteriéru, zde měl skleněnou střechu, odstín skel byl bronzový, výfukové potrubí dostalo speciální povrch. Ve výbavě bylo ABS. CRX se vyrábělo v černé metalíze.

4) rok 1989, březen - spuštěna výroba speciálního modelu 1.5x G. Tento model se vyznačoval prosklenou střechou, kterou si také můžete prohlédnout na fotografii. Dále měla ve výbavě elektrická sklopná vnější zpětná zrcátka. Co se týče laku, byla zde na výběr větší paleta barev. Vídeň modrá perleť, Harvard modrá perleť, Barcelona zelená perleť, Polární bílá, Flint černá metalíza, Frost bílá.

5) rok 1989, září - 1.5x a Si model prošel omlazením. To se projevilo především na nových náraznících a světlech. Čalounění vozu a sedadla se také mírně změnila. Pro větší bezpečnost byla také posílena konstrukce vozu.

6) rok 1989, září - spuštěn model Sir s motorem DOHC VTEC.

7) rok 1990, únor - 1.5x Limited Edition je uvedena do výroby. Vyrobeno bylo pouze 600 kusů! Vyznačovala se jiným čalouněním interiéru. Další výbavou bylo autorádio na kazety a CD s vysokým výkonem, sluneční clona, kožená sedadla a obložení dveří. Toto interiérové vybavení se objevilo i u všech následujících verzí. Co se týče exteriéru, zde se znovu objevil bronzový odstín skel, dostala speciální hliníková kola typ Aero a na zadní dveře samolepku Limited Edition. Barva zde byla polární bílá, černá metalíza Flint a Torino červená perleť.

8) rok 1990, září - 1.5x Limited Edition II je uvedena do výroby. Také vyrobenou pouze 600 kusů! I tato verze se vyznačovala jinou barvou čalounění interiéru sladěnou s exteriérem. Co se týče exteriéru, zde se ještě objevila znovu elektrická sklopná zpětná zrcátka. Barva byla černá metalíza Flint, měsíční prach perleť, Torino červená perleť,

9) rok 1991, únor - spuštěn model 1.5x Style S. Vyznačuje se jiným provedením interiéru a exteriéru oproti předchůdcům. Byla v barvách Buckingham modrá perleť, černá metalíza Flint, měsíční prach perleť, Torino červená perleť.

10) rok 1991, září - 1.5x Style S verze 2 spuštěna. I tato verze se vyznačuje jiným provedením interiéru a exteriéru. Interiér měl od první Limited Edition stejnou výbavu, ale u exteriéru se zde objevila speciální kola z lehkých slitin a na zadních dveřích se objevila samolepka Style II. CRX bylo v barvách Buckingham modrá perleť, černá metalíza Flint a Torino červená perleť.

Některé CRX byly dokonce označovány samolepkou Style II- type B, lišila se pouze v maličkostech.

Fotografie modelu Exclusive

1.jpg
2.jpg
exdials.jpg
exinbk.jpg
exinfr.jpg
exingltop.jpg
exprice.jpg
extaillight.jpg


Sbírka zadních světel a sedačky

a.jpg
b.jpg
c.jpg

Re: A teď vyrobíme tuhle

Napsal: 21 bře 2010 14:36
od Redy
Několik fotografií objevených na internetu...mít alespoň tu krytku na repráky :lol: *crx*

Re: A teď vyrobíme tuhle

Napsal: 11 dub 2010 10:43
od Zerrberus
Ta limited edition je dokonalá.. Za ten intec bych zaplatil životem. A co se týče proskleného šíbru, tak kvůli němu nespím už tak měsíc.

Re: A teď vyrobíme tuhle

Napsal: 18 srp 2010 09:52
od Redy
exkluzivní foto :)

Re: A teď vyrobíme tuhle

Napsal: 18 srp 2010 15:07
od Gattes
TAk a ted jsem se udelal *slint* *vytlem* *vytlem*

Re: A teď vyrobíme tuhle

Napsal: 18 srp 2010 19:57
od PospiTc
Tak ty jsou ještě lepší, než ty moje *fin* Akorád si ně ještě musím nechat vyšít ten nápis..

