Choboty - porovnání EE8 a ED9

Přišli jste na něco zajímavého? Máte nějakou radu? Sem s ní!

Moderátor: Minor

Uživatelský avatar
Minor
Správce fóra
Správce fóra
Příspěvky: 1701
Registrován: 08 čer 2009 20:24
Kontaktovat uživatele:

Choboty - porovnání EE8 a ED9

Příspěvekod Minor » 23 srp 2017 16:24

Jak už nejspíš všichni víme, rozdílů je mezi EE8 a ED9 spousta a pořád člověk nachází další.
Liší se airbox (to třeba někdy příště) i s vedením vzduchu do něj, liší se sací komora a klapka, takže jak je na tom chobot, který je spojuje? Mohl by být stejný?
Ale kdeže!!! Liší se :)
Liší se v průměru, v délce i provedení. Nejlépe to bude vidět na fotkách.
Do chobotu z EE8 (EE9) vedou dva odfuky, jeden od víka motoru a druhý od podtlakové regulace, která při prudkém zavření klapky zpožďuje o několik vteřin padnutí volnoběhu na běžnou úroveň.
U ED9 tam vede jen odvětrání víka, podtlaková regulace jde přímo do sací komory.
Chobot z ED9 má na sobě označení PM7, u chobotu z EE8 jsem nic podobného nenašel.
Přílohy
porovnání chobotů EE8 a ED9 - 001.jpg
porovnání chobotů EE8 a ED9 - 002.jpg
porovnání chobotů EE8 a ED9 - 003.jpg
porovnání chobotů EE8 a ED9 - 004.jpg
porovnání chobotů EE8 a ED9 - 005.jpg
Minor@honda-club.cz, 737574121, ICQ 225505717

Zpět na „Návody / Guides“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host