Re: A teď vyrobíme tuhle

Napsal: 19 srp 2010 08:34
od Redy
Gattes píše:TAk a ted jsem se udelal *slint* *vytlem* *vytlem*

*vytlem* ...úplně mě dostává jak je to vytvarovaný :)

Re: A teď vyrobíme tuhle

Napsal: 19 srp 2010 16:20
od Gattes
Uplně vyzívá pojd.... sedni si .... nastartuj *slint* *vytlem* *vytlem*

Re: A teď vyrobíme tuhle

Napsal: 26 srp 2010 12:08
od Redy
Podařilo se mi najít kolik váží různé druhy střech, tak to hodím sem, kdyby se náhodou někdo rozhodl pro swap :D
Plná střecha = 6.14 kg
Prosklená střecha = 12 kg
Se šíbrem = 16.14 kg

Re: A teď vyrobíme tuhle

Napsal: 26 srp 2010 14:07
od Redy
Objeveno dalších pár fotek rozebraného exclusive interiéru, plus renovace sedaček *love* *fin* mimochodem, tenhle člověk bude asi trochu úchylnej na kapučíno barvu...interiér, barák i pes ve stejné barvě *vytlem* mimochodem celé to stálo 1200dolarů (cca 24000,- *friends* )
l_41a864bdde314064935797053fd4cbfb.jpg

l_29854b8a9b3d4bcbbb70fba2de4007fc.jpg

l_fe055f7fc17d4299b5d71bdb6be9cdb8.jpg

l_fb8c3ebfcc8d42cda5f923bfa0e377a7.jpg

l_eca4e56232254e2b810a6bbf55dfe88e.jpg

l_c7a7e8889a7b4a76902f9c279f4883c8.jpg

l_b52675b97bfb4c9387326b863e3315e8.jpg

l_a5a2e82e8e71492fac990ff75c1d8ef9.jpg

l_1148737ebe2c4cf69201214a704265ad.jpg

DSC02437.jpg

Re: A teď vyrobíme tuhle

Napsal: 26 srp 2010 20:11
od dom4130
To me fakt sere....tyhle sedacky jsou proste nejdokonalejsi sedacky, kdy nekdo vymyslel.... *crx*

Re: A teď vyrobíme tuhle

Napsal: 27 srp 2010 21:07
od Jofrey CRX
Dovol mi malou citaci k výbavě..

ALB, tedy abs mělo pouze JDM VTEC Céro.
Céro exclusive předfacelift bylo vybaveno automatickou klimatizací a hydraulickým posilovačem řízení.
Ne všechny verze exclusive měly skleněnou střechu. Skleněnou střechu měla další edice Céra nazvaná "glasstop". Exclusive Céro bylo i s klasickým šíbrem. Dále bylo i Céro bez šíbru s celoplechovou střechou.

Jinak všechny tyto limitované verze měly elektrická okna, zrcátka, elektricky sklopná zrcátka a dvoudinové rádio na MC/CD s automatickou klimatizací, která je třeba i v Legendu KA8. Mimochodem Legend KA8 má ALB systém převzatý z Céra.

Další Céra pro různý trhy byly vybavený například vyhříváním předních sedaček, signalizací nezapnutých pásů, ostřikovačema předních světlometů, signalizací překročení rychlosti. Digi hodinama v panelu u zpětného vnitřního zrcátka a ovládáním šíbru v panelu zrcátka. Štelováním síly podsvícení přístrojů. Automatickým rozsvěcováním světlometů (daytime running light). Dále byly ve výbavě přední mlhové světlomety, ameriky neměly boční blikače v blatníku, ale v pozičce. Některé sedačky měly štelování bederní opěrky.

Re: A teď vyrobíme tuhle

Napsal: 04 črc 2011 21:56
od BlueDream
ホンダ 市民 クーペ CR-X ED9
toto je preklad do katanaki?

Re: A teď vyrobíme tuhle

Napsal: 05 črc 2011 10:37
od James
Možná je to rarita, přední sedačky vypadají skvěle stavěný, ale mě se ta béžová prostě nelíbí :D Sory borci, jestli jsem mým názorem někoho urazil, ale prostě mi to do toho auta nějak nepasuje *vytlem*

Re: A teď vyrobíme tuhle

Napsal: 22 črc 2013 21:13
od Dudla
za CRX téhle verze bych otročil snad do konce života a než bych do něj sednul tak bych se snad celej vydezinfikoval :D

Re: A teď vyrobíme tuhle

Napsal: 04 kvě 2015 23:34
od blackchicken
Tak za tenhle interier bych dal svou levou kouli :D i tu barvu bych skousl *drinks*

CRX a vzácnosti

Napsal: 17 črc 2018 16:07
od Redy
Galerie raritních doplňků (nalezeno na internetu)